ihimeellinen paikka...tuli viikonloppuna pörrättyä pari päivää sielä ni aivan ku ois jossain näyttömöllä ollu ku kaikki vahtas niinku ei ois ennen ihmistä nähäny!!!!ihime touhua!!!
Hei posiolaiset!!!!Muuallaki on elämää eikä vaan siel tejän tuppukylässä!!!!! =D
Posio
5
1898
Vastaukset
- näkee ja tunnistaa
jo kaukaa. Sitä ne varmaan toljotti.
- Lumihiutale
Posio on mukava paikka ja Posiolla on kauniit maisemat!
- tiennyt
että, posiolaiset kaikki on aivan outoa sakkia ei sinne voi mennä noin vaan. Eräänkin kerran kun kävin kapakassa, koko illan oli joku nykimässä hihasta... kuka nä oot, mitä nä täältä hajet... vittu tuo on minun akka että, tiijät... osta kaljat, tätä rataa se keskustelu posion kapakassa kulki. Kai se on niin että, ikänsä kun mettässä asuu ja ikkunatkin on mettäänpäin, se ei voi mennä jälkiään jättämättä. Posion korkea työttömyyskin selittyy sillä kapakkalauseella vittu tuo on minun akka, eli ukkoreppanat eivät uskalla lähteä liiteriä kauemmas kotoaan.Lopuksi voisin todeta että posiolaisethan aivan oma rotunsa... täytynee myös todeta, että kyl se isäntäin valvontakin on pettänyt...usein!!!!!!
HYVÄÄ KEVÄTTÄ..!!!!! on hianoo ett on persläpi nimeltään posio- Ex-posiolainen
Siis no daa... Eikö sulla todellakaan ole ollut mitään muuta tekemistä ku mennä Posion räkäisiin kuppiloihin istumaan?? Saisit kattoa vaan itteäs peilistä.. Meininki on niissä ihan sama kuin esim. kaupunkien, just niissä hämyisissä paikoissa, jonne ei uskalla mennä kuin puukon kanssa... Eipä ole paljon tarvinnu aikaa niissä kuluttaa.. Olen toki Posiolta kotoisin, mutta ei niitten spurkujen takia kannata leimata kaikkia ihmisiä, tuo on jo säälittävää.. Ei ole sellaista paikkaa mistä tuollaisia spurkuja ei löytyisi. Minua ei kyllä yhtään hävetä olla kotoisin Posiolta.. Vituttaa vaan tuollaiset idiootit, jotka leimaa kaikki ihmiset muutaman ihmisen perusteella.. Vois melkein sanoa että rasistista... Mutta no, minkäs teet?
- tietämätön__
onko kenelläkään tietoa posion rantamökeistä, joita ainakin kesäisin vuokrataan, että mikä niiden hinta on päivältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179