OpenOfficen poistosta

fjkdsfjsdfjsalfjsdlfjklsfjals

OpenOffice alkoi vähän sekoilemaan ja yritin poistaa sitä tarkoituksena asentaa uudelleen.

Poistettaessa kesken kaiken tuli ilmoitus "Virhe 1402. Ei voitu avata avainta. HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Classes/.DIF/Open WithProgIDS. Varmista että käyttöoikeutesi riittävät avaimeen tai ota yhteyttä tukihenkilökuntaasi."

Mitä perk**** tuo tarkoittaa?? Tuossa vähän alempana oli tällainen jonkun muunkin kysymys, mutta vastauksista en osannut tulkita auttavaa tekijää. Linkeistäkään ei ollut minulle apua, koska ei ole tuota Englannin kielen taitoa tarpeeksi.

Osaiskos joku auttaa???

4

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika.
      • jsdkfjsdalk

        kiitos neuvosta. Kirjoitin kysymykseni kyseiselle sivulle.


      • hjelppivä

        Tiedoksi vaan kaikille. otin yhteyttä alkuperäisen viestini ongelman vuoksi OpenOfficen tukeen, mistä sain kaikkien ohjeiden jälkeen (mitkä ei toiminut) sellaisen viestin, että mulle sattui buginen OpenOfficen versio tai korruptoitunut rekisteri tai molemmat. Eli tuota ohjelmaa en luultavasti saa muuten pois kun formatoimalla kiintolevyn ja asentamalla käyttiksen uudelleen. Aika homma siis edessä.
        Ei voi suositella maksuttomia Open Office paketteja, koska Open Officen tuen sanojen mukaan:

        "Tuo vapaana oleva ilmainen versio on aina kehityksessä ja kehitysasteella olevat ohjelmistot voivat aina tietyissä versiossa olla bugisia ja päivityksen tarpeessa."

        Sain ohjeen tarkistaa kiintolevyt kaikista virheistä (sen olin jo tehnyt) ja rekisterin manuaalisesta muokkaamisesta, joka ei kuitenkaan onnistunut.

        Lopuksi:
        "Mikäli tuota rekisterin kohtaa ei pystytä valitsemaan edes järjestelmänvalvojan oikeuksilla, kuulostaa kyllä pahasti siltä että Windows-rekisteri on jossain vaiheessa korruptoitunut hieman tältä osin ja tällöin tähän auttaa ainoastaan internetistä löytyvät rekisterin korjaus-ohjelmat tai käyttöjärjestelmän uudelleen asennus."

        Mistähän osoitteesta tuon rekisterin korjaus-ohjelman netistä löytää, että voisin kokeilla ennen kun tarvii alkaa suurimpaan hommaan eli tyhjätä koko kiintolevy.

        Oli kyllä viimeinen kerta kun OpenOfficea mistään lataan. On kuulemma kaikenlaisia ongelmia ollut muillakin.

        Ihmetyttää vaan että mikään muu ohjelma ei tuota mitään vaikeuksia, niin poiston kun asentamisenkaan suhteen ja muutenkin kone toimii moitteettomasti. Tuo OpenOffice vaan temppuilee.
        Siksi en oikein voisi uskoa että Windows olisi vioittunut.


      • htp
        hjelppivä kirjoitti:

        Tiedoksi vaan kaikille. otin yhteyttä alkuperäisen viestini ongelman vuoksi OpenOfficen tukeen, mistä sain kaikkien ohjeiden jälkeen (mitkä ei toiminut) sellaisen viestin, että mulle sattui buginen OpenOfficen versio tai korruptoitunut rekisteri tai molemmat. Eli tuota ohjelmaa en luultavasti saa muuten pois kun formatoimalla kiintolevyn ja asentamalla käyttiksen uudelleen. Aika homma siis edessä.
        Ei voi suositella maksuttomia Open Office paketteja, koska Open Officen tuen sanojen mukaan:

        "Tuo vapaana oleva ilmainen versio on aina kehityksessä ja kehitysasteella olevat ohjelmistot voivat aina tietyissä versiossa olla bugisia ja päivityksen tarpeessa."

        Sain ohjeen tarkistaa kiintolevyt kaikista virheistä (sen olin jo tehnyt) ja rekisterin manuaalisesta muokkaamisesta, joka ei kuitenkaan onnistunut.

        Lopuksi:
        "Mikäli tuota rekisterin kohtaa ei pystytä valitsemaan edes järjestelmänvalvojan oikeuksilla, kuulostaa kyllä pahasti siltä että Windows-rekisteri on jossain vaiheessa korruptoitunut hieman tältä osin ja tällöin tähän auttaa ainoastaan internetistä löytyvät rekisterin korjaus-ohjelmat tai käyttöjärjestelmän uudelleen asennus."

        Mistähän osoitteesta tuon rekisterin korjaus-ohjelman netistä löytää, että voisin kokeilla ennen kun tarvii alkaa suurimpaan hommaan eli tyhjätä koko kiintolevy.

        Oli kyllä viimeinen kerta kun OpenOfficea mistään lataan. On kuulemma kaikenlaisia ongelmia ollut muillakin.

        Ihmetyttää vaan että mikään muu ohjelma ei tuota mitään vaikeuksia, niin poiston kun asentamisenkaan suhteen ja muutenkin kone toimii moitteettomasti. Tuo OpenOffice vaan temppuilee.
        Siksi en oikein voisi uskoa että Windows olisi vioittunut.

        OpenOfficen oikea suomenkielinen tukisivusto löytyy osoitteesta http://fi.openoffice.org/

        Eli siis tuo "Open Officen tuki" josta asiaa kysyit on vain yritys joka tarjoaa ohjelmalle maksullisia tukipalveluja. Sen sijaan osoitteesta fi.openoffice.org löytyy ihmisiä jotka yrittävät tosissaan tehdä tästä ohjelmasta niin käyttökelpoista kuin mahdollista.

        OpenOfficesta ei myöskään ole olemassa olennaisesti erilaisia ilmaisia ja maksullisia versiota. Ohjelman lisenssi on sellainen, ettei se tee pelkästä maksullisten versioiden levittämisestä taloudellisesti kannattavaa toimintaa. Siitä on sen sijaan olemassa sekä kehitysasteella olevia versioita että vakaita versiota.

        Näin ollen suhtautuisin hiukan varauksella noihin saamiisi neuvoihin. Tuo "virhe 1402" näyttää olevan tunnettu ongelma Windowsin rekisterissä ja sen korjaamiseen löytyvät ohjeet ja työkalut suoraan Microsoftilta: http://support.microsoft.com/?kbid=236427
        Pelkästään etsimällä Googlella hakusanalla "Error 1402" löytyy yli 10000 osumaa joista pikaisella silmäyksellä yksikään ei liity OpenOfficeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe