Jatkaako NK logistigs

Pohjoisen poika

Tervehdys

Vieläkö pohjoisen hinnanpolkija NK logistig on hengissä. Pojat Hivaskankaalla jutteli, että se on kanttuvei mutta jatkaa ilmeisesti jollakin toisellla nimellä. Pojat röpisivät samlla, että Napapiirin Kuljetus Rovaniemeltä on lopettanut rahtihommat ja keskittyy sorahommiin.
Onko parempaa tietoa?

52

34200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulusta

      Oulun autokuljetus oy ostanut joku aika sitten Napapiirin kuljetuksen rahti puolen.

    • alan mies

      huttunen ja kristo saanut osan nk:n kaljanajoista. nurin se meni vissii koko putiikki.

      • miehiä

        polkee lapista helsinkiin ja takaisin.


      • alan mies
        miehiä kirjoitti:

        polkee lapista helsinkiin ja takaisin.

        kieltämättä kuulostavat usein puhelimessa aika tympääntyneiltä.


      • vaarallinen,,,,,,,
        alan mies kirjoitti:

        kieltämättä kuulostavat usein puhelimessa aika tympääntyneiltä.

        yhdistelmä:Lappalainen ja kuorma-autoilija.!!


      • Kallio..
        vaarallinen,,,,,,, kirjoitti:

        yhdistelmä:Lappalainen ja kuorma-autoilija.!!

        Onhan tuo Materon autokin ollu myynnissä jo pitkään.


      • lol
        Kallio.. kirjoitti:

        Onhan tuo Materon autokin ollu myynnissä jo pitkään.

        kenen materon


      • muitakin

        varmaan se luttinen on kanssa sekoitamassa pakkaa jotenkin. se kait ajaa ainakin kajaniin ja ouluun oluet!!


      • Kallio..
        lol kirjoitti:

        kenen materon

        Vaaleansininen MAN ja sivussa lukee matero. Meni toi ekaviesti pikkasen väärin
        :-)


      • Kiito Kauko

        Nuista en tiedä mutta onkos tämä MSL Huttunen saanu kaljan ajoja takasin muuhunkin kuin jakeluun?


      • Kristolaine
        muitakin kirjoitti:

        varmaan se luttinen on kanssa sekoitamassa pakkaa jotenkin. se kait ajaa ainakin kajaniin ja ouluun oluet!!

        Miten on Luttisen Reiskan kaljan ajon laita kun ei enää oo näkyny Koffin teippejä kyljessä autoissa


      • KOFFFFFF
        Kiito Kauko kirjoitti:

        Nuista en tiedä mutta onkos tämä MSL Huttunen saanu kaljan ajoja takasin muuhunkin kuin jakeluun?

        SAANUT MSL HUTTUNEN AJOJA KUN ON SELVITYSTILASSA!


    • Osittain

      Ei ole NaKu lopettanut rahti hommia vaan rahti hommia varten perustettiin tytär yhtiö ja tämä vanha kuljetus erikoistui sitten maanrakennukseen ja taitaa se niitä öljyjä ja voiteluaineitakin kaupitella.

      • osti

        Nakun rahtitoiminnot.


      • TMR
        osti kirjoitti:

        Nakun rahtitoiminnot.

        JA I-logisticsin suurin omistaja on Napapiirin Kuljetus. Että silleen


      • I-logistics
        TMR kirjoitti:

        JA I-logisticsin suurin omistaja on Napapiirin Kuljetus. Että silleen

        ole Leppiahojen firma?


      • olla
        I-logistics kirjoitti:

        ole Leppiahojen firma?

        Leppiahon, Teljän ja Jänkälän omistama.


      • I-logisticsillä ..
        olla kirjoitti:

        Leppiahon, Teljän ja Jänkälän omistama.

        vielä viinan ajo?


      • TMR
        I-logistics kirjoitti:

        ole Leppiahojen firma?

        http://www.i-logistics.fi/
        sieltä uutiset osiosta näpäytät sitä tiedote siirretty kohtaa ja saat oikeata tietoa asiasta


    • Etunimeä

      Muista, mutta vaalean sinisellä mannilla ajelee ja matero lukee ovessa.

    • Puukenkä

      Näköjään se jatkaa toimintaa, ainaki niitä näkyy aika tiuhaan tuossa nelostiellä Nuorgamin ja Helsingin välillä liikkuvan. Kolmen tai neljän yhdistelmän letkoja näkee jopa muutaman kerran viikossa.

    • minä

      En jaksanut lukea koko ketjua mutta liittyyköhän täällä lapin seudulla pyörivät NK-logistiikan autot juttuun?
      Ainaki punanen p-mallinen kanja valkosella korilla kulkee täälläpäin ja kyljessä lukee:
      NK-logistiikka Oy

    • Make

      Ei jatka NK-Logistiikka Oy...Sitä jatkaa NK-Logistiikka Rovaniemi Oy/Transriman Oy...NKL haki itsensä konkkaan ja toimintaa jatkaa toi läheisyhtiö...

      • repe666

        sama omistaja?


      • makekuus

        se kittilä johtaa sitä?


      • kauaa
        makekuus kirjoitti:

        se kittilä johtaa sitä?

        Hirvaksella pojat jutteli, että puolivaloilla mennään. On pakko!


      • pösö
        kauaa kirjoitti:

        Hirvaksella pojat jutteli, että puolivaloilla mennään. On pakko!

        Taitaa olla aikamoinen firma polkee kuulema liiton sopimuksia vastaan,ukot ei viihdy kauaa kun se sekoilee ;No yleensä se on niin että isäntä kusee saappaansa täyteen ja sitten ihmettelee kun ei pyörät pyöri eli rahaa ei tule kirstuun oho eihän mulla ole enää ketään kuka ajaisi.rehellisesti kyllä jos pelataan niin yleensä pyörät pyörii ja ukot viihttyy.tuuliharjassa pojat kertovat että NK;lla ei mene hyvin,ajoja jäänyt ajamatta.tiedä sitten


      • kauaa
        pösö kirjoitti:

        Taitaa olla aikamoinen firma polkee kuulema liiton sopimuksia vastaan,ukot ei viihdy kauaa kun se sekoilee ;No yleensä se on niin että isäntä kusee saappaansa täyteen ja sitten ihmettelee kun ei pyörät pyöri eli rahaa ei tule kirstuun oho eihän mulla ole enää ketään kuka ajaisi.rehellisesti kyllä jos pelataan niin yleensä pyörät pyörii ja ukot viihttyy.tuuliharjassa pojat kertovat että NK;lla ei mene hyvin,ajoja jäänyt ajamatta.tiedä sitten

        jo eihän varmaa kauaa potki ku kuskit ajaa jyväskyläs tyhjän auton hiekkakentälle kiini... melekosta aasia sitä tällähi alalla näkee....


      • vain renki

        Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.


      • ....
        vain renki kirjoitti:

        Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.

        Eikö ole jännä juttu, kun työntekijä lähtee kyseisestä firmasta pois ja haukkuu joka paikassa entisen työ paikkansa, niin kohta se on taas kinuamassa/ajamassa Nk:lle? Mistäkähän se johtuu? Ei vain syy olisi siinä, että paskoja työntekijöitä ei kannata pitää?


      • ex-renki
        .... kirjoitti:

        Eikö ole jännä juttu, kun työntekijä lähtee kyseisestä firmasta pois ja haukkuu joka paikassa entisen työ paikkansa, niin kohta se on taas kinuamassa/ajamassa Nk:lle? Mistäkähän se johtuu? Ei vain syy olisi siinä, että paskoja työntekijöitä ei kannata pitää?

        Kyllä se vain on varma juttu että nk ei maksa nelostien parasta palkkaa vaan se joka parhaiten maksaa nelostien palkkaa on kyllä ILMARI LEHTONEN OY


      • minä...
        ex-renki kirjoitti:

        Kyllä se vain on varma juttu että nk ei maksa nelostien parasta palkkaa vaan se joka parhaiten maksaa nelostien palkkaa on kyllä ILMARI LEHTONEN OY

        Eikö se Lehtonen ole irtisanonut/lomauttanut lähes koko porukan, kun ei meinaa olla
        oikein ajoja?


      • Lehtosen kuski
        minä... kirjoitti:

        Eikö se Lehtonen ole irtisanonut/lomauttanut lähes koko porukan, kun ei meinaa olla
        oikein ajoja?

        Ihan vaan tiedoksi että Lehtonen EI TODELLAKAAN ole lomauttanut/irtisanonut koko porukkaa. Irtisanottuja on ja lomauttetuja mutta mistään joukko erotusta ei todellakaan ole tapahtunu. Mistä vitusta nämä jutut tulee. Sitä en tiedä maksaako Lehtonen parasta palkkaa, ei varmaankaan mutta sitte nämä firman ulkopuoliset apinat tulee Esson tai Ääkkös-baarin tiedoilla sanomaan et Lehtonen pistää porukkaa pihalle... Nyt ton edellisen viestin perusteella en enää usko et nämä NK:stakaan kirjoitetut jutut pitää paikkansa.

        Ja ihan vaan tiedoksi. Silloin ku tuo edellinen viesti on kirjoitettu, Lehtosella EI ollu käyty ainoitakaan yt-neuvotteluja. Ensimmäiset yt-neuvottelut oli maaliskuussa 2009. Et mistähän vitusta tuo edellinen kirjoittaja on tietonsa repäissy.


      • lojaalikuski?
        Lehtosen kuski kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi että Lehtonen EI TODELLAKAAN ole lomauttanut/irtisanonut koko porukkaa. Irtisanottuja on ja lomauttetuja mutta mistään joukko erotusta ei todellakaan ole tapahtunu. Mistä vitusta nämä jutut tulee. Sitä en tiedä maksaako Lehtonen parasta palkkaa, ei varmaankaan mutta sitte nämä firman ulkopuoliset apinat tulee Esson tai Ääkkös-baarin tiedoilla sanomaan et Lehtonen pistää porukkaa pihalle... Nyt ton edellisen viestin perusteella en enää usko et nämä NK:stakaan kirjoitetut jutut pitää paikkansa.

        Ja ihan vaan tiedoksi. Silloin ku tuo edellinen viesti on kirjoitettu, Lehtosella EI ollu käyty ainoitakaan yt-neuvotteluja. Ensimmäiset yt-neuvottelut oli maaliskuussa 2009. Et mistähän vitusta tuo edellinen kirjoittaja on tietonsa repäissy.

        Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.

        Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
        Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.

        Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.


      • Terveys etusijalla
        lojaalikuski? kirjoitti:

        Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.

        Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
        Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.

        Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.

        Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)


      • nightquest_
        Terveys etusijalla kirjoitti:

        Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)

        johan siinä on vuos tullu pyörittyä kuvioissa ja aion pyöriä jatkossakin B)


      • il
        Terveys etusijalla kirjoitti:

        Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)

        Pojat hirvaskankaalla jutteli...voi v...u noita idiootteja riittää!Me kun ollaan päästy rekan rattiin niin tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan vähintään jumalasta seuraavia.Tosiasiassa ääkkös paarin tietotoimistot on niitä paskahousuja joista ei ole mihinkään muuhun ku yrittäjien mollaamiseen.Ei ainakaan tosi töihin vitun itkuiikat.


      • hah.
        lojaalikuski? kirjoitti:

        Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.

        Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
        Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.

        Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.

        melko hassua, että noinkin hyvä yritys hakee jatkuvasti työntekijöitä ja vielä Viroa myöden. Mahtaa olla jo 300 miestä töissä kun haku on ollu päällä yhtäjaxoisesti jo vuosia!


      • kasvain yrittäjä
        hah. kirjoitti:

        melko hassua, että noinkin hyvä yritys hakee jatkuvasti työntekijöitä ja vielä Viroa myöden. Mahtaa olla jo 300 miestä töissä kun haku on ollu päällä yhtäjaxoisesti jo vuosia!

        toiminta laajenee ja tarvitsee lisää tekijöitä.

        Linjat ei kaikki taida olla herkkua.


      • Mikki1959
        lojaalikuski? kirjoitti:

        Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.

        Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
        Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.

        Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.

        Urani parhaita työpaikkoja, enkä arastelis lähteä takaisin Arin hommiin, jos olis tarvetta työpaikalle. Jos hoidat hommas niin kuin kuuluu, Ari osaa olla pirun reilu äijä. Jos et hoida, Ari osaa olla pirun mulkku jätkä. Mulla ei ollut ongelmia, hommat pelas. Arska on tiukka kaveri työhommien kans, ja kyllä tänäpäivänä pitääkin olla, jos meinaa nuilla leveysasteilla 15 auton firmaa pyörittää.


      • trii trii
        Mikki1959 kirjoitti:

        Urani parhaita työpaikkoja, enkä arastelis lähteä takaisin Arin hommiin, jos olis tarvetta työpaikalle. Jos hoidat hommas niin kuin kuuluu, Ari osaa olla pirun reilu äijä. Jos et hoida, Ari osaa olla pirun mulkku jätkä. Mulla ei ollut ongelmia, hommat pelas. Arska on tiukka kaveri työhommien kans, ja kyllä tänäpäivänä pitääkin olla, jos meinaa nuilla leveysasteilla 15 auton firmaa pyörittää.

        On siellä kyllä sen sorttisia kokeilijoita käynyt että ei hyvää paivää...puheet on kyllä joillain tullessa mallia "olen tehny sitä ja tätä ja kaikki passaa" mutta sitten kun pitääkin ihan oikeiasti töitä alkaa tehhä, alkaa se sairasloman hakeminen ja itku että ei homma olekkaan mieleen. Että ei ihmkkään että on haku päällä kokoajan... Eikä loppujenlopuksi ole edes pahaa hommaa kun vaan homman oppii ja oppiihan sen kun vaan opettelee eikä leiki.


      • sivusta kattoja
        vain renki kirjoitti:

        Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.

        näköjään ja valitettavasti tämä pitää paikkansa! työntekijä vaje tietää talossa oleville kuskeille omien hommien lisäksi vielä muiden hommat hoidettavaksi ja pomo vaan huutaa ku hyeena.näin taas ainaki tänäpäivänä.


      • sivusta kattoja
        sivusta kattoja kirjoitti:

        näköjään ja valitettavasti tämä pitää paikkansa! työntekijä vaje tietää talossa oleville kuskeille omien hommien lisäksi vielä muiden hommat hoidettavaksi ja pomo vaan huutaa ku hyeena.näin taas ainaki tänäpäivänä.

        vain renki ja terveys etusijalla teksteihin viitaten tarkotin tuon edelliden kommentin. yhteiset pelisäännötki unohtuu itse pomolla eikä työntekijöillä. ei sovi nuorille kuskeille ja vanhemmat kuskit ei ala kuunteleen sitä v-ttuilua.


      • jämähtänyt
        sivusta kattoja kirjoitti:

        vain renki ja terveys etusijalla teksteihin viitaten tarkotin tuon edelliden kommentin. yhteiset pelisäännötki unohtuu itse pomolla eikä työntekijöillä. ei sovi nuorille kuskeille ja vanhemmat kuskit ei ala kuunteleen sitä v-ttuilua.

        Sinnehhän on työpaikailmotuksissakin useimmiten että vähintään vuoden kokemus oltava. Sillä säästää moni alalle tulija hermonsa kun ei tule kokeilemaan.
        Ittekkin jämähtänyt tähän lähinnä siksi että työ itsessään on mieluisaa. Ilmapiirissä kuskienkaan kesken ei ole kehumista.


    • Amitsu

      Onko änkoolla minkämoisia työpäiviä? Mennäänkö ihan tessin mukaan. Itse olen vasta tullut tälle alalle ja ajanut jonkin aikaa tuota juomapuolta. Huomasin sen, että tällä tuntumalla mikä itsellä on niin melko raakaa touhua kokemattomalle. Oikeasti pitkät päivät ja vähäisemmälle jäävät vapaat tahtoo hieman syödä tuota henkilökohtaista aikaa (mm. perhe). Sen haluan vielä tässä selventää, että en koe itseäni vellihousuksi. Kyllä työmotivaatioita löytyisi, mutta kun mies palaa loppuun nii loppuu myös motivaatiot.

    • sekuko

      NK-Logistiikka maksaa palkat juuri niin kuin pitää töiden mukaan tes:n palkka.

      Työpäivät ovat tieten välistä pitempiäkin, mutta positiivinen ilmapiiri firmassa on työkavereiden kesken, toista autetaan jos apua tarvitaan, kittilä osaa olla hyvinkin mulkku jätkä, mutta jos hommat tekee kuten pitää homma toimii.

      Työpäivät 12- 03. esim. tai 16.00 - 03.00 :) riippuu ihan hommasta!

      • Hyva palkkanen

        Jopahan vitsin murjasit,..tut maksa.Kusettaa palkoissa minkä kerkiää.Mitä enemmän ajat sitä vähemmän maksetaan.Sitten Kittilä ..ttuilee puhelimessa että mikä mättää,autot on täysiä paskoja,osat putoilee kesken liikenne ympyröitten sitten niitä parsitaan tie millä patentilla.Renkaissa paistaa kankaat.
        Hyyvä firma,mina tykkaan.


    • trii trii

      Ei ole ollut palkoissa pientäkään sanomista mitä itse olen kolmisen vuotta hommissa ollut. Ja aivan sama se itselle on että laitetaanko niitä autoja tienpäällä vai aikanaan - itselle se tietää vaan lisätuloa kunpäivä venyy ;)

    • ottaa päähän

      tarkistuttakaapa toopet tilinauha jollain viisaammalla,jos itse ei osaa.vannon että joka tilistä puuttuu.nm.maksa ari velkas !!

      • pitkänlinjan kuski

        Itse ajelen pohjoisen lenkkiä volvolla ja hyvin on mennyt koko talvi kunhan vaan etelän pojat saavat ajoissa lastattua niin kyllä minä ajan lahdesta tai j-kylästä ja aina ollaan ajallaan perillä täällä ihme valitusta eihän muut pärjää tässä keskon ajossa ja nuoilla km lukemilla niin tottahan niihin autoihin joskus jotain pientä vikaa tulee mutta aina on ajoissa tultu perille siitä on kiitosta saatu kauppiailtakin ja iso kesko on tyytyväinen palveluun


    • näimpänäin

      Näimpä eipä tolla kittilällä tuntunut olevan mitään huumorintajua kuskien pitää olla niin kuin intissa ja kopistella kantapäitä yhteen kyllä herra kyllä herra ajetaan ajetaan..

    • hyväon

      Hyvin NK:lla palkat tulee ja vielä enemmänkin mitä sovittu! Tottakai nyt kene tahansa pomo v****ilee jos kuskit ihan perseestä! Koko ajan vaan parhaimmisto hakemassa sairauslomaa vakaviin "tauteihinsa". P****** kun vaan surkeimmat rullakkoja kaatelevat ja sakkoja satelee. Kyllä Arila huumoria riittää, mutta monet muut kuskit täysin pellejä. Ite tykkäsin ja takaisin menisin jos ei olis ala vaihtunut.
      Nimimerkillä: kauan viihtynyt

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet toisen kanssa

      ...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

      Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

      A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

      Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

      Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

      Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

      niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

      Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

      Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

      Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe