Tervehdys
Vieläkö pohjoisen hinnanpolkija NK logistig on hengissä. Pojat Hivaskankaalla jutteli, että se on kanttuvei mutta jatkaa ilmeisesti jollakin toisellla nimellä. Pojat röpisivät samlla, että Napapiirin Kuljetus Rovaniemeltä on lopettanut rahtihommat ja keskittyy sorahommiin.
Onko parempaa tietoa?
Jatkaako NK logistigs
52
34200
Vastaukset
- Oulusta
Oulun autokuljetus oy ostanut joku aika sitten Napapiirin kuljetuksen rahti puolen.
- alan mies
huttunen ja kristo saanut osan nk:n kaljanajoista. nurin se meni vissii koko putiikki.
- miehiä
polkee lapista helsinkiin ja takaisin.
- alan mies
miehiä kirjoitti:
polkee lapista helsinkiin ja takaisin.
kieltämättä kuulostavat usein puhelimessa aika tympääntyneiltä.
- vaarallinen,,,,,,,
alan mies kirjoitti:
kieltämättä kuulostavat usein puhelimessa aika tympääntyneiltä.
yhdistelmä:Lappalainen ja kuorma-autoilija.!!
- Kallio..
vaarallinen,,,,,,, kirjoitti:
yhdistelmä:Lappalainen ja kuorma-autoilija.!!
Onhan tuo Materon autokin ollu myynnissä jo pitkään.
- lol
Kallio.. kirjoitti:
Onhan tuo Materon autokin ollu myynnissä jo pitkään.
kenen materon
- muitakin
varmaan se luttinen on kanssa sekoitamassa pakkaa jotenkin. se kait ajaa ainakin kajaniin ja ouluun oluet!!
- Kallio..
lol kirjoitti:
kenen materon
Vaaleansininen MAN ja sivussa lukee matero. Meni toi ekaviesti pikkasen väärin
:-) - Kiito Kauko
Nuista en tiedä mutta onkos tämä MSL Huttunen saanu kaljan ajoja takasin muuhunkin kuin jakeluun?
- Kristolaine
muitakin kirjoitti:
varmaan se luttinen on kanssa sekoitamassa pakkaa jotenkin. se kait ajaa ainakin kajaniin ja ouluun oluet!!
Miten on Luttisen Reiskan kaljan ajon laita kun ei enää oo näkyny Koffin teippejä kyljessä autoissa
- KOFFFFFF
Kiito Kauko kirjoitti:
Nuista en tiedä mutta onkos tämä MSL Huttunen saanu kaljan ajoja takasin muuhunkin kuin jakeluun?
SAANUT MSL HUTTUNEN AJOJA KUN ON SELVITYSTILASSA!
- Osittain
Ei ole NaKu lopettanut rahti hommia vaan rahti hommia varten perustettiin tytär yhtiö ja tämä vanha kuljetus erikoistui sitten maanrakennukseen ja taitaa se niitä öljyjä ja voiteluaineitakin kaupitella.
- osti
Nakun rahtitoiminnot.
- TMR
osti kirjoitti:
Nakun rahtitoiminnot.
JA I-logisticsin suurin omistaja on Napapiirin Kuljetus. Että silleen
- I-logistics
TMR kirjoitti:
JA I-logisticsin suurin omistaja on Napapiirin Kuljetus. Että silleen
ole Leppiahojen firma?
- olla
I-logistics kirjoitti:
ole Leppiahojen firma?
Leppiahon, Teljän ja Jänkälän omistama.
- I-logisticsillä ..
olla kirjoitti:
Leppiahon, Teljän ja Jänkälän omistama.
vielä viinan ajo?
- TMR
I-logistics kirjoitti:
ole Leppiahojen firma?
http://www.i-logistics.fi/
sieltä uutiset osiosta näpäytät sitä tiedote siirretty kohtaa ja saat oikeata tietoa asiasta
- Etunimeä
Muista, mutta vaalean sinisellä mannilla ajelee ja matero lukee ovessa.
- Puukenkä
Näköjään se jatkaa toimintaa, ainaki niitä näkyy aika tiuhaan tuossa nelostiellä Nuorgamin ja Helsingin välillä liikkuvan. Kolmen tai neljän yhdistelmän letkoja näkee jopa muutaman kerran viikossa.
- minä
En jaksanut lukea koko ketjua mutta liittyyköhän täällä lapin seudulla pyörivät NK-logistiikan autot juttuun?
Ainaki punanen p-mallinen kanja valkosella korilla kulkee täälläpäin ja kyljessä lukee:
NK-logistiikka Oy - Make
Ei jatka NK-Logistiikka Oy...Sitä jatkaa NK-Logistiikka Rovaniemi Oy/Transriman Oy...NKL haki itsensä konkkaan ja toimintaa jatkaa toi läheisyhtiö...
- repe666
sama omistaja?
- makekuus
se kittilä johtaa sitä?
- kauaa
makekuus kirjoitti:
se kittilä johtaa sitä?
Hirvaksella pojat jutteli, että puolivaloilla mennään. On pakko!
- pösö
kauaa kirjoitti:
Hirvaksella pojat jutteli, että puolivaloilla mennään. On pakko!
Taitaa olla aikamoinen firma polkee kuulema liiton sopimuksia vastaan,ukot ei viihdy kauaa kun se sekoilee ;No yleensä se on niin että isäntä kusee saappaansa täyteen ja sitten ihmettelee kun ei pyörät pyöri eli rahaa ei tule kirstuun oho eihän mulla ole enää ketään kuka ajaisi.rehellisesti kyllä jos pelataan niin yleensä pyörät pyörii ja ukot viihttyy.tuuliharjassa pojat kertovat että NK;lla ei mene hyvin,ajoja jäänyt ajamatta.tiedä sitten
- kauaa
pösö kirjoitti:
Taitaa olla aikamoinen firma polkee kuulema liiton sopimuksia vastaan,ukot ei viihdy kauaa kun se sekoilee ;No yleensä se on niin että isäntä kusee saappaansa täyteen ja sitten ihmettelee kun ei pyörät pyöri eli rahaa ei tule kirstuun oho eihän mulla ole enää ketään kuka ajaisi.rehellisesti kyllä jos pelataan niin yleensä pyörät pyörii ja ukot viihttyy.tuuliharjassa pojat kertovat että NK;lla ei mene hyvin,ajoja jäänyt ajamatta.tiedä sitten
jo eihän varmaa kauaa potki ku kuskit ajaa jyväskyläs tyhjän auton hiekkakentälle kiini... melekosta aasia sitä tällähi alalla näkee....
- vain renki
Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.
- ....
vain renki kirjoitti:
Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.
Eikö ole jännä juttu, kun työntekijä lähtee kyseisestä firmasta pois ja haukkuu joka paikassa entisen työ paikkansa, niin kohta se on taas kinuamassa/ajamassa Nk:lle? Mistäkähän se johtuu? Ei vain syy olisi siinä, että paskoja työntekijöitä ei kannata pitää?
- ex-renki
.... kirjoitti:
Eikö ole jännä juttu, kun työntekijä lähtee kyseisestä firmasta pois ja haukkuu joka paikassa entisen työ paikkansa, niin kohta se on taas kinuamassa/ajamassa Nk:lle? Mistäkähän se johtuu? Ei vain syy olisi siinä, että paskoja työntekijöitä ei kannata pitää?
Kyllä se vain on varma juttu että nk ei maksa nelostien parasta palkkaa vaan se joka parhaiten maksaa nelostien palkkaa on kyllä ILMARI LEHTONEN OY
- minä...
ex-renki kirjoitti:
Kyllä se vain on varma juttu että nk ei maksa nelostien parasta palkkaa vaan se joka parhaiten maksaa nelostien palkkaa on kyllä ILMARI LEHTONEN OY
Eikö se Lehtonen ole irtisanonut/lomauttanut lähes koko porukan, kun ei meinaa olla
oikein ajoja? - Lehtosen kuski
minä... kirjoitti:
Eikö se Lehtonen ole irtisanonut/lomauttanut lähes koko porukan, kun ei meinaa olla
oikein ajoja?Ihan vaan tiedoksi että Lehtonen EI TODELLAKAAN ole lomauttanut/irtisanonut koko porukkaa. Irtisanottuja on ja lomauttetuja mutta mistään joukko erotusta ei todellakaan ole tapahtunu. Mistä vitusta nämä jutut tulee. Sitä en tiedä maksaako Lehtonen parasta palkkaa, ei varmaankaan mutta sitte nämä firman ulkopuoliset apinat tulee Esson tai Ääkkös-baarin tiedoilla sanomaan et Lehtonen pistää porukkaa pihalle... Nyt ton edellisen viestin perusteella en enää usko et nämä NK:stakaan kirjoitetut jutut pitää paikkansa.
Ja ihan vaan tiedoksi. Silloin ku tuo edellinen viesti on kirjoitettu, Lehtosella EI ollu käyty ainoitakaan yt-neuvotteluja. Ensimmäiset yt-neuvottelut oli maaliskuussa 2009. Et mistähän vitusta tuo edellinen kirjoittaja on tietonsa repäissy. - lojaalikuski?
Lehtosen kuski kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi että Lehtonen EI TODELLAKAAN ole lomauttanut/irtisanonut koko porukkaa. Irtisanottuja on ja lomauttetuja mutta mistään joukko erotusta ei todellakaan ole tapahtunu. Mistä vitusta nämä jutut tulee. Sitä en tiedä maksaako Lehtonen parasta palkkaa, ei varmaankaan mutta sitte nämä firman ulkopuoliset apinat tulee Esson tai Ääkkös-baarin tiedoilla sanomaan et Lehtonen pistää porukkaa pihalle... Nyt ton edellisen viestin perusteella en enää usko et nämä NK:stakaan kirjoitetut jutut pitää paikkansa.
Ja ihan vaan tiedoksi. Silloin ku tuo edellinen viesti on kirjoitettu, Lehtosella EI ollu käyty ainoitakaan yt-neuvotteluja. Ensimmäiset yt-neuvottelut oli maaliskuussa 2009. Et mistähän vitusta tuo edellinen kirjoittaja on tietonsa repäissy.Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.
Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.
Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi. - Terveys etusijalla
lojaalikuski? kirjoitti:
Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.
Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.
Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)
- nightquest_
Terveys etusijalla kirjoitti:
Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)
johan siinä on vuos tullu pyörittyä kuvioissa ja aion pyöriä jatkossakin B)
- il
Terveys etusijalla kirjoitti:
Ei muutakuin sinne vaan uudestaan koittamaan kuinka mukavaa on olla Arilla hommissa! ;) Ja kaikki muutkin jos vain tulee mahdollisuus päästä Arille töihin! Kannattaa ehdottomasti ottaa jobi vastaan! Ei koittaminen mitään maksa! Paitsi mielialalääkkeet mutta niitä ei lasketa kun pääsee hyvää taloon töihin... Siitä se ura urkenee! ;)
Pojat hirvaskankaalla jutteli...voi v...u noita idiootteja riittää!Me kun ollaan päästy rekan rattiin niin tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan vähintään jumalasta seuraavia.Tosiasiassa ääkkös paarin tietotoimistot on niitä paskahousuja joista ei ole mihinkään muuhun ku yrittäjien mollaamiseen.Ei ainakaan tosi töihin vitun itkuiikat.
- hah.
lojaalikuski? kirjoitti:
Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.
Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.
Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.melko hassua, että noinkin hyvä yritys hakee jatkuvasti työntekijöitä ja vielä Viroa myöden. Mahtaa olla jo 300 miestä töissä kun haku on ollu päällä yhtäjaxoisesti jo vuosia!
- kasvain yrittäjä
hah. kirjoitti:
melko hassua, että noinkin hyvä yritys hakee jatkuvasti työntekijöitä ja vielä Viroa myöden. Mahtaa olla jo 300 miestä töissä kun haku on ollu päällä yhtäjaxoisesti jo vuosia!
toiminta laajenee ja tarvitsee lisää tekijöitä.
Linjat ei kaikki taida olla herkkua. - Mikki1959
lojaalikuski? kirjoitti:
Kun alalle eksyy tätä ammattitaidotonta rapajuoppo porukkaa joilla työmotivaatio on tuntematon käsite ne saavat kenkää hyvin nopeasti firmasta kuin firmasta ja sitten suureen ääneen he täällä itkevät omaa surkeuttaan haukkuen entiset työnantajat tietysti pataluhaksi koska HEISSÄ ITSESSÄÄN ei ole mitään vikaa.
Pitäisi ymmärtää jo firmaan tullessa mikä on homman nimi että rattaat pyörisi ja omalta osaltaan hoitaisi hommat niin kuin pitääkin.
Arin ajoissa on Kesko mikä vaatii kuljetukselta paljon niin aikataulujen kuin lämpötilojenkin osalta ja homma on niin kellotettu että mihinkään baariin ei voi jäädä lorvimaan enempää mitä lakitekstiin on kirjoitettu. Töissä kun ollaan niin siellä tehdään töitä eikä vaan tupakoida röhönauruporukoissa, joillakin totuus työnteosta tuntuu unohtuvan. Tottahan silloin sitä kuskia katsotaan hiukan tarkemmin ja jos ei tahti muutu niin kaikki sen tajuaa mitä sit tapahtuu.
Itse olen ajanut vuodesta -85 ja Arillakin olin jonkinaikaa hommissa eikä hänestä pahaa sanottavaa ole. Palkkakin oli erittäin hyvä kaikkineen lisineen, siltoja ei ole takana poltettu ja paluukin Arin hommiin on käynyt välillä mielessä tämän taantuman myötä. Elintarvike kuljetukset ei lamasta kärsi.Urani parhaita työpaikkoja, enkä arastelis lähteä takaisin Arin hommiin, jos olis tarvetta työpaikalle. Jos hoidat hommas niin kuin kuuluu, Ari osaa olla pirun reilu äijä. Jos et hoida, Ari osaa olla pirun mulkku jätkä. Mulla ei ollut ongelmia, hommat pelas. Arska on tiukka kaveri työhommien kans, ja kyllä tänäpäivänä pitääkin olla, jos meinaa nuilla leveysasteilla 15 auton firmaa pyörittää.
- trii trii
Mikki1959 kirjoitti:
Urani parhaita työpaikkoja, enkä arastelis lähteä takaisin Arin hommiin, jos olis tarvetta työpaikalle. Jos hoidat hommas niin kuin kuuluu, Ari osaa olla pirun reilu äijä. Jos et hoida, Ari osaa olla pirun mulkku jätkä. Mulla ei ollut ongelmia, hommat pelas. Arska on tiukka kaveri työhommien kans, ja kyllä tänäpäivänä pitääkin olla, jos meinaa nuilla leveysasteilla 15 auton firmaa pyörittää.
On siellä kyllä sen sorttisia kokeilijoita käynyt että ei hyvää paivää...puheet on kyllä joillain tullessa mallia "olen tehny sitä ja tätä ja kaikki passaa" mutta sitten kun pitääkin ihan oikeiasti töitä alkaa tehhä, alkaa se sairasloman hakeminen ja itku että ei homma olekkaan mieleen. Että ei ihmkkään että on haku päällä kokoajan... Eikä loppujenlopuksi ole edes pahaa hommaa kun vaan homman oppii ja oppiihan sen kun vaan opettelee eikä leiki.
- sivusta kattoja
vain renki kirjoitti:
Kannattaa kiertää kyseinen firma kaukaa jos mielii viihtyä töissä pidempään kuin pari kuukautta... Autot ovat huonolla pidolla/huollolla olleita romuja ja isäntä vittuilee kaikille vuorollaan vaikkei itse edes osaa ajaa yhdistelmää ja jakelee kirjallisia varoituksia tyhjästä. Kun tähän vielä lisätään stressaava ja raskas työ niin ei ole ilmapiiri kovin kaksinen.
näköjään ja valitettavasti tämä pitää paikkansa! työntekijä vaje tietää talossa oleville kuskeille omien hommien lisäksi vielä muiden hommat hoidettavaksi ja pomo vaan huutaa ku hyeena.näin taas ainaki tänäpäivänä.
- sivusta kattoja
sivusta kattoja kirjoitti:
näköjään ja valitettavasti tämä pitää paikkansa! työntekijä vaje tietää talossa oleville kuskeille omien hommien lisäksi vielä muiden hommat hoidettavaksi ja pomo vaan huutaa ku hyeena.näin taas ainaki tänäpäivänä.
vain renki ja terveys etusijalla teksteihin viitaten tarkotin tuon edelliden kommentin. yhteiset pelisäännötki unohtuu itse pomolla eikä työntekijöillä. ei sovi nuorille kuskeille ja vanhemmat kuskit ei ala kuunteleen sitä v-ttuilua.
- jämähtänyt
sivusta kattoja kirjoitti:
vain renki ja terveys etusijalla teksteihin viitaten tarkotin tuon edelliden kommentin. yhteiset pelisäännötki unohtuu itse pomolla eikä työntekijöillä. ei sovi nuorille kuskeille ja vanhemmat kuskit ei ala kuunteleen sitä v-ttuilua.
Sinnehhän on työpaikailmotuksissakin useimmiten että vähintään vuoden kokemus oltava. Sillä säästää moni alalle tulija hermonsa kun ei tule kokeilemaan.
Ittekkin jämähtänyt tähän lähinnä siksi että työ itsessään on mieluisaa. Ilmapiirissä kuskienkaan kesken ei ole kehumista.
- Amitsu
Onko änkoolla minkämoisia työpäiviä? Mennäänkö ihan tessin mukaan. Itse olen vasta tullut tälle alalle ja ajanut jonkin aikaa tuota juomapuolta. Huomasin sen, että tällä tuntumalla mikä itsellä on niin melko raakaa touhua kokemattomalle. Oikeasti pitkät päivät ja vähäisemmälle jäävät vapaat tahtoo hieman syödä tuota henkilökohtaista aikaa (mm. perhe). Sen haluan vielä tässä selventää, että en koe itseäni vellihousuksi. Kyllä työmotivaatioita löytyisi, mutta kun mies palaa loppuun nii loppuu myös motivaatiot.
- sekuko
NK-Logistiikka maksaa palkat juuri niin kuin pitää töiden mukaan tes:n palkka.
Työpäivät ovat tieten välistä pitempiäkin, mutta positiivinen ilmapiiri firmassa on työkavereiden kesken, toista autetaan jos apua tarvitaan, kittilä osaa olla hyvinkin mulkku jätkä, mutta jos hommat tekee kuten pitää homma toimii.
Työpäivät 12- 03. esim. tai 16.00 - 03.00 :) riippuu ihan hommasta!- Hyva palkkanen
Jopahan vitsin murjasit,..tut maksa.Kusettaa palkoissa minkä kerkiää.Mitä enemmän ajat sitä vähemmän maksetaan.Sitten Kittilä ..ttuilee puhelimessa että mikä mättää,autot on täysiä paskoja,osat putoilee kesken liikenne ympyröitten sitten niitä parsitaan tie millä patentilla.Renkaissa paistaa kankaat.
Hyyvä firma,mina tykkaan.
- trii trii
Ei ole ollut palkoissa pientäkään sanomista mitä itse olen kolmisen vuotta hommissa ollut. Ja aivan sama se itselle on että laitetaanko niitä autoja tienpäällä vai aikanaan - itselle se tietää vaan lisätuloa kunpäivä venyy ;)
- ottaa päähän
tarkistuttakaapa toopet tilinauha jollain viisaammalla,jos itse ei osaa.vannon että joka tilistä puuttuu.nm.maksa ari velkas !!
- pitkänlinjan kuski
Itse ajelen pohjoisen lenkkiä volvolla ja hyvin on mennyt koko talvi kunhan vaan etelän pojat saavat ajoissa lastattua niin kyllä minä ajan lahdesta tai j-kylästä ja aina ollaan ajallaan perillä täällä ihme valitusta eihän muut pärjää tässä keskon ajossa ja nuoilla km lukemilla niin tottahan niihin autoihin joskus jotain pientä vikaa tulee mutta aina on ajoissa tultu perille siitä on kiitosta saatu kauppiailtakin ja iso kesko on tyytyväinen palveluun
- näimpänäin
Näimpä eipä tolla kittilällä tuntunut olevan mitään huumorintajua kuskien pitää olla niin kuin intissa ja kopistella kantapäitä yhteen kyllä herra kyllä herra ajetaan ajetaan..
- hyväon
Hyvin NK:lla palkat tulee ja vielä enemmänkin mitä sovittu! Tottakai nyt kene tahansa pomo v****ilee jos kuskit ihan perseestä! Koko ajan vaan parhaimmisto hakemassa sairauslomaa vakaviin "tauteihinsa". P****** kun vaan surkeimmat rullakkoja kaatelevat ja sakkoja satelee. Kyllä Arila huumoria riittää, mutta monet muut kuskit täysin pellejä. Ite tykkäsin ja takaisin menisin jos ei olis ala vaihtunut.
Nimimerkillä: kauan viihtynyt
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865