Suomi on jo olympiavoittaja! Ruotsin jääkiekkojoukkueessa on doping-käry:
Sundinin kusesta on löydetty Forsbergin paskaa...Näyte otettiin Zetterbergin suusta!!!
Olympiakultaa!!!
2
1601
Vastaukset
- UHREILIJA
Turha on luulla että Suomelle olympiakultaa heruu, jos yksilöurheiluun ei panosteta minkään vertaa. Marko Yli-Hannuksela ottaa pronssin ja hopean, ja sanoo Ateenan jälkeen voivansa jatkaa juuri ja juuri saadessaan yhden sponsorin. Kun samaan aikaan jääkiekkoon syynätään kasoittain rahaa ja joku ruikuttaa kun kiekkopelejä ei näytetä tv:ssä vaikken kyllä ole kaikkien muidenkaan lajien SM-tason tapahtumia nähnyt!! Miksi pitäisi näyttää jääkiekon SM-tasoa!! Sitten ei yksilöurheilijoille anneta mitään etuuksia ennen kuin menestyy EM-kisoissa, joka taas on mahdottomuus jos ei santsata harjoitusmahdollisuuksiin! Jäähallit on kalliit, muttei sen lisäksi muista urheilumuodoista ole tietoakaan kuin jääkiekko, salibandy sun muut sisälajit, yleisurheilu ja hiihto, johon ei siihenkään enää santsata Lahden käryjen jälkeen, vaikka sama homma se on joka lajissa aineiden kanssa, puhdasta lajia ei löydy! Katsokaa Selänteen leukaa! Ja miettikää miksi mahtoi Saku Koivu saada verisyövän.. Vielä sanotaan ettei lätkässä käytetä aineita!!
- pupu11
Vittu mahakko tietää mikä on syöpä? Mit jos sää saisit syövän ja sit kaikki tulis siihen vieree just ku oot kuolemassa sanoo et kannattiko ny käyttää huumeita. ei sunkaa perse varmaa iha samanlainen oo ku kaikilla muilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419