Ostin kyseisen kelkan ihan työkelkaksi ja pilkillä käymiseen! Minkälaiset tehot kelkassa on, koska se ei kulje enempää kuin 60km/h!! Onko normaalia vai onko jossain ehkä vikaa?
Lynx 5900 finlandia -88
5
6012
Vastaukset
- Osku
Muistaakseni huippunopeus on noin. 90-100 km/h
kannattaa tarkistaa variaattorien toiminta että hihna nousee ja laskee kummassakin variaattorissa ääriasentoihin. - lynxi
Mulla on pitkätelainen GLX 5900 yhdellä kaasarilla ja Rotax 503:koneella.Tehoa 40hp. Kulkee 90-100kmh
Juuri remontoitu kone.Joten olisko sun Lynxistä osa hevosista karannut laitumelle. - Dayco 1049
Esimerkiksi on sopiva.
- lynxi
Kyllä moottorin pitäisi kiekaikaista kunnolla varveja kun tökkäät kaasupeukalon kahvaan kiinni.Ellei ota kierroksia niin tuntuuko tukkoiselt a meno.Saattaapi saada liikaa bensaa.Nouseeko luisti riittävän ylös ym.Voi voi ,sinun taytyisi kuvailla oireita tarkemmin että voisi auttaa.Selaileppa näitä sivuja jos vaikka löytyisi apua ongelmaan.
http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?PHPSESSID=01773c75afcf4b6f60cce64f087f78d8&board=2.0
http://forum.sanet.fi/bb/mklehti/ubb/ultimatebb.php - crcrcr
lynx 5900 -90 kulkee tasan 100-110 kilometriätunnissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332