kuka lukenut kaikki Harry Potterit?

mega-miina_95

kuinka moni on lukenut kaikki Harry Potterit?

16

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bungie

Tietysti on tullut luettu suomeksi ja englanniksi kaikki ilmestyneet.

• Ankkuli

... tarkotat 1-5 nii oon( kuutosta en oo viel lukenu, ootan että se tulee suomeks)

• ms.granger

mä oon lukenu kaikki, myös sen kuutosen enkuks.
        ja kaikki on luettu hyvin monta kertaa =)

• emiliaon

Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :>

• Anime-Man

"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "

Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.

Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.

• omena
        Anime-Man kirjoitti:

"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "

Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.

Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.

Älä jaksa!

• Anime-Man
        omena kirjoitti:

Älä jaksa!

mitä?

• Pat Bateman
        Anime-Man kirjoitti:

mitä?

Siinähän se tulikin.

Tai sitte olet vain niin tyhmä, ettet tajunnut mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.

• Leikitäänpäs sitten mukana.

Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.

• Kaikki luettu molemmilla kielillä parikin kertaa.

• Winky

Suomenkielisenä tietenkin. :D ei täällä minua näkis(varmaan) jos en olis lukenu xD

• KliseeSari

Kaikki muut paitsi uusimman.. Se maksaa.. ://

• höm....höm

oon lukenu kaikki suomeks ilmestyneet varmaan kymmeneen kertaan ja enkun kielisistä ekan tokan kolmannen ja kuudennen

• SariJaRauma

.. Lukenu kaikki 10-12 kertaa suomeks ja sit sen uusimman puoles välis.. Ostin sen maanantaina.. ^^,

• nym-fad-ora

...voisin sanoa, että kaikki!! Olen lukenut kaikki suomen kieliset kirja moneen otteeseen, mutta englanti ei ole niin hyvin halussa, että niiden lukemista voisi harkita.:(

• Luija

Harry optter kirjan pituus voi olla 400 sivua. Tuskinpa niitä kaikkea pn ehtinytkovin moni lukea. jotkut fanit ehkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12498
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      10
      11254
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      181
      5158
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3793
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3267
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2954
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2678
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      71
      2240
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2015
    Aihe