kuka lukenut kaikki Harry Potterit?

mega-miina_95

kuinka moni on lukenut kaikki Harry Potterit?

16

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bungie

      Tietysti on tullut luettu suomeksi ja englanniksi kaikki ilmestyneet.

    • Ankkuli

      ... tarkotat 1-5 nii oon( kuutosta en oo viel lukenu, ootan että se tulee suomeks)

      • ms.granger

        mä oon lukenu kaikki, myös sen kuutosen enkuks.
        ja kaikki on luettu hyvin monta kertaa =)


    • emiliaon

      Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :>

      • Anime-Man

        "Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "

        Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.

        Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.


      • omena
        Anime-Man kirjoitti:

        "Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "

        Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.

        Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.

        Älä jaksa!


      • Anime-Man
        omena kirjoitti:

        Älä jaksa!

        mitä?


      • Pat Bateman
        Anime-Man kirjoitti:

        mitä?

        Siinähän se tulikin.

        Tai sitte olet vain niin tyhmä, ettet tajunnut mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.


    • Leikitäänpäs sitten mukana.

      Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.

    • Kaikki luettu molemmilla kielillä parikin kertaa.

    • Winky

      Suomenkielisenä tietenkin. :D ei täällä minua näkis(varmaan) jos en olis lukenu xD

      • KliseeSari

        Kaikki muut paitsi uusimman.. Se maksaa.. ://


    • höm....höm

      oon lukenu kaikki suomeks ilmestyneet varmaan kymmeneen kertaan ja enkun kielisistä ekan tokan kolmannen ja kuudennen

      • SariJaRauma

        .. Lukenu kaikki 10-12 kertaa suomeks ja sit sen uusimman puoles välis.. Ostin sen maanantaina.. ^^,


    • nym-fad-ora

      ...voisin sanoa, että kaikki!! Olen lukenut kaikki suomen kieliset kirja moneen otteeseen, mutta englanti ei ole niin hyvin halussa, että niiden lukemista voisi harkita.:(

    • Luija

      Harry optter kirjan pituus voi olla 400 sivua. Tuskinpa niitä kaikkea pn ehtinytkovin moni lukea. jotkut fanit ehkä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe