kuinka moni on lukenut kaikki Harry Potterit?
kuka lukenut kaikki Harry Potterit?
16
1093
Vastaukset
- bungie
Tietysti on tullut luettu suomeksi ja englanniksi kaikki ilmestyneet.
- Ankkuli
... tarkotat 1-5 nii oon( kuutosta en oo viel lukenu, ootan että se tulee suomeks)
- ms.granger
mä oon lukenu kaikki, myös sen kuutosen enkuks.
ja kaikki on luettu hyvin monta kertaa =)
- emiliaon
Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :>
- Anime-Man
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu. - omena
Anime-Man kirjoitti:
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.Älä jaksa!
- Anime-Man
omena kirjoitti:
Älä jaksa!
mitä?
- Pat Bateman
Anime-Man kirjoitti:
mitä?
Siinähän se tulikin.
Tai sitte olet vain niin tyhmä, ettet tajunnut mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.
Leikitäänpäs sitten mukana.
Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.Kaikki luettu molemmilla kielillä parikin kertaa.
- Winky
Suomenkielisenä tietenkin. :D ei täällä minua näkis(varmaan) jos en olis lukenu xD
- KliseeSari
Kaikki muut paitsi uusimman.. Se maksaa.. ://
- höm....höm
oon lukenu kaikki suomeks ilmestyneet varmaan kymmeneen kertaan ja enkun kielisistä ekan tokan kolmannen ja kuudennen
- SariJaRauma
.. Lukenu kaikki 10-12 kertaa suomeks ja sit sen uusimman puoles välis.. Ostin sen maanantaina.. ^^,
- nym-fad-ora
...voisin sanoa, että kaikki!! Olen lukenut kaikki suomen kieliset kirja moneen otteeseen, mutta englanti ei ole niin hyvin halussa, että niiden lukemista voisi harkita.:(
- Luija
Harry optter kirjan pituus voi olla 400 sivua. Tuskinpa niitä kaikkea pn ehtinytkovin moni lukea. jotkut fanit ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437