kuinka moni on lukenut kaikki Harry Potterit?
kuka lukenut kaikki Harry Potterit?
16
1059
Vastaukset
- bungie
Tietysti on tullut luettu suomeksi ja englanniksi kaikki ilmestyneet.
- Ankkuli
... tarkotat 1-5 nii oon( kuutosta en oo viel lukenu, ootan että se tulee suomeks)
- ms.granger
mä oon lukenu kaikki, myös sen kuutosen enkuks.
ja kaikki on luettu hyvin monta kertaa =)
- emiliaon
Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :>
- Anime-Man
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu. - omena
Anime-Man kirjoitti:
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.Älä jaksa!
- Anime-Man
omena kirjoitti:
Älä jaksa!
mitä?
- Pat Bateman
Anime-Man kirjoitti:
mitä?
Siinähän se tulikin.
Tai sitte olet vain niin tyhmä, ettet tajunnut mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.
Leikitäänpäs sitten mukana.
Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.Kaikki luettu molemmilla kielillä parikin kertaa.
- Winky
Suomenkielisenä tietenkin. :D ei täällä minua näkis(varmaan) jos en olis lukenu xD
- KliseeSari
Kaikki muut paitsi uusimman.. Se maksaa.. ://
- höm....höm
oon lukenu kaikki suomeks ilmestyneet varmaan kymmeneen kertaan ja enkun kielisistä ekan tokan kolmannen ja kuudennen
- SariJaRauma
.. Lukenu kaikki 10-12 kertaa suomeks ja sit sen uusimman puoles välis.. Ostin sen maanantaina.. ^^,
- nym-fad-ora
...voisin sanoa, että kaikki!! Olen lukenut kaikki suomen kieliset kirja moneen otteeseen, mutta englanti ei ole niin hyvin halussa, että niiden lukemista voisi harkita.:(
- Luija
Harry optter kirjan pituus voi olla 400 sivua. Tuskinpa niitä kaikkea pn ehtinytkovin moni lukea. jotkut fanit ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034