kuinka moni on lukenut kaikki Harry Potterit?
kuka lukenut kaikki Harry Potterit?
16
1080
Vastaukset
- bungie
Tietysti on tullut luettu suomeksi ja englanniksi kaikki ilmestyneet.
- Ankkuli
... tarkotat 1-5 nii oon( kuutosta en oo viel lukenu, ootan että se tulee suomeks)
- ms.granger
mä oon lukenu kaikki, myös sen kuutosen enkuks.
ja kaikki on luettu hyvin monta kertaa =)
- emiliaon
Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :>
- Anime-Man
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu. - omena
Anime-Man kirjoitti:
"Kyllä on kaikki luettu englanniksi sekä suomeksi useaan otteeseen. :> "
Et varmasti ole lukenut seiskaa edes enkuksi. Se ei ilmesty näillä näkymin ennen vuotta 2007.
Ite oon lukenu kaikki jotka Suomeen on tullu.Älä jaksa!
- Anime-Man
omena kirjoitti:
Älä jaksa!
mitä?
- Pat Bateman
Anime-Man kirjoitti:
mitä?
Siinähän se tulikin.
Tai sitte olet vain niin tyhmä, ettet tajunnut mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.
Leikitäänpäs sitten mukana.
Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.Kaikki luettu molemmilla kielillä parikin kertaa.
- Winky
Suomenkielisenä tietenkin. :D ei täällä minua näkis(varmaan) jos en olis lukenu xD
- KliseeSari
Kaikki muut paitsi uusimman.. Se maksaa.. ://
- höm....höm
oon lukenu kaikki suomeks ilmestyneet varmaan kymmeneen kertaan ja enkun kielisistä ekan tokan kolmannen ja kuudennen
- SariJaRauma
.. Lukenu kaikki 10-12 kertaa suomeks ja sit sen uusimman puoles välis.. Ostin sen maanantaina.. ^^,
- nym-fad-ora
...voisin sanoa, että kaikki!! Olen lukenut kaikki suomen kieliset kirja moneen otteeseen, mutta englanti ei ole niin hyvin halussa, että niiden lukemista voisi harkita.:(
- Luija
Harry optter kirjan pituus voi olla 400 sivua. Tuskinpa niitä kaikkea pn ehtinytkovin moni lukea. jotkut fanit ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745