vuokra-asunto espanjasta

jilux

Esin vuokra-asuntoa espanjasta, (fuengirola,benalmadena)..Tiedättekö ihmiset hyviä välitystoimistoja tai tutun tuttuja, joiden kautta sais infoo.
kiitos.....

13

16336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikalle

      Ja katso ko. toimistoista.
      Enemmän valintamahdollisuuksia eivätkä suomalaiset pääse kusettamaan sinua.

      • kokeiltu kaikkeakin

        heipsan " kiitos" sanoistasi miksi kirjoiti sen suomeksi , yritätkö kusettaa ?? , toivottavasti saat vielä kokeilla espanjalaisten , marokkolaisten tai muiden kusetusta ... ehkä sitten syöt sanasi , harvempi suomalainen viitsii pilata mainettaan täälläkään , niinkuin muuallakaan . Vai harrastatko itse sitten kusetusta , oletko suomalainen ? Terveisin : suomalainen , joskus espanjalaisten kusetuksen kohteena ollut ( plus muuta kansalaisuudet päälle ... ) ps yleensä Suomalaiset eivät uskalla valittaa mm. espanjalaisissa yrityksissä espanjalaisille yrityksen pyörittäjille ??? miksi ? loppuuko rohkeus tai eikö kiinnosta kun ei saa valittaakkaan suomalaisille " kusettajille " ? heh ? ! Mene vaikka Malagaan asumaan ; keskustaan ja avaa yritys paikallisille siis espanjalaisille asiakkaille , good luck !


    • jk84

      Itse asuin viime kesän Fuengirolassa ja käytin kahden suomalaisen välittäjän palveluja, joista Maarit Aron omistamaa välitystoimistoa MaaritCasaa voin kyllä suositella. HOmma toimi erittäin hyvin. Se toinen, joka toimi sitten hieman huonommin, oli Tupasi. Niitä ei kauheasti kiinnostanu vaikka me oltiin monta päivää ilman vettä, joten jäi vähän huono kuva niiden toiminnasta, ja toiminta ei todellakaan ollut yhtä virallista ja täsmällistä kuin Maaritilla.

    • hostal nevada

      Hei , joskus on parempi ottaa lyhytaikainen majoitus ja etsiä mieluinen asunto paikan päältä. Fuengirolassa majoitusta
      www.hostalnevada.es
      puh espanjaan -34 952468305
      Tai Torremolinos- Malaga lentokenttä välillä vuokra yksiöitä alk 330 e kk www.geocities.com/apartamentosmalaga
      puh -34 654823997

      • www.spainrent.es

        toimiva linkki tuohon loma asunto vuokraukseen Malaga - Fuengirola on www.spainrent.es
        nykyisin geocities linkki ei toimi


    • costa del sol

      Ps aikaisempi e-mailimme oli väärä eli se on [email protected]
      Hei , joskus on parempi ottaa lyhytaikainen majoitus ja etsiä mieluinen asunto paikan päältä. Fuengirolassa majoitusta
      www.hostalnevada.es
      puh espanjaan -34 952468305
      Tai Torremolinos- Malaga lentokenttä välillä vuokra yksiöitä alk 330 e kk www.geocities.com/apartamentosmalaga
      puh -34 654823997

      • 123

        Moi, olen lähdössä syksyllä Espanjaan Fuengirolaan ja minulle suositeltiin Hostal Nevadaa. Kannattaako mennä ? Aikaisemmin olen majaillut PYRissä mutta siellä on se keittiöpuoli ihan onneton...Haluaisin siis jonkin verran tehdä ruokaa "kotonakin".


      • nevadahostal
        123 kirjoitti:

        Moi, olen lähdössä syksyllä Espanjaan Fuengirolaan ja minulle suositeltiin Hostal Nevadaa. Kannattaako mennä ? Aikaisemmin olen majaillut PYRissä mutta siellä on se keittiöpuoli ihan onneton...Haluaisin siis jonkin verran tehdä ruokaa "kotonakin".

        Hei , Hostal Nevadassa on eri vaihtoehtoja perus 1 ja 2 h huoneista keittiöllisiin yksiöihin
        ja isompiin loma-asuntoihin
        soitteleppa vaikka suoraan puh -34 952468305 suomeakin puhutaan 9-23:00 h espanjan aikaa joka päivä.
        kts web sivut
        www.spainrent.es
        Yleensä lyhytaikasissa lomaasunnoissa on perusvarustus eli jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, kaasuliesi, astiat mutta
        sitten olisi myös hyvin varustelu 3 makuuhuoneen iso loma asunto jossa on astianpesukoneesta , sähköuunista jne lähtien varustus,,, joten vaihtoehtoja monenlaiselle kukkarolle pitäisi löytyä. ystävälisin terveisin Hostal Nevada


      • ei nevadaan

        Omien kokemusten mukaan hostal nevada on sama kun menisi huitsin nevadaan: ahdistavia, kylmänkalseita koppeja.


    • matkailija

      granadan hostal nevadassako? fuengirolassa oli ihan ok keittiöllinen huone tuolla nevadassa ja hintakin oli ihan kohdallaan

    • LOMAASUNTO ESPANJA

      Minulla on upea asunto Fuengirolassa, lähes Los Bolichesin keskustassa, lähellä rantaa ja kaikkia palveluita.
      VUOKRAAN ASUNTOA PÄIVIKSI JA VIIKOKSI tai pariksi ympärivuoden.
      Asunto on juuri remontoitu pyörätuoli-ystävälliseksi.
      Se on maan tasalla, jossa on oma iso Andalucialainen patioja kaikki hienoudet;
      Pore-allas, aurinko-tuolit, grilli, Sauna, TV-Finland jne.
      max 10 hengelle.
      Minuun saat yhteyttä parhaitenmeilillä: [email protected]
      tai puh. 34-606 921 418

      Katso esittelyvideo youtubesta:
      http://www.youtube.com/watch?v=AUz6whPaZS4

      tai facebookista:
      http://www.facebook.com/CasaFuengirola

      Päivittelen Facebook-sivuja ja laitan sinne kuvia ja tietoa kivoista paikoista, joita Aurinko matkat eivät maininneet :) KÄY TYKKÄÄMÄSSÄ....

    • toistuva

      Kannattaa etsiä hotellin tai hostallin oma nettisivu ja ottaa suoraan huonekysely, koska veronparatiisivaltioiden 15% palkkioon suostumattomista, välittäjän väite ettei tällä olisi huoneita vapaana, ei ole totta. Huoneita on ollut ja tasosta kiitän vaikka näiden välittäjien " ammattiarvostelijat " moittivatkin ei välitysmaksullisiaan

    • lisäpettymysestotoimi

      Kyllä suomalaisten välittäjien ja majoittajien palveluihin voi luottaa , varsinkin parhaiten niihin jotka ovat vuosia toimineet , se on pelkkää kateutta jos haukkuu kateudesta ja nehän haukkuvat ilkeästi jotka ovat porttikiellossa eivätkä pääse majoittumaan tai asumaan , valitettavasti meissä suomalaisissakin on kymmeniä narkkari-alkoholisteja alueella jotka tietokonenörtteinä kirjoittelevat kostoksi jos on ulosheitetty jostakin, Suomalainen palauttaa vuokratakuun, muut löytää syytä ja palauttaa usein vain osan jos sitäkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe