tulipa vaan

mieleeni

Sitä vaan vouhotetaan, että ihmisille tulee tuo lintuinfulenssa. Mutta miten käy lintujen.Jos linnut kuolee taitaa olla kesällä aika hiljaista.
Tämä minua huolestuttaa.

17

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestuttaa,

      että eikö kamppulalaiset tiedä mihin maakuntaan Porvoo kuuluu, kun he eivät ole löytäneet tälle palstalle uudistuksen jälkeen. Ai hitto, pitää käydä tarkistamassa onko Kamppula sijoitettu sittenkin Savo-osioon.

    • tosi ihmeellistä

      Olisi se outoa jos ei linnut kesällä laulaisi ja sitten nuo kaikki kotielämetkin esim. kissat kuolevat ainakin ne jotka on vapaalla. Koiratkin pitäsi pitää sisällä, mihin ne sitten tekisivät tarpeensa.

    • Ei huoleta

      Jos valita pitää,saa kuolla vaikka kaikki raakkujat ja visertäjät!Ihmisistä olen minä ennemmin huolissani.Pikkulapset voi työntää suuhunsa vaikka sitä linnunpaskaa jos ei silmät tarkkana vahdi!Ei taida mennä kauan,etteikö tää tipitii tauti ihmisiinkin leviä,kun sitä jo kissastakin on löytynyt.

      • noin ole

        Olisipa sinullakin vähän ihmettelemistä, jos nuo kaikki saisi kuolla. Kun niin tärkeänä pidät vain ihmisiä, niin mitähän lapsillesi jäisi tästä luonnosta ajatteleppa. Ei mitään eläimiä ei olisi matkoja Korkeasaareenkaan ym. mistä lapset pitää. Ei pidä noin jyrkästi sanoa. Ja lapsiahan voi aina varjella, mutta luonnoneläimet ovat aika avuttomia tälläisen taudin kanssa, ja kipua nekin tuntevat.


      • asiasta
        noin ole kirjoitti:

        Olisipa sinullakin vähän ihmettelemistä, jos nuo kaikki saisi kuolla. Kun niin tärkeänä pidät vain ihmisiä, niin mitähän lapsillesi jäisi tästä luonnosta ajatteleppa. Ei mitään eläimiä ei olisi matkoja Korkeasaareenkaan ym. mistä lapset pitää. Ei pidä noin jyrkästi sanoa. Ja lapsiahan voi aina varjella, mutta luonnoneläimet ovat aika avuttomia tälläisen taudin kanssa, ja kipua nekin tuntevat.

        Ei ihminen tule toimeen ilman luontoa, niin se vain on. Kaikki tarvitsee kaikkia.


      • ............
        noin ole kirjoitti:

        Olisipa sinullakin vähän ihmettelemistä, jos nuo kaikki saisi kuolla. Kun niin tärkeänä pidät vain ihmisiä, niin mitähän lapsillesi jäisi tästä luonnosta ajatteleppa. Ei mitään eläimiä ei olisi matkoja Korkeasaareenkaan ym. mistä lapset pitää. Ei pidä noin jyrkästi sanoa. Ja lapsiahan voi aina varjella, mutta luonnoneläimet ovat aika avuttomia tälläisen taudin kanssa, ja kipua nekin tuntevat.

        Tarkoitin,että jos olisi pakko valita...On minullakin koira josta en luopuisi mistään hinnasta.On myös lapsia joita ei voi millään AINA varjella,vaikka tahtoisikin.


      • Minulla on.

        Ajattele sitä itikka määrää,mitkä on meitä
        pureksimassa.Ja mitä tauteja ne meihin levittää
        jos ei olisi lintuja.


    • to worry

      lintuinfluenssa on tarttunut hyvin harvassa tapauksessa ihmiseen. Isompana huolena pitäisin AIDSia joka leviää helpommin.

      • suuresti

        Kyllä ihmiset jo jonkin verran ovat valistuneet tuon AID:sin kanssa, osataan olla jo hieman varovaisempia. Tietysti on niitäkin, joilla alapää toimii paremmin kuin yläpää.
        Mutta jos tuo infulenssa linnuissa ym. eläimissä saa vallan sotkee se kyllä tätä luonnon kiertokulkua, jos jonkin verran.Meitä ihmisiä jotka tuhoamme luontoa koko ajan on tosiaakin jo liikaa, niin ehkä siksi kaikki nämä sairaudet.


    • ole kiva

      Tosiaankaan istua kesällä mökin laiturilla, kun hiljaisuus vallitsee, voin vain ajatella , että olo on samanlainen kuin ennen ukkosta, jolloin luonto on aivan hiljaa. Tosi pelottavaa.

    • päästään

      Näistä koiranpaskoista joista tuossa aikaisemmin kirjoiteltiin. Ei olisi paskaa vaan hiljaisuutta.

      • uutissa

        Kerrottiin juuri äsken, että Porvoo on yksi paikoista , jossa voi olla vaaroja muuttolintujen
        takia. Eikös niitä tule tuonne ruskikselle pilvin pimein, joita bongaajat käyvät keväisin katsomassa.


    • eihän

      Kamppulassa ole lintuja, siellä on vain mäyräkoiria.

      • Ihmeen.

        PAKKOMIELLE Joka asiaan tunkea toi
        KAMPPULA,,,,,,,,,,,,,,,


      • Ihmeen. kirjoitti:

        PAKKOMIELLE Joka asiaan tunkea toi
        KAMPPULA,,,,,,,,,,,,,,,

        on evätty asunnon saanti lukuisia krtoja Gammelbackasta ja siksi on katkera "kamppulaa" kohtaan..


      • asunnon saanti"
        enoc kirjoitti:

        on evätty asunnon saanti lukuisia krtoja Gammelbackasta ja siksi on katkera "kamppulaa" kohtaan..

        Tollasta tekstiä voi olla vaan Kamppulassa. Miten helvetissä niitä asuntoja oikein saadaan? Mä oon ainakin "saanut" oman asuntoni ottamalla perkeleesti lainaa pankista ja jokaikisen sentin aion palkastani maksaa. Ja yllätys yllätys, asunto ei oo lähelläkään Kamppulaas, varmaan molempien onneks.


    • mikko närhi

      Jos kaikki linnut kuolee.
      Meistä lemmikkilintujenpitäjistä tulee.
      IHAN VITUN RIKKAITA.
      Joten lihoiks vaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe