Heippa
Meille syntyy kesällä la 8,7 kaksoset.Ennestään porhaltaa perheesämme kolme tenavaa tytöt "97 ja "01 ja poika "03 joten hulinaa ja vilskettä riittää.
Miehen kanssa ollaan vm 72 molemmat
Löytyykö kohtalomameja?
Kesäkaksosia odottavat
Mama " ja Iskä"
2
344
Vastaukset
- Johanna
Kaksoset myös meille tulossa,ei tosin kesällä, mutta laskettu aika 7.10.Ennestään itselläni 3 lasta,nykyisellä miehelläni ei ollenkaan.Vilskettä se todellakin tietää kun kaksoset tulee,saa siinä mieskin osallistua lastenhoitoon.Onnea ja hyvää vointia raskaudellesi!
Meille on tulossa myös 2 vauvaa kerralla ja laskettu aika on tuo sama eli heinäkuun 8. Odotellaan ensimmäistä kertaa ja kun kuultiin että on kaksoset ni ajatukset meni totaalisen sekaisin. Ei sitä osaa kuvitella millaista kesällä tulee olemaan mutta onnellisin mielin jatketaan eteen päin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696