Minä tyhmä menin kertomaan ihastukselleni tunteistani sähköpostilla. Ja Se ei vastannut yhtään mitään. Hän siis vihaa minua. Ihmettelen vaan, miksi se ei voi vastata, että EI tai HAISTA VITTU tai jotain. Miksi pitää olla hiljaa?! Jos joku sellanen, josta en pidä tai joka minun mielestä olisi jopa äklö tms. lähestyisi minua viestillä, niin kyllä mä sille heti vastaisin, että mitä siitä ajattelen. Tollasta hiljaisuutta ei yksinkertaisesti voi ymmärtää! Mitä se tarkottaa? Ootteko ite koskaan jättäneet vastaamatta johonkin ja miksi olette sen tehneet? En näe tässä mitään järkeä! Ellei se ihastukseni sitten todellakin ole niin välinpitämätön, ettei vaan kertakaikkiaan välitä vastata. Mun viesti oli vaan joku mitätön tuulenhenkäys puussa...
Fuck!
10
1382
Vastaukset
- +++++++++++++
ETTÄ MENI PERILLE JA OLI OIKEA OSOITE?
- ******(m)
viestisi ei ole mennyt kyseiselle henkilölle...itse olisin seitsemännessä taivaassa, jos saisin viestin siltä, jota niin paljon ajatttelen.
- ==============
mulle laittanu sen viestis,vastaisin kyllä heti.
ootkos sie varma että hän on lukenu sen meilin? tunnistaako se mies varmasti sinut sen meilin perusteella? kauankos siitä on aikaa kun laitoit sen meilin? jne jne...
- :) .
...
- "Teppo"
Jollei äijä vastaa nii sill ol sitte jottai hianomppaa tieros!
Kerran määki lähetin viestin yhel misul, että kyll mää tiijjän, ett sä siel lahkees roikut ja vikiset, mut ei se tainukkaa roikkua, ku ei se mittää vastannu!
Kyll tarttis jottai sentäs sannookki, mut jos sil on sähköpostilootaki vaikka tukos ku on ni paljo ihailijoit, nii ku mullo. - toinen N.
Relaa...sä oot jo oman osastosi hoitanu. Chillaile ja jos mitään ei tapahdu niin minkä sille sit voi.
Uutta matoa sit vaan koukkuun.- meininkiä
etsä tajua näköjään yhtään mitään mistään. Chillaile ite kun saat pakit. Jeejee. Vedä ne madot kurkustasi alas. Miten joku voi sanoa edes noin tyhmästi?
- winter
meininkiä kirjoitti:
etsä tajua näköjään yhtään mitään mistään. Chillaile ite kun saat pakit. Jeejee. Vedä ne madot kurkustasi alas. Miten joku voi sanoa edes noin tyhmästi?
ei tuu olee viimeset pakit jotka saat...trust me.
- ajattelen
Ei sun viesti ollut mitätön tuulehenkäys,mies vaan on huijari.
Oliko kyseinen nimim. kawa900 ???, jos oli sitten tuttu-juttu. Et oo hävinyt, :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664