Näitähän siellä sattuu harva se päivä:
http://www.iltalehti.fi/2006/02/28/200602284178980_uu.shtml
Ei mikään ihme kun tietää miten kuskit ajaa
niillä romuillaan ja rotkonpohjat täynnä
autonraatoja.
BUSSIKOLARI
3
840
Vastaukset
- coco
Totta puhut. Koyhissa maissa ajetaan vanhoilla autoilla. Jos koyhyys hairitsee liikaa kannattaa lomalle lahtea Ruotsiin tai vaikkapa Saksaan.
- kalevi
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Itse menin Marokossa Tangerista Casablancaan ja ne bussit oli korkeintaan muutaman vuoden vanhoja, hyvätasoisia ja kaikin puolin ok. Ihan verrattavissa eurooppalaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902897- 2081141
- 811089
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti186983- 71945
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.103892- 65842
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20706- 69693
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57578