Näitähän siellä sattuu harva se päivä:
http://www.iltalehti.fi/2006/02/28/200602284178980_uu.shtml
Ei mikään ihme kun tietää miten kuskit ajaa
niillä romuillaan ja rotkonpohjat täynnä
autonraatoja.
BUSSIKOLARI
3
810
Vastaukset
- coco
Totta puhut. Koyhissa maissa ajetaan vanhoilla autoilla. Jos koyhyys hairitsee liikaa kannattaa lomalle lahtea Ruotsiin tai vaikkapa Saksaan.
- kalevi
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Itse menin Marokossa Tangerista Casablancaan ja ne bussit oli korkeintaan muutaman vuoden vanhoja, hyvätasoisia ja kaikin puolin ok. Ihan verrattavissa eurooppalaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136