Näitähän siellä sattuu harva se päivä:
http://www.iltalehti.fi/2006/02/28/200602284178980_uu.shtml
Ei mikään ihme kun tietää miten kuskit ajaa
niillä romuillaan ja rotkonpohjat täynnä
autonraatoja.
BUSSIKOLARI
3
814
Vastaukset
- coco
Totta puhut. Koyhissa maissa ajetaan vanhoilla autoilla. Jos koyhyys hairitsee liikaa kannattaa lomalle lahtea Ruotsiin tai vaikkapa Saksaan.
- kalevi
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Olen vieraillut Marokossa useita useita keertoja, ja käyttänyt myöskin linja-autoa.Eiväthän ne autot esim Agadiristä Narrakechiin, Essaouiraan ym paikkoihin ole viimeistä huutoa. No ei ne nyt kyllä aivan romujakaan ole.Jos käyttää matkatoimistojen retkiä niin bussit ovat hyväkuntoisia. Agadir- Marrakech maantie on hyvin vilkaslikenteinen lähinnä rekkojen vuoksi.Kuten sanoin olen matkustanut useita kertoja busseilla sekä reitti-että matkatoimistojen busseilla enkä ole koskaan tuntenut oloani vaaralliseksi. Mainittu bussionnettomuus on tietysti hyvin valitettavaa.
Itse menin Marokossa Tangerista Casablancaan ja ne bussit oli korkeintaan muutaman vuoden vanhoja, hyvätasoisia ja kaikin puolin ok. Ihan verrattavissa eurooppalaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433483- 362094
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101440
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221132