Miten kauan kestää et ton PIN-koodin saa? Eilen rekistöröidyin PS2:sen kautta sinne Central Stationiin.
PIN-koodi
4
249
Vastaukset
- ollenkaan
itse ostin litteän pleikkarin käytettynä joskus ja pyysin sitä koodia sonylta että voisin rekisteröityä mutta kun siinä kesti niin kauan niin kokeilin huvikseni smacdown vs raw pelillä mennä nettiin niin siinähän ne asetukset sai itte laittaa ja pääsi muita vastaan pelaan.ihmettelin vain oliko edes järkeä odottaa sitä kun sillä en tehnyt mitään.muita pelejä en kokeillut pelata netissä kun myin sen pois aika pian sen jälkeen ku olin ostanu.
- Koodin
Eka kerralla sinne pääsee laittamalla itse 10 numeroisen koodin joka on voimassa kuukauden pari ja sillä aikaa tulee se oikea koodi. Itselläni ainakin vanheni se eka ja uudella toimii edelleen.
Koodin kirjoitti:
Eka kerralla sinne pääsee laittamalla itse 10 numeroisen koodin joka on voimassa kuukauden pari ja sillä aikaa tulee se oikea koodi. Itselläni ainakin vanheni se eka ja uudella toimii edelleen.
Sehän menee niin että sellasia nettipelejä ei pysty pelaamaan ilman sitä pinkoodia joissa on se central station merkki siinä sivussa. Esim Socomia et pysty pelaamaan ilman sitä joka on todella suuri menetys.
- samaa
hell_patrol kirjoitti:
Sehän menee niin että sellasia nettipelejä ei pysty pelaamaan ilman sitä pinkoodia joissa on se central station merkki siinä sivussa. Esim Socomia et pysty pelaamaan ilman sitä joka on todella suuri menetys.
se tulee postissa suurin piirtein
kahdessa viikossa mulla se ei tullu ollenkaaan
soitin sinne ne lähetti uuden sitte kun se tuli niin se ei toiminu sitten soitin taas ne sano puhelimessa pin koodin sitten se toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437