PIN-koodi

PES5Fan

Miten kauan kestää et ton PIN-koodin saa? Eilen rekistöröidyin PS2:sen kautta sinne Central Stationiin.

4

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollenkaan

itse ostin litteän pleikkarin käytettynä joskus ja pyysin sitä koodia sonylta että voisin rekisteröityä mutta kun siinä kesti niin kauan niin kokeilin huvikseni smacdown vs raw pelillä mennä nettiin niin siinähän ne asetukset sai itte laittaa ja pääsi muita vastaan pelaan.ihmettelin vain oliko edes järkeä odottaa sitä kun sillä en tehnyt mitään.muita pelejä en kokeillut pelata netissä kun myin sen pois aika pian sen jälkeen ku olin ostanu.

• Koodin

Eka kerralla sinne pääsee laittamalla itse 10 numeroisen koodin joka on voimassa kuukauden pari ja sillä aikaa tulee se oikea koodi. Itselläni ainakin vanheni se eka ja uudella toimii edelleen.

• Koodin kirjoitti:

Eka kerralla sinne pääsee laittamalla itse 10 numeroisen koodin joka on voimassa kuukauden pari ja sillä aikaa tulee se oikea koodi. Itselläni ainakin vanheni se eka ja uudella toimii edelleen.

Sehän menee niin että sellasia nettipelejä ei pysty pelaamaan ilman sitä pinkoodia joissa on se central station merkki siinä sivussa. Esim Socomia et pysty pelaamaan ilman sitä joka on todella suuri menetys.

• samaa
        hell_patrol kirjoitti:

Sehän menee niin että sellasia nettipelejä ei pysty pelaamaan ilman sitä pinkoodia joissa on se central station merkki siinä sivussa. Esim Socomia et pysty pelaamaan ilman sitä joka on todella suuri menetys.

se tulee postissa suurin piirtein
        kahdessa viikossa mulla se ei tullu ollenkaaan
        soitin sinne ne lähetti uuden sitte kun se tuli niin se ei toiminu sitten soitin taas ne sano puhelimessa pin koodin sitten se toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3137
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2694
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2580
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1888
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      77
      1845
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1509
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      25
      1338
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe