Karjuvat kasvot

Nimetön yksilö

Ollessani joskus sairaalassa tuijottaessani kattoa kattoon ilmestyi ihme valkonen naama. vähän ajan päästä naama syöksyi minua kohti ja karjui. Minulta nousi oikein karvat pystyyn enkä enää sinä yönä uskaltanut nukkua sängyllä vaan nukuin sängyn alla. Samoihin syöksyviin kasvoihin törmäsin parikertaa kotoinani. Kerran olin olohuoneessa myöskin täysin hereillä ja kasvot syöksyivät tällä kertaa seinästä ja toisella kerralla taas katosta. Mitä tämä vois olla olin silloin ollu jo muistaakseni silmäleikkauksessa kun noi näin ja silmä leikkauksen jälkeen näin välillä että joku mummo pyrkii selkäni taa ja yhdestä hissistä tuli vastaan ku se aukes nii sama vanhus ja hävis muistaakseni näkyvistä mutta hoitajat ei sitä nähny. Lisäksi näin sairaalassa sänkyni viäressä kerran sellaisen muumion näköisen hahmon joka muistaakseni puhals mua kohti.

9

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenny.

      "Ollessani joskus sairaalassa tuijottaessani kattoa kattoon ilmestyi ihme valkonen naama. vähän ajan päästä naama syöksyi minua kohti ja karjui."

      Olit siis potilaana sairaalassa? Kuinka vahva kipulaakitys sinulla oli..?


      "Minulta nousi oikein karvat pystyyn enkä enää sinä yönä uskaltanut nukkua sängyllä vaan nukuin sängyn alla. Samoihin syöksyviin kasvoihin törmäsin parikertaa kotoinani."

      Vahvat kipulaakkeet? Niista saattaa seurata hallusinaatioita...

      "Kerran olin olohuoneessa myöskin täysin hereillä ja kasvot syöksyivät tällä kertaa seinästä ja toisella kerralla taas katosta. Mitä tämä vois olla olin silloin ollu jo muistaakseni silmäleikkauksessa kun noi näin ja silmä leikkauksen jälkeen näin välillä että joku mummo pyrkii selkäni taa ja yhdestä hissistä tuli vastaan ku se aukes nii sama vanhus ja hävis muistaakseni näkyvistä mutta hoitajat ei sitä nähny. Lisäksi näin sairaalassa sänkyni viäressä kerran sellaisen muumion näköisen hahmon joka muistaakseni puhals mua kohti."

      No se mummo saattoi jo ollakin edesmennyt sukulaisesi, joka tuli auttamaan...






      Rekisteröi oma nimimerkki

      Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
      Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

      Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

      Varaa oma nimimerkki

      • Nimetön yksilö

        Ei kyllä ollu mitään kipu lääkkeitä ainakaan sillä hetkellä sairaalas ja ne toisen kerran näin kotonani paljo myöhemmin maatessani ja myös se seinästä tuli myös täysin eri ajankohtana myöskin hereillä. Ne kasvot oli tosi vihasen näköset ja ne oli vähä semmoiset svinksi patsaan pään näköset arvelisin että joku henki saattoi vaan pelotella minua mutta en oikein tiedä mikä se oli mutta tunne oli sellanen niinkuin kummitus hyökkää. ja olin kaihileikkaukses ollu siel sairaalas ja lisäks mul on ollu muitakii paranormaaleja juttuja kuten ruumiista poistumisia nekin päivällä ollessani täys hereillä. Olin siis ollu silmäleikkaúksessa ehkä ennen sitä ku ne kasvot tuli sielt sairaalan katost tai päinvastoin sillon ku ne sairaalnäin. tuli vähä pikasee kirjotettuu toi edelline (karjuvat kasvot)miks se saatto ollakkii niin epäselvä. Lisäks näin siihen aikaan kuolleita ihmisiä talossani ja muuallakin. Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua.


      • jenny.
        Nimetön yksilö kirjoitti:

        Ei kyllä ollu mitään kipu lääkkeitä ainakaan sillä hetkellä sairaalas ja ne toisen kerran näin kotonani paljo myöhemmin maatessani ja myös se seinästä tuli myös täysin eri ajankohtana myöskin hereillä. Ne kasvot oli tosi vihasen näköset ja ne oli vähä semmoiset svinksi patsaan pään näköset arvelisin että joku henki saattoi vaan pelotella minua mutta en oikein tiedä mikä se oli mutta tunne oli sellanen niinkuin kummitus hyökkää. ja olin kaihileikkaukses ollu siel sairaalas ja lisäks mul on ollu muitakii paranormaaleja juttuja kuten ruumiista poistumisia nekin päivällä ollessani täys hereillä. Olin siis ollu silmäleikkaúksessa ehkä ennen sitä ku ne kasvot tuli sielt sairaalan katost tai päinvastoin sillon ku ne sairaalnäin. tuli vähä pikasee kirjotettuu toi edelline (karjuvat kasvot)miks se saatto ollakkii niin epäselvä. Lisäks näin siihen aikaan kuolleita ihmisiä talossani ja muuallakin. Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua.

        "Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua."

        Miksikäs ei? Oli sitten taustalla silmäleikkaus tai ei...mutta tietty se, että sinulle tehtiin fyysisiin silmiin leikkaus, saattoi tehdä sen, että muut aistisi herkistyivät "kompensoidakseen".

        Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:)


      • Nimetön yksilö
        jenny. kirjoitti:

        "Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua."

        Miksikäs ei? Oli sitten taustalla silmäleikkaus tai ei...mutta tietty se, että sinulle tehtiin fyysisiin silmiin leikkaus, saattoi tehdä sen, että muut aistisi herkistyivät "kompensoidakseen".

        Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:)

        Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni.


      • jenny.
        Nimetön yksilö kirjoitti:

        Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni.

        "Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni."

        Yksi teoria on, että ne "välähdykset" ovatkin tapahtuneet - nimittäin aikaisemmissa elämissäsi.
        Siinä tapauksessa kyseessä on tietynlainen "puhdistautumisprosessi" vanhasta "sonnasta". Mielesi ja sielusi pyrkii eroon vanhasta negatiivisesta energiasta.

        Voit "ostaa" tämän teorian tai jättää ostamatta. Riippuu siitä, uskotko aikaisempiin elämiin.


      • Nimetön yksilö
        jenny. kirjoitti:

        "Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni."

        Yksi teoria on, että ne "välähdykset" ovatkin tapahtuneet - nimittäin aikaisemmissa elämissäsi.
        Siinä tapauksessa kyseessä on tietynlainen "puhdistautumisprosessi" vanhasta "sonnasta". Mielesi ja sielusi pyrkii eroon vanhasta negatiivisesta energiasta.

        Voit "ostaa" tämän teorian tai jättää ostamatta. Riippuu siitä, uskotko aikaisempiin elämiin.

        Tokihan minä uskon aiempiin elämiin mutta vaihtoehtona nuo ovat voineet olla myös välähdyksiä siitä mitä paikassa on aiemmin voinut tapahtua.


      • depil
        Nimetön yksilö kirjoitti:

        Tokihan minä uskon aiempiin elämiin mutta vaihtoehtona nuo ovat voineet olla myös välähdyksiä siitä mitä paikassa on aiemmin voinut tapahtua.

        Oletko katsellut elokuvan The Eye?Naiselle siinä leffassa tapahtuu näin.


      • Nimetön yksilö
        depil kirjoitti:

        Oletko katsellut elokuvan The Eye?Naiselle siinä leffassa tapahtuu näin.

        Kyllä siis paljon kokemaani myöhemmin olen tullut katsoneeksi The eyen ja kyllähän siinä oli jotain samaa. En silti valehtelisi.


      • hjhbgjkml,
        jenny. kirjoitti:

        "Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua."

        Miksikäs ei? Oli sitten taustalla silmäleikkaus tai ei...mutta tietty se, että sinulle tehtiin fyysisiin silmiin leikkaus, saattoi tehdä sen, että muut aistisi herkistyivät "kompensoidakseen".

        Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:)

        Kaikilla on kolmas silmä. -sillä nimellähän persereikää kutsutaan.
        Elämä olisi hankalaa jos se ei avautuisi silloin tällöin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe