Ollessani joskus sairaalassa tuijottaessani kattoa kattoon ilmestyi ihme valkonen naama. vähän ajan päästä naama syöksyi minua kohti ja karjui. Minulta nousi oikein karvat pystyyn enkä enää sinä yönä uskaltanut nukkua sängyllä vaan nukuin sängyn alla. Samoihin syöksyviin kasvoihin törmäsin parikertaa kotoinani. Kerran olin olohuoneessa myöskin täysin hereillä ja kasvot syöksyivät tällä kertaa seinästä ja toisella kerralla taas katosta. Mitä tämä vois olla olin silloin ollu jo muistaakseni silmäleikkauksessa kun noi näin ja silmä leikkauksen jälkeen näin välillä että joku mummo pyrkii selkäni taa ja yhdestä hissistä tuli vastaan ku se aukes nii sama vanhus ja hävis muistaakseni näkyvistä mutta hoitajat ei sitä nähny. Lisäksi näin sairaalassa sänkyni viäressä kerran sellaisen muumion näköisen hahmon joka muistaakseni puhals mua kohti.
Karjuvat kasvot
9
1079
Vastaukset
- jenny.
"Ollessani joskus sairaalassa tuijottaessani kattoa kattoon ilmestyi ihme valkonen naama. vähän ajan päästä naama syöksyi minua kohti ja karjui."
Olit siis potilaana sairaalassa? Kuinka vahva kipulaakitys sinulla oli..?
"Minulta nousi oikein karvat pystyyn enkä enää sinä yönä uskaltanut nukkua sängyllä vaan nukuin sängyn alla. Samoihin syöksyviin kasvoihin törmäsin parikertaa kotoinani."
Vahvat kipulaakkeet? Niista saattaa seurata hallusinaatioita...
"Kerran olin olohuoneessa myöskin täysin hereillä ja kasvot syöksyivät tällä kertaa seinästä ja toisella kerralla taas katosta. Mitä tämä vois olla olin silloin ollu jo muistaakseni silmäleikkauksessa kun noi näin ja silmä leikkauksen jälkeen näin välillä että joku mummo pyrkii selkäni taa ja yhdestä hissistä tuli vastaan ku se aukes nii sama vanhus ja hävis muistaakseni näkyvistä mutta hoitajat ei sitä nähny. Lisäksi näin sairaalassa sänkyni viäressä kerran sellaisen muumion näköisen hahmon joka muistaakseni puhals mua kohti."
No se mummo saattoi jo ollakin edesmennyt sukulaisesi, joka tuli auttamaan...
Rekisteröi oma nimimerkki
Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.
Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.
Varaa oma nimimerkki- Nimetön yksilö
Ei kyllä ollu mitään kipu lääkkeitä ainakaan sillä hetkellä sairaalas ja ne toisen kerran näin kotonani paljo myöhemmin maatessani ja myös se seinästä tuli myös täysin eri ajankohtana myöskin hereillä. Ne kasvot oli tosi vihasen näköset ja ne oli vähä semmoiset svinksi patsaan pään näköset arvelisin että joku henki saattoi vaan pelotella minua mutta en oikein tiedä mikä se oli mutta tunne oli sellanen niinkuin kummitus hyökkää. ja olin kaihileikkaukses ollu siel sairaalas ja lisäks mul on ollu muitakii paranormaaleja juttuja kuten ruumiista poistumisia nekin päivällä ollessani täys hereillä. Olin siis ollu silmäleikkaúksessa ehkä ennen sitä ku ne kasvot tuli sielt sairaalan katost tai päinvastoin sillon ku ne sairaalnäin. tuli vähä pikasee kirjotettuu toi edelline (karjuvat kasvot)miks se saatto ollakkii niin epäselvä. Lisäks näin siihen aikaan kuolleita ihmisiä talossani ja muuallakin. Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua.
- jenny.
Nimetön yksilö kirjoitti:
Ei kyllä ollu mitään kipu lääkkeitä ainakaan sillä hetkellä sairaalas ja ne toisen kerran näin kotonani paljo myöhemmin maatessani ja myös se seinästä tuli myös täysin eri ajankohtana myöskin hereillä. Ne kasvot oli tosi vihasen näköset ja ne oli vähä semmoiset svinksi patsaan pään näköset arvelisin että joku henki saattoi vaan pelotella minua mutta en oikein tiedä mikä se oli mutta tunne oli sellanen niinkuin kummitus hyökkää. ja olin kaihileikkaukses ollu siel sairaalas ja lisäks mul on ollu muitakii paranormaaleja juttuja kuten ruumiista poistumisia nekin päivällä ollessani täys hereillä. Olin siis ollu silmäleikkaúksessa ehkä ennen sitä ku ne kasvot tuli sielt sairaalan katost tai päinvastoin sillon ku ne sairaalnäin. tuli vähä pikasee kirjotettuu toi edelline (karjuvat kasvot)miks se saatto ollakkii niin epäselvä. Lisäks näin siihen aikaan kuolleita ihmisiä talossani ja muuallakin. Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua.
"Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua."
Miksikäs ei? Oli sitten taustalla silmäleikkaus tai ei...mutta tietty se, että sinulle tehtiin fyysisiin silmiin leikkaus, saattoi tehdä sen, että muut aistisi herkistyivät "kompensoidakseen".
Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:) - Nimetön yksilö
jenny. kirjoitti:
"Väitetään että kolmas silmä voi joillakin ihmisillä olla auki jonkin vaiheen elämässä ja että se voi myös sulkeutua."
Miksikäs ei? Oli sitten taustalla silmäleikkaus tai ei...mutta tietty se, että sinulle tehtiin fyysisiin silmiin leikkaus, saattoi tehdä sen, että muut aistisi herkistyivät "kompensoidakseen".
Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:)Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni.
- jenny.
Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni.
"Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni."
Yksi teoria on, että ne "välähdykset" ovatkin tapahtuneet - nimittäin aikaisemmissa elämissäsi.
Siinä tapauksessa kyseessä on tietynlainen "puhdistautumisprosessi" vanhasta "sonnasta". Mielesi ja sielusi pyrkii eroon vanhasta negatiivisesta energiasta.
Voit "ostaa" tämän teorian tai jättää ostamatta. Riippuu siitä, uskotko aikaisempiin elämiin. - Nimetön yksilö
jenny. kirjoitti:
"Minulla oli myös tuohon aikaan sellaistakin että saatoin nähdä väläyksiä väkivaltaisia sellaisia. Ne tuntuivat sellaisilta että ne olisivat mahdollisesti joskus tapahtuneet. Ne olivat vähän niinkuin filmin pätkiä päässäni."
Yksi teoria on, että ne "välähdykset" ovatkin tapahtuneet - nimittäin aikaisemmissa elämissäsi.
Siinä tapauksessa kyseessä on tietynlainen "puhdistautumisprosessi" vanhasta "sonnasta". Mielesi ja sielusi pyrkii eroon vanhasta negatiivisesta energiasta.
Voit "ostaa" tämän teorian tai jättää ostamatta. Riippuu siitä, uskotko aikaisempiin elämiin.Tokihan minä uskon aiempiin elämiin mutta vaihtoehtona nuo ovat voineet olla myös välähdyksiä siitä mitä paikassa on aiemmin voinut tapahtua.
- depil
Tokihan minä uskon aiempiin elämiin mutta vaihtoehtona nuo ovat voineet olla myös välähdyksiä siitä mitä paikassa on aiemmin voinut tapahtua.
Oletko katsellut elokuvan The Eye?Naiselle siinä leffassa tapahtuu näin.
- Nimetön yksilö
depil kirjoitti:
Oletko katsellut elokuvan The Eye?Naiselle siinä leffassa tapahtuu näin.
Kyllä siis paljon kokemaani myöhemmin olen tullut katsoneeksi The eyen ja kyllähän siinä oli jotain samaa. En silti valehtelisi.
- hjhbgjkml,
jenny. kirjoitti:
Itselläni on "audio-kokemuksia", eli aivan kuin "kolmas korvani" olisi auennut...:)Kaikilla on kolmas silmä. -sillä nimellähän persereikää kutsutaan.
Elämä olisi hankalaa jos se ei avautuisi silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962