Kypros huhtikuu

Sää?

Onko kokemuksia Huhtikuussa Kyprokselta?
Minkälaiset säät silloin siellä?
Onko rannat jo käytössä? Rantatuolit yms?
onko siellä silloin jo hyvät auringonotto-ilmat?
Onko iltaisin kylmä? Eli mitä vaatteita tarvii mukaan? Kiitos kaikille vastaajille! :)

12

21807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rölli

      siis huhtikuussa. Sää vaihteli jonkin verran, mutta aurinkoisia ja lämpimpimiä päiviä oli reilusti. Lämpötila siinä 22-25 välillä. Muutaman päivänä tuli vettä ja tuuli. Rannat oli käytössä. Hotellin uima-altaassa ei lämmitettyä vettä joten uiminen jäi vähiin altaassa sekä meressä. Kyllä tuli käytyä molemmissa, mutta ei siellä pitkään viihtynyt. Luonto parhaimmillaan, ei vielä palanut. Pääsiäinen on paikallisille iso juhla.

    • Cyprus*

      Huhtikuussa Kyproksella on päivästä riippuen 22'C-30'C lämmintä. Iltaisin 17-25'C lämmintä.Kausi on silloin jo pikkuhiljaa käynnissä.Rannat ovat auki ja aurinkotuoleja saa hyvin. Merivesi Kyproksen edustalla on huhtikuussa jo sopivan lämmintä 23'C-25'C. Huhtikuussa aurinko paistaa melkein joka päivä.Kyproksella on vuodessa 310-320.Yksi aurinkoisimmista Välimeren kohteista.

      • yeah!

        Kiitos sulle vastauksesta! :)
        Kiva et voi siis nauttia auringosta jo huhtikuussa kyproksella. tosi kiva! sen takia sinne ollaan menossa ja se on tärkein asia et lämmintä riittäis.
        Matkaan ei enää kauaa..jaksais vaan odottaa. nooh..kohta´on jo huhtikuu. :)


      • Mielenkiintoiselta.

        Minulla olisi mahdollisuus saada ilmainen majoitus Lefkosiasta koko huhtikuuksi.Onko siellä hyviä pyöräilymahdollisuuksia?Mikähän olisi edullisin lentoyhteys joko fillarien kanssa tai ilman Suomesta Kyprokselle?


      • Cyprus*

        ...310-320 aurinkoista päivää vuodessa.


    • Cyprus*

      Viime vuoden huhtikuun lämpötila esimerkki (10.4)
      History for Larnaca, Cyprus
      on Sunday, April 10, 2005
      Daily Summary
      Actual Average Record
      Temperature
      Mean Temperature 66 °F / 19 °C -
      Max Temperature 77 °F / 25 °C - - ()
      Min Temperature 55 °F / 13 °C - - ()
      ...eli päivän ylin oli 25'C tuona päivänä.

    • Helmi^

      Olen harkinnut, jos lähtisin huhtikuussa Kyprokselle. Haluaisin kuulla lisää kokemuksia matkailijoilta, oliko sopivan lämmintä? Minulle riittää hyvin noin 20 asteen lämpö, ja näiden kommenttien perusteella kuulostaa hyvältä.

      • Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.


      • Anonyymi
        Sinisara kirjoitti:

        Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.

        Paskat sinä missään ole käynyt


    • Anonyymi

      Onko venäläisiä?

      • Anonyymi

        Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.

        Sitä ei kysytty kuka juuri sinä olet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe