Kypros huhtikuu

Sää?

Onko kokemuksia Huhtikuussa Kyprokselta?
Minkälaiset säät silloin siellä?
Onko rannat jo käytössä? Rantatuolit yms?
onko siellä silloin jo hyvät auringonotto-ilmat?
Onko iltaisin kylmä? Eli mitä vaatteita tarvii mukaan? Kiitos kaikille vastaajille! :)

12

23013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rölli

siis huhtikuussa. Sää vaihteli jonkin verran, mutta aurinkoisia ja lämpimpimiä päiviä oli reilusti. Lämpötila siinä 22-25 välillä. Muutaman päivänä tuli vettä ja tuuli. Rannat oli käytössä. Hotellin uima-altaassa ei lämmitettyä vettä joten uiminen jäi vähiin altaassa sekä meressä. Kyllä tuli käytyä molemmissa, mutta ei siellä pitkään viihtynyt. Luonto parhaimmillaan, ei vielä palanut. Pääsiäinen on paikallisille iso juhla.

• Cyprus*

Huhtikuussa Kyproksella on päivästä riippuen 22'C-30'C lämmintä. Iltaisin 17-25'C lämmintä.Kausi on silloin jo pikkuhiljaa käynnissä.Rannat ovat auki ja aurinkotuoleja saa hyvin. Merivesi Kyproksen edustalla on huhtikuussa jo sopivan lämmintä 23'C-25'C. Huhtikuussa aurinko paistaa melkein joka päivä.Kyproksella on vuodessa 310-320.Yksi aurinkoisimmista Välimeren kohteista.

• yeah!

Kiitos sulle vastauksesta! :)
        Kiva et voi siis nauttia auringosta jo huhtikuussa kyproksella. tosi kiva! sen takia sinne ollaan menossa ja se on tärkein asia et lämmintä riittäis.
        Matkaan ei enää kauaa..jaksais vaan odottaa. nooh..kohta´on jo huhtikuu. :)

• Mielenkiintoiselta.

Minulla olisi mahdollisuus saada ilmainen majoitus Lefkosiasta koko huhtikuuksi.Onko siellä hyviä pyöräilymahdollisuuksia?Mikähän olisi edullisin lentoyhteys joko fillarien kanssa tai ilman Suomesta Kyprokselle?

• Cyprus*

...310-320 aurinkoista päivää vuodessa.

• Cyprus*

Viime vuoden huhtikuun lämpötila esimerkki (10.4)
      History for Larnaca, Cyprus
      on Sunday, April 10, 2005
      Daily Summary
      Actual Average Record
      Temperature
      Mean Temperature 66 °F / 19 °C -
      Max Temperature 77 °F / 25 °C - - ()
      Min Temperature 55 °F / 13 °C - - ()
      ...eli päivän ylin oli 25'C tuona päivänä.

• Helmi^

Olen harkinnut, jos lähtisin huhtikuussa Kyprokselle. Haluaisin kuulla lisää kokemuksia matkailijoilta, oliko sopivan lämmintä? Minulle riittää hyvin noin 20 asteen lämpö, ja näiden kommenttien perusteella kuulostaa hyvältä.

• Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.

• Anonyymi
        Sinisara kirjoitti:

Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.

Paskat sinä missään ole käynyt

• Anonyymi

Onko venäläisiä?

• Anonyymi

Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.

Sitä ei kysytty kuka juuri sinä olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9197
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3639
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2947
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      85
      2258
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      367
      1856
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      72
      1104
    Aihe