Kypros huhtikuu

Sää?

Onko kokemuksia Huhtikuussa Kyprokselta?
Minkälaiset säät silloin siellä?
Onko rannat jo käytössä? Rantatuolit yms?
onko siellä silloin jo hyvät auringonotto-ilmat?
Onko iltaisin kylmä? Eli mitä vaatteita tarvii mukaan? Kiitos kaikille vastaajille! :)

12

24753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rölli

siis huhtikuussa. Sää vaihteli jonkin verran, mutta aurinkoisia ja lämpimpimiä päiviä oli reilusti. Lämpötila siinä 22-25 välillä. Muutaman päivänä tuli vettä ja tuuli. Rannat oli käytössä. Hotellin uima-altaassa ei lämmitettyä vettä joten uiminen jäi vähiin altaassa sekä meressä. Kyllä tuli käytyä molemmissa, mutta ei siellä pitkään viihtynyt. Luonto parhaimmillaan, ei vielä palanut. Pääsiäinen on paikallisille iso juhla.

• Cyprus*

Huhtikuussa Kyproksella on päivästä riippuen 22'C-30'C lämmintä. Iltaisin 17-25'C lämmintä.Kausi on silloin jo pikkuhiljaa käynnissä.Rannat ovat auki ja aurinkotuoleja saa hyvin. Merivesi Kyproksen edustalla on huhtikuussa jo sopivan lämmintä 23'C-25'C. Huhtikuussa aurinko paistaa melkein joka päivä.Kyproksella on vuodessa 310-320.Yksi aurinkoisimmista Välimeren kohteista.

• yeah!

Kiitos sulle vastauksesta! :)
        Kiva et voi siis nauttia auringosta jo huhtikuussa kyproksella. tosi kiva! sen takia sinne ollaan menossa ja se on tärkein asia et lämmintä riittäis.
        Matkaan ei enää kauaa..jaksais vaan odottaa. nooh..kohta´on jo huhtikuu. :)

• Mielenkiintoiselta.

Minulla olisi mahdollisuus saada ilmainen majoitus Lefkosiasta koko huhtikuuksi.Onko siellä hyviä pyöräilymahdollisuuksia?Mikähän olisi edullisin lentoyhteys joko fillarien kanssa tai ilman Suomesta Kyprokselle?

• Cyprus*

...310-320 aurinkoista päivää vuodessa.

• Cyprus*

Viime vuoden huhtikuun lämpötila esimerkki (10.4)
      History for Larnaca, Cyprus
      on Sunday, April 10, 2005
      Daily Summary
      Actual Average Record
      Temperature
      Mean Temperature 66 °F / 19 °C -
      Max Temperature 77 °F / 25 °C - - ()
      Min Temperature 55 °F / 13 °C - - ()
      ...eli päivän ylin oli 25'C tuona päivänä.

• Helmi^

Olen harkinnut, jos lähtisin huhtikuussa Kyprokselle. Haluaisin kuulla lisää kokemuksia matkailijoilta, oliko sopivan lämmintä? Minulle riittää hyvin noin 20 asteen lämpö, ja näiden kommenttien perusteella kuulostaa hyvältä.

• Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.

• Anonyymi
        Sinisara kirjoitti:

Olin vuosia sitten Kyproksella huhtikuussa 2-vuotiaan kanssa. Silloin en muista että kukaan olisi merivedessä uinut, eikä edes aurinkoa ottanut rannalla. Olisiko sitten ollut normaalia kylmempää, vuosi oli 2003.
        Mutta lapsen kanssa oli sopivan lämmintä lomailla, ei tukala ainakaan.

Paskat sinä missään ole käynyt

• Anonyymi

Onko venäläisiä?

• Anonyymi

Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin minä olen suomalainen, muista en tiedä.

Sitä ei kysytty kuka juuri sinä olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      389
      12651
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      270
      5560
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      239
      4106
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      289
      3142
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      23
      2105
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      20
      1910
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      70
      1627
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      27
      1225
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      168
      988
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      945
    Aihe