Tuollainen asia nyt askarruttaa että milloin kuolinpesä purkautuu. On tehty ositus- ja perinnönjakokirja jo yli 20 vuotta sitten. Lakkaako kuolinpesä siihen vai mitä virkaa tuolla osituskirjalla on. Perillisillä on lainhuudot kiinteistöön. Nyt eräs osakas on ottamassa pesänjakajaa selvittämään kuolinpesää. Mutta onko se enää kuolinpesä vai tilayhtymä niin kuin minä sen ymmärtäisin.
Milloin kuolinpesä lakkaa olemasta
3
1598
Vastaukset
- Laritsa M
...sitten, kun perukirjan mukana verottajalle on lähetetty myös ositussopimus, osituskirja tai jakokirja, millä nimellä sitä halutaankin kutsua.
- perikunta
Verotus yhtymä, jos on Perillisillä on lainhuudot, kuolinpesä on purkautunut jo yli 20 vuotta sitten
- Ukko
Näin minä olen yrittänyt sanoa mutta ei minua uskota.
No entäs nyt kun tämä eräs perillinen on ottamassa tuomaria selvittämään ja jakamaan tätä olettamaansa kuolinpesää. Tosin kyllähän se siinä vaiheessa hänelle selviää kun siihen tuomari perehtyy, mutta koituuko hänen toilailuistaan kustannuksia minulle?
Itse laitan maanmittaustoimistosta halkomisen pystyyn kunhan olen saanut omat asiani siihen järjestykseen että se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628