Vihreät pikku ukot

Mies vailla nimeä

Olin joskus todella monta vuotta sitten keittiössämme ja äitini teki ruokaa minä sillä välin nojasin seinällä olevaan pistorasiaan ajatuksissani ja tuijotin sen hämyisiä reikiä kunnes jotain vihreitä pikku ukkoja tuli niistä reikiistä. Ne kasvoivat kääpiön kokoisiksi hassuiksi iloisen näköisiksi joilla oli hassut hatut ja kun radiosta sattui tulemaan juuri jotain musiikkia niin niille iski ihme tarve alkaa tanssia kanssani pitkin keittiötä niin että äitinikin sanoi että no äläs nyt siinä siähää oot ihan höperö. Aina siitä lähtien olen luullut niitä joksikin hallusinaatioiksi kun äitinikin on väittänyt että muka kaikki tollaset olisi vaan pelkkä päässä tapahtuva juttu. Nyt kun olen kuullut aiheesta oikein olantakaa niin tiedän että ne ovat olleet samoja pitkäneniä kuin monilla muillakin. Ne ovat olentoja jotka saamelaiset ovat tänne aikoinaan mananneet ja ne kykenevät joskus tulemaan pistorasioiden ja radioiden sekä myös television välityksellä iloksemme ja suruksemme sillä nämä olennot ovat sekä mukavia että varastamisen suurrikollisia.

6

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehee.

      COOL MAN!:)

      • Mies vailla nimeä

        Suomalaiset ryöstivät aikoinaan saamelaisten maat ja he kosti sen tällä tavalla että esim pistorasioista saattaa tulla joskus tämmösiä kavereita. Ne on kuulemma hyviksii mutta vähän niinkun lapsen tasolla ja sen vuoks juovat vaikkapa nyt esimerkiks sun viinat tyhjiks.


      • Mies vailla nimeä
        Mies vailla nimeä kirjoitti:

        Suomalaiset ryöstivät aikoinaan saamelaisten maat ja he kosti sen tällä tavalla että esim pistorasioista saattaa tulla joskus tämmösiä kavereita. Ne on kuulemma hyviksii mutta vähän niinkun lapsen tasolla ja sen vuoks juovat vaikkapa nyt esimerkiks sun viinat tyhjiks.

        Ne on oikeita tonttuja?!

        Niitä on useampiakin rotuja.

        Kuulemma radion kaijuttimista tulee vähän eri vaatteisia tonttuja!

        Näitä voi tulla vekkuloimaan myös television ruudusta.

        Et ne oli sit kivoi ku mä niienkaa tanssin enkä ois uskonu että ne voi käänteissäätää esineitä radioon ja tällä tavalla varastella ku niil on ilmeisesti sellanen tyyli että kaikki saa käyttää kaikkien tavaroita ja juttuja.


    • hnkl,l

      Kyllähän sitä toisilla on elämässään vaiheita, kun nähdään pikku-ukkoja ja kuullaan ääniä.
      On olemassa ihan ammattilaisia, joiden puoleen voit kääntyä jos ilmiöt jatkuvat.

      • ---------------------------...

        Mietis vähä syvemmin. Nää nyt ei sattumoisin tarkoita mitään mielenterveys juttuja. Jos nää olis jotaa mielen ukkoja, niin ei ne mitään pystyis varastaa! TAJUATKO!


      • ---------------------------...

        Mietis vähä syvemmin. Jos nää ois jotaa mielen oikkuja, niin ei ne pystyis varastamaan, TAJUATKO!

        Radiotontut, ovat täysin eri asia, kuin tuo mistä nyt puhut. Olet täysin pudonnut kärryiltä, jostain syystä. Puhut nyt kuules täysin eri aiheesta, kuin mistä tässä on kysymys.

        Tajuatko, että en puhu mistään sairaudesta, vaan tontuista. Lisäksi johdat röyhkeästi harhaan kaikkia, jotka niitä näkevät, tai ovat nähneet.

        Noi kuules noi mielenterveys lääkärit, ei oo tarkotettu ratkomaan ihmisten tonttuongelmia.
        Haukut väärää puuta! hauku ennemmin niitä mielenterveys lääkäreitä, jos ne luulee auttavans jotaa joka näkee tommosii.

        Sitäpaitsi, ehkä paras lääke tonttuongelmaan on foliohattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe