..päätimme mieheni ja minä lopettaa tuon kaljan tissuttelun.
Tänään päätimme olla selvinpäin; tiedostamme ja tajuamme molemmat sen ongelman mikä meillä on tuon alkoholin kanssa.
Haluamme irti. Haluamme huolehtia terveydestämme ennenkuin haimat paukkuu.
Tuemme toinen toisiamme. Sallimme lankeemuksia.
Mies tänään juuri tänään sanoi että miksei voi vain jäädä siihen yhteen viinilasilliseen tai siideriin?
Ei minulla ainakaan jää. Sanoin etten pysty. Joku ihme pakonomainen tarve juoda se viimeinenkin jääkaapista huutava pullo.
Nyt tuo juominen aiheuttaa jo niin paljon syyllisyyttä että jotain tarttis tehdä.
Päivä kerrallaan. Sekin tuntuu pahalta kun haluaisin mennä johonkin AA-ryhmään mutta en kehtaa. Ajattelen että olen sitten virallisesti alkoholisti kun menen mutta nyt voin vähän salailla läheisiltä, eli hehän eivät näe tuota viikkoryyppäämistä eli ei ongelmaan.
Enkä halua sanoa ryhmässä että olen alkoholisti kun en sellaiseksi itseäni koe vaan tuo juominen on ikäänkuin lisääntynyt ja sitä pitäisi vaan vähentää.
Että tällaista tällä kertaa.
Tänään..
3
506
Vastaukset
- *marita*
Minulla oli samanlaisia tuntoja kuin teillä, mutta sitten lopetin. Siitä on vasta kaksi kuukautta aikaa, mutta nyt tuntuu niin hyvältä, että jatkan vaan. Aluksi tuntui oudolta kieltäytyä tarjotuista viinoista, mutta siihen tottuu. Kotiin en osta niitä "huutavia pulloja", sillä en ole ihan varma korkkaisinko heikkona hetkenä. Jos tuntuu, ettei voi jättää siihen yhteen niin olisi parasta kokeilla ensin viikko täysin ilman, sitten toinen ja hups, kohta on kulunut kuukausi. Oikeastaan tänään en ota on paras systeemi, ei kannata ajatella liian pitkälle kerralla. Tai voi ajatella sen verran tulevaisuuteen, että mikä olo minulla olisi huomenna jos nyt otan.
Tsemppiä yrityksellenne ja aurinkoista kevättä! - Tietoisuus
Täältä löydät osoitteita, käy vaikka naapuripaikkakunnalla tutustumassa :)
Vastauspalvelu 040 8484000
http://www.aakokoukset.net/
http://lasso.greenspot.fi/varpunen/Sites/ryhma2001/action.lasso?-database=ryhmat2_.fp3&-layout=perus&-response=search.htm&-show
T. AA:n jäsen :) Kirjoitat:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602