..päätimme mieheni ja minä lopettaa tuon kaljan tissuttelun.
Tänään päätimme olla selvinpäin; tiedostamme ja tajuamme molemmat sen ongelman mikä meillä on tuon alkoholin kanssa.
Haluamme irti. Haluamme huolehtia terveydestämme ennenkuin haimat paukkuu.
Tuemme toinen toisiamme. Sallimme lankeemuksia.
Mies tänään juuri tänään sanoi että miksei voi vain jäädä siihen yhteen viinilasilliseen tai siideriin?
Ei minulla ainakaan jää. Sanoin etten pysty. Joku ihme pakonomainen tarve juoda se viimeinenkin jääkaapista huutava pullo.
Nyt tuo juominen aiheuttaa jo niin paljon syyllisyyttä että jotain tarttis tehdä.
Päivä kerrallaan. Sekin tuntuu pahalta kun haluaisin mennä johonkin AA-ryhmään mutta en kehtaa. Ajattelen että olen sitten virallisesti alkoholisti kun menen mutta nyt voin vähän salailla läheisiltä, eli hehän eivät näe tuota viikkoryyppäämistä eli ei ongelmaan.
Enkä halua sanoa ryhmässä että olen alkoholisti kun en sellaiseksi itseäni koe vaan tuo juominen on ikäänkuin lisääntynyt ja sitä pitäisi vaan vähentää.
Että tällaista tällä kertaa.
Tänään..
3
457
Vastaukset
- *marita*
Minulla oli samanlaisia tuntoja kuin teillä, mutta sitten lopetin. Siitä on vasta kaksi kuukautta aikaa, mutta nyt tuntuu niin hyvältä, että jatkan vaan. Aluksi tuntui oudolta kieltäytyä tarjotuista viinoista, mutta siihen tottuu. Kotiin en osta niitä "huutavia pulloja", sillä en ole ihan varma korkkaisinko heikkona hetkenä. Jos tuntuu, ettei voi jättää siihen yhteen niin olisi parasta kokeilla ensin viikko täysin ilman, sitten toinen ja hups, kohta on kulunut kuukausi. Oikeastaan tänään en ota on paras systeemi, ei kannata ajatella liian pitkälle kerralla. Tai voi ajatella sen verran tulevaisuuteen, että mikä olo minulla olisi huomenna jos nyt otan.
Tsemppiä yrityksellenne ja aurinkoista kevättä! - Tietoisuus
Täältä löydät osoitteita, käy vaikka naapuripaikkakunnalla tutustumassa :)
Vastauspalvelu 040 8484000
http://www.aakokoukset.net/
http://lasso.greenspot.fi/varpunen/Sites/ryhma2001/action.lasso?-database=ryhmat2_.fp3&-layout=perus&-response=search.htm&-show
T. AA:n jäsen :) Kirjoitat:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777