Millaiseksi kuvittelette itsenne ihastuksenne silmissä? Olettaen et se ois käyny lukeen näitä teidän juttujanne täällä?
kysely
3
681
Vastaukset
- :O..
Hui kammotus, mikä kysymys!! En uskalla edes ajatella.
"Olettaen et se ois käyny lukeen näitä teidän juttujanne täällä?"
Tuota varten kirjoitetaan eri nimimerkillä :P
En ole kauheasti tälle palstalle kirjoitellut ja nekin mitä oon, niin ne on vastauksia joihinkin kyselyihin.- viksuN
Jos oma ihq oisi lukenut juttujani ja tietäisi, että ne ovat minun kirjoittamiani hänestä, hän varmaan ajattelisi, että olen
1. Täysin seonnut nais ihminen
2. Alkaisi miettimään erinäisiä asioita, joita hänelle sanoin ja pitäisi minua varmaan myös valheellisena ihmisenä
3. Ymmärtäisi paremmin, miksi en enään suhtaudukkaan häneen niin lämpimästi, kuin ennen ;)
4. Tulisi siihen tulokseen, että minusta on turvallisempi pysyä kaukana, kun olen näin tuuliviiri =D
5. Naureskelisi partaansa (mikäli sellaisen nyt sattuisi omistamaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960