Hei kaikki! Haluaisin saada vastauksen sellaiseen kysymykseen että mitä nuo Top ja Btm tarkoittavat homojen keskuudessa... en ole ikinä tätä ymmärtänyt, ja sitten jos joku jossain palstalla sanoo esim, näin että: Olen Btm ja etsin Top miestä... jne... voisiko joku vähän valaista?
Kiitos jo etukäteen!
Top, Btm???
45
65488
Vastaukset
- juliaani
Tuon nyt pystyy päättelemäänkin. Top on päällä (eli se joka panee) ja btm eli bottom on alla (eli se joka vastaanottaa)
Versatile tekee molempia.- r
sitä nyt voi harjoitella olemaan b tai t tilanteen mukaan. ennen ei moisista puhuttu. vasta nyt tulleet puhekieleen.
- Flanellipaidat
Top ja bottom- roolit ovat tapa kertoa haluisitko olla sängyssä miehen vai naisen roolissa. Tässä viitataan hauskan epäsuorasti kristilliseen lähetyssaarnaaja-asentoon, jossa mies on päällä (top) ja nainen alla (bottom). Ei siis ihan niin itsestäänselvää kuin kuvittelisi. Seksiasentoja on paljon muitakin. Ratsastuksessa bottom on päällä.
Seksuaalisuus ei ole näin yksioikoista. Top/Bottom-jaottelu viittaa vain peppuleikkeihin, mikä ei missään muodoin ole ainoa ja paras seksin muoto miesten kesken. Voit saada nautintoa siitä, että tuotat nautintoa toiselle. Silloin roolin tulkitseminen voi olla vakeaa. Samoin on, jos sinusta on mukavaa antaa toisen tehdä kaiken työn. Se, tunteeko olevansa seksiorja vai kukkulan kuningas, voi olla loppumetreillä kiinni omasta pääkopasta.
Mikään ei estä leikittelemällä rooleilla. Todennäköisimmin voit parhaiten, kun et fiksaa itteesi liian vahvasti mihinkään, vaan annat vaistojesi viedä. Muista kuitenkin turvaseksi. - kale 34
moi top panee ja bottom antaa
- tiutau82
Itte ainakin tykkään olla molemmissa rooleissa samalla sänkyaerobisella. Usein vaihdetaan montakin kertaa rooleja... lopputuloksena on parhaimmillaan ollu sellainen kolmen - neljän tunnin ratsastus puolin ja toisin ennenkuin oli pakko päästää paineet ulos. =)
- Anonyymi
tiutau82 kirjoitti:
Itte ainakin tykkään olla molemmissa rooleissa samalla sänkyaerobisella. Usein vaihdetaan montakin kertaa rooleja... lopputuloksena on parhaimmillaan ollu sellainen kolmen - neljän tunnin ratsastus puolin ja toisin ennenkuin oli pakko päästää paineet ulos. =)
Ei oo mahdollista!! Ei kukaa voi panna kolmee tuntii laukeamatta!! Eihän??
- Vissiin
Itse olen aina mieltänyt, että noihin lyhenteisiin liittyisi myös persoonallisuutta, jotenkin tuntuu typerältä, että joku määrittelisi itsensä yhdellä asennolla. TOP määräisi enemmän tahtia, Btm on vähän niin kuin pikkubroidin osassa, lienenkö oikeassa.
- Anonyymi
Onko toi pikkubroidi-juttu muuten joku samantapainen homofantasia kuin ne daddy-jutut? Eli jos joku muutamia vuosia vanhempi mies kutsuu toista miestä pikkubroidiksi, niin se on siis joku merkki siitä, että tää nuorempi jäbä on enemmän tai vähemmän sille toiselle alisteinen? Tai että ainaki makkarin puolella se olis se "isobroidi", joka olis se suhteen "mies " osapuoli?
- ddkjs
Onko ukm. Ukkomies vai mikä?
- Jukkispekkis62
Kyllä on
- Timothy5
Onko se versatile sitten molemmat eli top ja bottom?
- Roger Karpalo
Jep, eli joo.
- Anonyymi
Minä olen ankara toppi mies. Alistan boyt orjiksi. Nyt huorat perseet levälleen!
- Anonyymi
Minä olin nuorempana melkeinpä ehdoton bottom. Nyt vanhempana, kuuskyt vuotiaana haluan olla välillä TOP varsinkin jos seksikumppani nuorempi.
- Anonyymi
Kaikki pojat käyttää sitä yhteen tarkoitukseen ja homokundit myös toiseen. Homot tykkää enemmän toisesta.
- Anonyymi
Mikäs sitten on Versa?
- Anonyymi
Joustavasti kumpi vain
- Anonyymi
Juuri saadun tiedon mukaan tämänkesän karkkihitti on persreiän näköinen ruskea tai punertava imeskelykarkki joka viestittää kiintymystä lajiin, anustapit loppui kaupoista jo savostakin olivat niin hyviä suuhunpantavia, nyt tehdään apinaa
- Anonyymi
Ois kiva saada jotain
- Anonyymi
Toppi on suhteen mies ja pottomi nainen. Toppi on pitempi leveäharteisempi ja leuka on vahvempi
- Anonyymi
FUCK GAYS
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652264Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311697- 561408
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981368- 1251285
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091078Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1021040Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.241035- 681028
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.771015