Vaimoja on vain kahta lajia. Pahoja ja oikein pahoja!
Tälläisen totuuden laukoi vuosikymmeniä sitten vanha poikamiestimpuri.
Jostain syystä se jäi mieleen.
Nyt kolmen vaimon jälkeen täytyy masentuneena todeta, näin se vain on!
vaimoja on
28
2483
Vastaukset
- ii-li
Poikamiestimpuri opetti asian?
Jaa-a. Olen joutunut työni takia haastattelemaan tuhansia ihmisiä elämäni aikana. Usein tavatessani tietyntyyppisen ihmisen huvittelen ajatuksella, miten monta kertaa hän on eronnut. Yleensä arvaukseni osuu oikeaan. Kolme avioeroa on sellainen saavutus, jonka huomaa päältä ja puheista. Sellaiset henkilöt ovat aika tavalla samantyyppisiä keskenään.- 3. kerta takana päin
puheitas.
Mitähän yhtäläisyyttä minussa olis.
Olen kotona viihtyvä, perhekeskeinen, koko aikuisiän töissä jokaisen lapsen syntymän välissä ollut nainen.
Pari miestä on löytänyt salarakkaan ja olen heti hakenut eron ilman sen kummempia päivittelyjä.
Kolmas liitto oli 20 vuoden maanpäällinen helvetti, luonto ei antanut periksi eroon ennenkuin sairaus vei voiton.
Neljättä kertaa ei tule, eikä haittaa vaikka hyvä nainen menee hukkaan, vapaita naisia on enemmän kuin miehiä.
- viidanhelmi
Jos on kolmesti eronnut voisi syytä etsiä myös itsestään.
Tunnen kolmesti eronneen miehen ja hän puhuu juuri noin.
Harvoin kenelläkään on niin huonoa tuuria viimeistään sen kolmannen kerran pitäisi sanoa totuus.
Voit myös etsiä aina samantyyppisiä nisia vaimoksesi. - Markeliina
että kannattaisi kyllä tutkia omaa sisintään, löytyykö kolmen vaimon syndroomaan syitä sieltä päin.
Yhteiselämä on kompromisseja kaiken aikaa. Jos ei niihin sopeudu, niin silloin on paras taivaltaa yksin näitä elämän polkuja.
Ei ole tarkoitus lyödä lyötyä, mutta haluan näin puolustaa meitä vaimoja. 45v. on takana päin yhteiselämää. Mielestäni ne ovat olleet hyviä vuosia. Kun ukkoni samaa mieltä, niin tuskin voi sanoa, että on pahoja ja erittäin pahoja vaimoja. - kaverini mielestä
siltä väliltä .4 päivä tulee 44 vuotta täyteen yhteiseloa.JOskus sitä täytyy näyttää missä kaappi seisoo,mutta se sovinto on sitä parempi.Yritä vielä kerran jospa 4 kerta onnistaisi.
- Erittäin onnellinen nainen
En tiedä oleko paha vai se vielä pahempi. En uskaltaisi koskaan edes alkaa seurustella miehen kanssa, joka olisi eronnut aikaisemmin jo kaksi kertaa. Silloin pitäisi ehdottomasti kysyä edellisiltä vaimoilta mik oli eron syy.
- mirjamarja
Otit vielä kolmannen, miksi? Oli kuitenkin jompaa kumpaa lajia, koska ei vaihtoehtoja enempää ole.
Mitä meidän pitää ajatella noin laskutaidottomasta miehestä?- tittakaisa
Naseva oli Mirjamarjan vastaus. :)
En kyllä ikinä uskaltaisi kimppaan miehen kanssa, jos jo kaksi kertaa olisi avioliitosta eronnut, saati sitten kolme. Ei ole oppinut kerrassaan mitään mistään. Hyvin ja hellästi vaimoaan kohtelevasta miehestä ei yksinkertaisesti erota, that's it! Hyvin ja hellästi vaimoaan kohtelevaa miestä vaimokin ihan takuulla kohtelee rakastavasti. Siinä se on avioliiton perustus.
- a-woman1
...todistamaan pahuuttamme! Kolme on aika vähän maailman miljardeista naisista. En kyllä leimaisi tuolla perusteella vielä kaikkia naisia samaan kastiin.
Mitä niille kolmelle vaimollesi tapahtui? Hautasitko vai karkasivatko?- juntti
Eipäs haukuta niitä naisia aina ja jatkuvasti
syypäiksi eroihin.Minä olen joutunut menemään
itseeni ja tarkistamaan käytöstäni, sillä vaimollani
olisi ollut syytä jättää minut. Nyt kuitenkin
on jo 43-vuosi menossa ja vaimo eläköitymässä,
kaikki on ainakin tällähetkellä ihan hyvin.Seksi
pelaa ja on mahtavaa,vaimokin on innostunut uudestaan asiaan.Tämä antaa meille molemmille elinvoimaa sen lisäksi ,että meillä on ihanat
lapset ja heillä lapsia jotka ovat silmäteriämme.
- uatu.
Hyviä ovat siinä joukossa vain neidot.
ensimmäinen ei voi tietää, ja toinen ei ilmeisesti osaa itse valita - tai sitten hän ei osaa itse elää parisuhteessa niin, että se tuottaisi molemmille osapuolille suurta iloa ja tyydytystä.
Mielestäni mikään ei voi ylittää sellaista tilannetta, jossa paras ystävä on myös oma rakas, jonka kanssa saa jakaa kaikki elämän tarjoamat riemut ja arjen. Ilot moninkertaistuvat ja surut tuntuvat keveämmiltä yhdessä jakaen.
Tunnen muutamia ihania vaimoja ja muutamia upeita aviomiehiä, jotka eivät taatusti jakaisi teidän käsityksiä. Kurjia tapauksia on myös joskus tullut vastaan sekä miehissä että naisissa, onneksi ei ole tarvinnut lähemmin tutustua heihin. Kukaan ei ole sanonut minullekaan tai minusta, että olisin huono vaimo tai elämänkumppani - vaikka joskus olenkin valitettavasti joutunut jatkamaan matkaani.
Uskaltaisitko vielä yrittää?
Jos katsoisit peiliin, miettisit asioita ja käyttäisit myös yläpäätä valintatilanteessa, saattaisit onnistua hyvällä onnella löytämään aarteen. Kieltämättä sellaiset ovat harvinaisia, harvat osaavat niitä etsiä ja tunnistaa. Kaikki eivät koskaan kohtaa, vaikka osaisivatkin.
Jokainen on oman onnensa seppä.- käkriäinen
Elämä on ihana kun sen oikein oivalta ,niin myös
tässä avioelämän syöverissä.Kun sitä yli 40-vuosikymmentä harjoittaa sen lopulta oivaltaa.
- tuulesta temmattu
keskustelun aihe jolla varmaankin on tarkoitus saada muijat takajaloilleen, alku näyttää hyvältä, olet saannut hoopotettua muutaman "ansaasi", eihän siinä mitään pahaa ole, mukava noita kommentteja on lueskella kun muijat kiehahtelee.
- eevakaarina
Jos vaimot ovat mielestäsi noin pahoja, niin mitäpä jos opettelisit elämään ihan yksin. Kokeile ainakin.
- ii-li
Eihän kukaan täysjärkinen vakavissaan tuollaista kirjoittele. - Tietysti on se vähäinen mahdollisuus, että hän kirjoittaa vakavissaan, mutta ei ole täysjärkinen.
- tähtisarjaa
Elisabeth Taylorin lukemia? Oliko se 7 vai 8 virallista eroa?
- kahtalajia
Jos laskee kaikki joiden kanssa elänyt...
Mutta opiksi otettu.
Nainen piilottaa taitavasti pahimmat vikansa sen 3- 12kk alkuaikana. On oppinut. Sitten, kun olet jo koukussa alkaa selvitä, mikä on olojaan, mutta turhan myöhään! - poijat
kahtalajia kirjoitti:
Jos laskee kaikki joiden kanssa elänyt...
Mutta opiksi otettu.
Nainen piilottaa taitavasti pahimmat vikansa sen 3- 12kk alkuaikana. On oppinut. Sitten, kun olet jo koukussa alkaa selvitä, mikä on olojaan, mutta turhan myöhään!on silviisiin asianlaita.Ensimmäinen vuosi opetellaan kolmannen vuuenpäästä vähän riijellään seihtmännen vuuenpäästä tapellaan ja kymmennen vuuenpäästä opitaan elämään hiljaa ja hissukseen.
- Bulsux
poijat kirjoitti:
on silviisiin asianlaita.Ensimmäinen vuosi opetellaan kolmannen vuuenpäästä vähän riijellään seihtmännen vuuenpäästä tapellaan ja kymmennen vuuenpäästä opitaan elämään hiljaa ja hissukseen.
Hei! Minua jäi vaivaamaan yksi asia ??Kysynkin kuka oli paha ,et piti erota? Jättikö kaikki 3 vaimoa sinut?Jos tämä keskustelun aihe on tuulesta tempaistu niin o.k.mutta muuten minusta tuntuu ettet ole aviomies vaan "nyhverö".
- kahtalajia
Bulsux kirjoitti:
Hei! Minua jäi vaivaamaan yksi asia ??Kysynkin kuka oli paha ,et piti erota? Jättikö kaikki 3 vaimoa sinut?Jos tämä keskustelun aihe on tuulesta tempaistu niin o.k.mutta muuten minusta tuntuu ettet ole aviomies vaan "nyhverö".
Arkirealismia!
On toinenkin tapa. Mies heittäytyy kynnysmatoksi, tai jojoksi. Omat mielipiteet ilmenee, vaan kehon sairauksina.
Vaimo kehuu (nimen omaan vaimo), kuinka hyvin on vuosikymmeniä mennyt, vai mitä vihtori!
Suhteen alussa kannattaa ottaa varoitusmerkit todesta. Ne pätää myöhemmin enemmän, kuin hyvin! - sitten
kahtalajia kirjoitti:
Arkirealismia!
On toinenkin tapa. Mies heittäytyy kynnysmatoksi, tai jojoksi. Omat mielipiteet ilmenee, vaan kehon sairauksina.
Vaimo kehuu (nimen omaan vaimo), kuinka hyvin on vuosikymmeniä mennyt, vai mitä vihtori!
Suhteen alussa kannattaa ottaa varoitusmerkit todesta. Ne pätää myöhemmin enemmän, kuin hyvin!minulle evästykseksi? Minä muuten järkähtämätön ja olooni täysin tyytyväinen leski-ihminen lienen nyt eksynyt ihastumaan kolme kertaa eronneeseen mieheen.
- ii-li
sitten kirjoitti:
minulle evästykseksi? Minä muuten järkähtämätön ja olooni täysin tyytyväinen leski-ihminen lienen nyt eksynyt ihastumaan kolme kertaa eronneeseen mieheen.
Ei siinä ole pahaa sanottavaa. Moneen kertaan eronneet ovat usein valloittavia persoonallisuuksia. Useimmiten he myös huolehtivat hyvin ulkonäöstään ja ovat hyviä seuramiehiä.
Kolme kertaa eronneella on kuitenkin sellainen tausta, että varovaisuuteen kehottaisin. Kolme kertaa ei ole enää pelkkä sattuma tai huonoa onnea. - sitten
ii-li kirjoitti:
Ei siinä ole pahaa sanottavaa. Moneen kertaan eronneet ovat usein valloittavia persoonallisuuksia. Useimmiten he myös huolehtivat hyvin ulkonäöstään ja ovat hyviä seuramiehiä.
Kolme kertaa eronneella on kuitenkin sellainen tausta, että varovaisuuteen kehottaisin. Kolme kertaa ei ole enää pelkkä sattuma tai huonoa onnea.Se kolme kertaahan tässä painaa. Valloittava on omalla tavallaan, hyvin kypsä ihminen, tämänhetkisen tuntemisen perusteella.
Tällä järjelläni kuitenkin tuskin koskaan sitoudun.
- katsonut
katsonut peiliin? Ehkä vikaa on sinussa itsessäsi? Meinaan että olet joko etsinyt ja löytänyt aina tälläisen pahan vaimon tietoisesti. Tai olet etsinyt sen vaimosi joka kolmen kerran samoista ympyröistä? Tai sitten vain itse aiheutat sen että ensin niin kiltistä tulee se paha vaimo? Kuitenkaan en suosittele yleistämään tuolla tavoin kaikkia vaimoja.
- eronnut
Mielipiteeni asiaan: Kolme eroa raastaa itsetuntoa.Nousu on ylivoimainen.
Syyllistä en etsi.
Kerta riitti.- kahtalajia
Nythän on kaikki avoinna!
- takku
joopa joo...mutta niin on miehiäki! Tosi pahoja ja tosi huonoja...vai sanoosko tosi surkeita. Näin on!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691