Onko kellä kokemuksia kun on ollut lähellä kuolemaa?
kokemuksia kuoleman läheltä?
4
922
Vastaukset
- Ari
Yks mun kaveri oli lähellä sitä ku joku rekka meni aivan vitun läheltä sitä.
- Pena
että onko joku ollut kolarissa/onnettomuudessa, itse olen ollut. Läheltä piti:ä ei lasketa.
- Kysyn
Tarkoitatko ruumiista irtautumista. Siis valotunnelia jne?
Itsellä ei sellaista kokemusta, mutta kiinnostunut ilmiöstä....
Haluatko kertoa omasi?- Pena
valotunnelia tai hetkessä vilahtavaa elämästä filmiä. Itse olin nokkakolarissa pahassa. En nähnyt filmiä enkä tunneli tms. Tilanne oli vaan se mikä olimuutamassa sekunnissa ohi. ajattelin onko muilla kokemuksia vastaavasta, eli minulla ei juuri tilnteesta ole mainittavaa kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928