Olemme tyttöystävän kanssa lähdössä vuoden päästä helmikuussa Thaimaahan ja nyt etsitään edullisinta vaihtoehtoa lentojen ja majoituksen osalta. Onko kenelläkään kokemuksia lentolippujen varaamisesta? Mistä kannattaisi alkaa tiedustelemaan hintoja? Majoitus ajateltiin varata netistä etukäteen, mutta onko hyviä vinkkejä tän osalta?
EDULLISESTI THAIMAAHAN???
23
14925
Vastaukset
- gyjj
Mikä on edullista? Helmikuu on sesonkia Thaimaassa, joten kovin halvalla et varmaankaan tule reissua saamaan.
- mansikka?
No lennot esim. Saksasta lähtee laatuyhtiöillä(!) noin viidellä sadalla, Virostakin on moni matkansa aloittanut.
- HINTOIHIN
Menes kattomaan vertaa.fi sivuille.Itse kattelin seat24.com kautta kk ajaksi lentoja ja hinnat olivat 1040 ja ebookersilla 1040€.Viimeeksi varasin seat24 kautta 3-17.02 lennot elokuun lopussa pattayalle ja sas koneilla (upeat) 840e ja hotelli oli pattayalla pacific prince 185e 2vkoa. www.pkpattaya.com on myös mahtava bungalov paikka jomtiellä, n 4km pattayan keskustasta, ei sekään mikään kuollut paikka ja hinta 200e/kk. sinne itse ensi kerralla.Pattayan keskusta on aika meluisa, liian meluisa ja ruuhkaisa katastrofi.Suositan jomtie paikkaa, lavataksi 40-60e eli euron verran.
- Daisy
Moikka!
Ollaan lähdössä nyt parin viikon päästä Thaikkuihin miehen kanssa. Ajateltiin ensin odotella äkkilähtöjä mutta niitä kun ei alkanut kuulumaan (just tämän sesongin takia) niin haettiin pelkkiä lentoja mm. e-bookersin kautta. Halvimmaksi monet hakukoneet antoivat KLM:n lennot, mutta kun lennot käytiin katsomassa suoraan KLM:n nettisivuilta, lennot halpenivat vielä hakukoneitten mainitsemista hinnoista. Eli surffausta surffausta vaan! Me saatiin lennot Hki-Amsterdam-Bangkok meno-paluu kahdelle yht. 1755e.
www.kuumat.com antaa myös hyviä linkkejä! - <<<
Daisy kirjoitti:
Moikka!
Ollaan lähdössä nyt parin viikon päästä Thaikkuihin miehen kanssa. Ajateltiin ensin odotella äkkilähtöjä mutta niitä kun ei alkanut kuulumaan (just tämän sesongin takia) niin haettiin pelkkiä lentoja mm. e-bookersin kautta. Halvimmaksi monet hakukoneet antoivat KLM:n lennot, mutta kun lennot käytiin katsomassa suoraan KLM:n nettisivuilta, lennot halpenivat vielä hakukoneitten mainitsemista hinnoista. Eli surffausta surffausta vaan! Me saatiin lennot Hki-Amsterdam-Bangkok meno-paluu kahdelle yht. 1755e.
www.kuumat.com antaa myös hyviä linkkejä!Varattiin tänään poikaystävän kanssa 11 päivän matka thaimaan cha-amiin matkatoimiston kautta hintaan 1100 e/nenä, sisältää suorat lennot ja majoituksen 3 hotlassa. Kaikki valmiit pakettimatkat oli täynnä, mutta virkailija onnistui hankkimaan meille oman paketin melkeen samaan hintaan kuin tavallisen paketin!
- Daisy
<<< kirjoitti:
Varattiin tänään poikaystävän kanssa 11 päivän matka thaimaan cha-amiin matkatoimiston kautta hintaan 1100 e/nenä, sisältää suorat lennot ja majoituksen 3 hotlassa. Kaikki valmiit pakettimatkat oli täynnä, mutta virkailija onnistui hankkimaan meille oman paketin melkeen samaan hintaan kuin tavallisen paketin!
...siis tuo mainitsemani summa (1755e) oli matkat kahdelle.. Eli n.877e per hlö.
- H:ki - B:kk
Daisy kirjoitti:
Moikka!
www.kuumat.com antaa myös hyviä linkkejä!Ostettin kaverin kanssa menopaluu netistä 666 € / lärvi...(12.4 - 27.4.06)että sillä tavalla, sanoi Tarvajärvi : )
- Daisy
H:ki - B:kk kirjoitti:
Ostettin kaverin kanssa menopaluu netistä 666 € / lärvi...(12.4 - 27.4.06)että sillä tavalla, sanoi Tarvajärvi : )
Mitä kautta sait noin hyvään hintaan? Jotta tietäis ens kerralla...
- Daisy
Daisy kirjoitti:
Mitä kautta sait noin hyvään hintaan? Jotta tietäis ens kerralla...
...ja sisältyikö tuohon hintaan jo verot?
- alle 700e
3h odotus moskovassa meno- sekä paluumatkalla.ostin 2.3.2006.
- kuitenkin
3-5 päivää kestää matka,ja hapankaalia ruokana,
se siitä säästöstä.. - pönttö.....
kuitenkin kirjoitti:
3-5 päivää kestää matka,ja hapankaalia ruokana,
se siitä säästöstä.......................
- tiki
Itse tulin just tiistaina thaimaasta ja liput varattiin viime syyskuussa ebookersilta ja hotellit varattiin netistä sekä sisäiset lennot thaimaassa hintaa lentolipulle tuli 727 euroa välille Turku-Hki-Bangkok-Hki-Turku ja Finnairilla lennettiin...
- Daisy
Onko tuossa mainitsemassasi hinnassa (727e) verot mukana?
- kannattaa..
Daisy kirjoitti:
Onko tuossa mainitsemassasi hinnassa (727e) verot mukana?
Me väsättiin oma paketti netistä. Kotimaisella Saksaan ja jatko Emiratesilla Bangkokiin, 679 eur/mp per lärvä.
- tiki
kaikki verot ja maksut oli tuossa ja varattiin siis kilroylta eikä ebookersilta, sorry...
- tiki
tiki kirjoitti:
kaikki verot ja maksut oli tuossa ja varattiin siis kilroylta eikä ebookersilta, sorry...
eilen kun surffailin ja etsin lippuja niin tuosta lahden toiselta puolelta ruotsista saa äkkilähtölippuja reiluun 500 euroon..
- nimetön
tiki kirjoitti:
eilen kun surffailin ja etsin lippuja niin tuosta lahden toiselta puolelta ruotsista saa äkkilähtölippuja reiluun 500 euroon..
Riikan kautta Finskin lennot Bangkokiin 681€ veroineen. Riikaan pääsee helsingistä edestakaisin Air Balticilla veroineen hintaan 43€.
- pitää päästä
nimetön kirjoitti:
Riikan kautta Finskin lennot Bangkokiin 681€ veroineen. Riikaan pääsee helsingistä edestakaisin Air Balticilla veroineen hintaan 43€.
Ei edes kovin halpa ja tuo aikamoisen notkumisen kentillä mennen tullen.. no ehkä jollekin jolla aikaa paljon ja rahaa vähän..?
- anonyymi1
http://purkautuvatpatoumat.blogspot.fi/2014/01/vinkkeja-edulliseen-matkailuun.html
Sieltä löytyy muutama sivusto listattuna kokemattomille omatoimimatkailijoille. Älkää turhaan maksako opaspalveluista, kyllä paikalliset tarpeen mukaan auttaa.- anonyymi1
Niin, ja halvimmillaan olen näillä vinkeillä saanut rakennettua parin viikon Thaimaan matkan majoituksineen ja suorilla lennoilla hintaan 500e.
- paree myöhään?
anonyymi1 kirjoitti:
Niin, ja halvimmillaan olen näillä vinkeillä saanut rakennettua parin viikon Thaimaan matkan majoituksineen ja suorilla lennoilla hintaan 500e.
Niin ja aloittaja oli matkalla 7 vuotta sitten niin vinkit tuli himppasen liian myöhään.
- 28x...
Joopa joo. 8 vuotta ja 14 468 lukukertaa 22:n vastauksen kera nostetaan ykköseksi.
Hohhoijaa. Palstamme luotsin on varmaankin syytä naulita tämä ykköseksi koska on niin kiinnostava.
Mut siis ihan oikeesti; tämä on nyt pyllystä jollei jätkiltä jutunjuurta urkene!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611689
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576