Kertokaa kokemuksianne, mikä on paras merkki?
Onko tilaa riittävästi?
Meitä on kohta 5-henkinen perhe eli tilaa tarvittaisi kylmäsäilytykseen, mutta jääpalakoneellinen jääkaappi-pakastin houkuttelee kovasti (ovat vaan vähän pieniä).
Jääpalakoneellinen side-by-side-kaappi
3
689
Vastaukset
- LG on hyvä
Mulla on vuoden ikäiset LG:n jää/pakastinkaappi ja pesukone, olisin ottanut vielä tiskarinkin mutta kun ei ole 45cm leveämä. LG.n jää/pakastimeen olen erittäin tyytyväinen, kylmäilmapuhallus ei tuo jäätä kaapin seinille tai muihin pintoihin, kylmyys on tasaista ja käyntiääni hyvin hiljainen. Lämpötilan säätö on numeerinen ja tarkka, mittasin ja pitää paikkansa. Voin suositella.
- jkf
meillä on samsung ja olen siihen erittäin tyytyväinen. On lisäksi edullisempi kuin moni muu merkki.
- Tresher
jkf kirjoitti:
meillä on samsung ja olen siihen erittäin tyytyväinen. On lisäksi edullisempi kuin moni muu merkki.
Joo
Isse puntaroin pitkään LG ja Samsung kaappien välillä.
Päädyin kuitenkin LG GR-P207QXQK malliin.
Huomiota kandee kiinnittää pintamateriaaliin. Otin tarkoituksella INOX pinnalla, joka näyttää teräkseltä, mutta siihen ei jää mun sormenjäljet (vaikka on siinä kunnon kahvatkin)kuten harjattuun teräkseen ilman lakkaa.
Toinen kannaattaa huomata, että ainakin asennusoheissa suositellaan huomattavai välejä taka ja sivuseiniin 5 cm ja korkeuteen 30 cm marginaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774