Onko teillä muilla Ranma sarjan omistajilla osassa 19 väärä kuva kirjan selkäkuvassa. Mulla on! Löysin netistä, että 26:ssa on väärä kuva, mutta voiko 19:kin tilata oikean kuvan tarrana?
Ranma kirjojen selkäkuvasta
4
440
Vastaukset
- !!!!!!!!
Eikö kukaan Ranma½:n 19. osan omistaja ole lukenut tätä?
- tuonne noin
Kokeiles mennä tänne
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000125&subcat=798
Eli: TV ja radio -> Anime
- imusieni
jos et ole vielä vastausta kysymykseesi saanut, niin tässä tulisi: se on kaikissa Ranma 19- pokkareissa. itsellänikin on. muistaakseni egmontin sivuilta saa tulostettua oikean, tai sitten lähetät egmontille mailia ja he lähettävät sen sinulle.
- foxy
Minä juuri muutaman viikkoa sitten itse kävin egmontin sivuilta tulostamassa sen itselleni.
Voin etsiä sinulle linkin, hetki pieni..
http://www.egmont-kustannus.fi/nayta_uutinen.phtml?id=1566
Paina tuota otsikon alla olevaa levykkeen kuvaa.
Itse jouduin pienentämään sen sopivamman kokoiseksi, koska se oli aika iso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1612969- 512279
- 2352213
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2492019Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261730Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve451541Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä831470- 1331264
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171080Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65925