Tauluja netistä?

Tietääkö kukaan?

Eli ihan mielenkiinnosta ajattelin että löytyykö netistä sivuja joissa on tuotu taulujen kuvia esille suuremmassa koossa? Tietääkö kukaan paikkaa josta saisi sopivan tarkkoja kuvia joita voisi ehkä jopa tulostaa... ja olisivat vielä sisustuksellisia... pelkistettyjä kauniita kuvia?

Muutamia sivuja löysin äkkisältään mutta ei ne kyllä istu taas minun sisustukseeni.

Terveisin: köyhä opiskelija tyttö rukka.

6

2377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurempi kuva

Mitä suuremmassa koossa kuvan on oltava tarkka, sitä enemmän siinä on oltava pikseleitä. Mitä enemmän pikseleitä, sen enemmän bittejä. Sen takia kuvia ei juuri löydy ladattavina. Nettiin laitetut kuvat on tarkoitettu katsottaviksi eli latautumaan lyhyessä ajassa. Sen takia koko on pieni.

Netin vertaisverkoissa vaihdetaan musiikkia ja leffoja mutta kuvien vaihtaminen taitaa olla pienempien piirien hommaa. Tyypillisesti vertaisverkoissa on annettava jotain muiden ladattavaksi, jotta saa ladata muilta. Ahkeralla googletuksella (mieluummin englanniksi) voisi tietysti löytyä jotain. Vihje: vertaisverkko on englanniksi peer-to-peer network.

• taidejulisteitakin saa

Jos on varaa maksaa niin hyvä ja laadukas printteri, paperit, musteet ja tulosteen kehystys että saisi printattua julistelaatuisia jäljennöksiä, niin luulisi olevan varaa sijoittaa myös vaikka jonkinlaiseen taidejulisteeseen, joita saa valmiinakin ja valikoima on valtava.

• maalaan

Niitä on mutta eivät taulumme kalliita ole jotka harrastamme. Kukat öljyvärityö terveisin ........?

• mitä seinälle laittaa

Kannattaa hakea googlesta printtien tai aitojen maalausten tekijöitä. Helpolla ja edullisesti lötyy. Nettikuvan printtaaminen ei onnistu niin että näyttäisi hyvältä, niin se vaan on! Mutta maalauksena voi saada pienestäkin kuvasta suuren.

• Miisa2
    • syyjaseuraus

Monikaan taiteilija ei halua, että tauluistaan otetaan printtejä ilman korvausta (kuten minäkään), jonka vuoksi webbikuvat ovat vaatimattomalla resoluutiolla. Deviantartissa tuo on mahdollistettu siten, että maksua vastaan saa korkearesoluutiokuvan ja printtipalvelun jos tekijä näin on halunnut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      188
      2220
    2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2127
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      51
      1092
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      834
    5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      750
    6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      255
      740
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      703
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      691
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      680
    Aihe