Eli ihan mielenkiinnosta ajattelin että löytyykö netistä sivuja joissa on tuotu taulujen kuvia esille suuremmassa koossa? Tietääkö kukaan paikkaa josta saisi sopivan tarkkoja kuvia joita voisi ehkä jopa tulostaa... ja olisivat vielä sisustuksellisia... pelkistettyjä kauniita kuvia?
Muutamia sivuja löysin äkkisältään mutta ei ne kyllä istu taas minun sisustukseeni.
Terveisin: köyhä opiskelija tyttö rukka.
Tauluja netistä?
6
3308
Vastaukset
- suurempi kuva
Mitä suuremmassa koossa kuvan on oltava tarkka, sitä enemmän siinä on oltava pikseleitä. Mitä enemmän pikseleitä, sen enemmän bittejä. Sen takia kuvia ei juuri löydy ladattavina. Nettiin laitetut kuvat on tarkoitettu katsottaviksi eli latautumaan lyhyessä ajassa. Sen takia koko on pieni.
Netin vertaisverkoissa vaihdetaan musiikkia ja leffoja mutta kuvien vaihtaminen taitaa olla pienempien piirien hommaa. Tyypillisesti vertaisverkoissa on annettava jotain muiden ladattavaksi, jotta saa ladata muilta. Ahkeralla googletuksella (mieluummin englanniksi) voisi tietysti löytyä jotain. Vihje: vertaisverkko on englanniksi peer-to-peer network. - taidejulisteitakin saa
Jos on varaa maksaa niin hyvä ja laadukas printteri, paperit, musteet ja tulosteen kehystys että saisi printattua julistelaatuisia jäljennöksiä, niin luulisi olevan varaa sijoittaa myös vaikka jonkinlaiseen taidejulisteeseen, joita saa valmiinakin ja valikoima on valtava.
- maalaan
Niitä on mutta eivät taulumme kalliita ole jotka harrastamme. Kukat öljyvärityö terveisin ........?
- mitä seinälle laittaa
Kannattaa hakea googlesta printtien tai aitojen maalausten tekijöitä. Helpolla ja edullisesti lötyy. Nettikuvan printtaaminen ei onnistu niin että näyttäisi hyvältä, niin se vaan on! Mutta maalauksena voi saada pienestäkin kuvasta suuren.
- Miisa2
http://www.sisustuskauppa24h.fi/search.php?q=taulu. Löytyy kakenlaisia tauluja, jokaiseen makuun. Olohuoneeseen, lastenhuoneesee, makuuhuoneeseen..
- syyjaseuraus
Monikaan taiteilija ei halua, että tauluistaan otetaan printtejä ilman korvausta (kuten minäkään), jonka vuoksi webbikuvat ovat vaatimattomalla resoluutiolla. Deviantartissa tuo on mahdollistettu siten, että maksua vastaan saa korkearesoluutiokuvan ja printtipalvelun jos tekijä näin on halunnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512