Tauluja netistä?

Tietääkö kukaan?

Eli ihan mielenkiinnosta ajattelin että löytyykö netistä sivuja joissa on tuotu taulujen kuvia esille suuremmassa koossa? Tietääkö kukaan paikkaa josta saisi sopivan tarkkoja kuvia joita voisi ehkä jopa tulostaa... ja olisivat vielä sisustuksellisia... pelkistettyjä kauniita kuvia?

Muutamia sivuja löysin äkkisältään mutta ei ne kyllä istu taas minun sisustukseeni.

Terveisin: köyhä opiskelija tyttö rukka.

6

3308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurempi kuva

      Mitä suuremmassa koossa kuvan on oltava tarkka, sitä enemmän siinä on oltava pikseleitä. Mitä enemmän pikseleitä, sen enemmän bittejä. Sen takia kuvia ei juuri löydy ladattavina. Nettiin laitetut kuvat on tarkoitettu katsottaviksi eli latautumaan lyhyessä ajassa. Sen takia koko on pieni.

      Netin vertaisverkoissa vaihdetaan musiikkia ja leffoja mutta kuvien vaihtaminen taitaa olla pienempien piirien hommaa. Tyypillisesti vertaisverkoissa on annettava jotain muiden ladattavaksi, jotta saa ladata muilta. Ahkeralla googletuksella (mieluummin englanniksi) voisi tietysti löytyä jotain. Vihje: vertaisverkko on englanniksi peer-to-peer network.

    • taidejulisteitakin saa

      Jos on varaa maksaa niin hyvä ja laadukas printteri, paperit, musteet ja tulosteen kehystys että saisi printattua julistelaatuisia jäljennöksiä, niin luulisi olevan varaa sijoittaa myös vaikka jonkinlaiseen taidejulisteeseen, joita saa valmiinakin ja valikoima on valtava.

    • maalaan

      Niitä on mutta eivät taulumme kalliita ole jotka harrastamme. Kukat öljyvärityö terveisin ........?

    • mitä seinälle laittaa

      Kannattaa hakea googlesta printtien tai aitojen maalausten tekijöitä. Helpolla ja edullisesti lötyy. Nettikuvan printtaaminen ei onnistu niin että näyttäisi hyvältä, niin se vaan on! Mutta maalauksena voi saada pienestäkin kuvasta suuren.

    • Miisa2
    • syyjaseuraus

      Monikaan taiteilija ei halua, että tauluistaan otetaan printtejä ilman korvausta (kuten minäkään), jonka vuoksi webbikuvat ovat vaatimattomalla resoluutiolla. Deviantartissa tuo on mahdollistettu siten, että maksua vastaan saa korkearesoluutiokuvan ja printtipalvelun jos tekijä näin on halunnut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe