F1 ruletti nimittäin, viikon päästä. Ei taida kannattaa paljon odotuksia kasata Toyotan suuntaan ainakaan heti alkukaudesta, niin vaisua on Toyotan meno ollut talvitesteissä.
Alkutalvesta kaikki näytti vielä ihan hyvältä mutta loppua kohti meno on hyytynyt pahasti, vai johtuuko vain siitä että muut ovat löytäneet vauhtinsa?
Suurimmat suosikit heti alkuun näyttäisi olevan Honda, Renault, McLaren sekä kenties Ferrari, mene ja tiedä? Toyotalla kohtaloksi näyttää osuvan rengasleirin vaihto joka ei tuonutkaan toivottua tulosta. Myös uusi V8 moottori ei vastannutkaan sille aluksi asetettuja odotuksia, tehoja ei näemmä ole saatu niinkuion pitäisi ja luotettavuuskin saattaa aiheutaa ongelmia.
No, viikon päästä olemme viisaampia missä mennään ja viimeistään Euroopan kisat näyttävät mikä on kauden kupletti.
Taas se alkaa!
Jarmo Trolli
4
486
Vastaukset
- thhdf
"ja luotettavuuskin saattaa aiheutaa ongelmia."
Mihin tuo filosofointi niin kuin esimerkiksi perustui? - pitäis lopettaa
koko pelleily. F1:n tilalle pitäisi kehittää taloudellisuus- ja saastettomuuskisa. Se olisi jotenkin hyväksyttävissä.
- hupia.
Samaa mieltä. Täysin sirkushupiin verrattavaa, paidan kuluttajille mieluista hupia.
- näyttää taaskin
Tojon kausi. Ei taida jättimäisestä budjetista huolimatta voittoa tulla koko kaudella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361