smeg

kukko

Mitä mieltä smegin koneista? Hinta-laatusuhde? Kaasuliedestä olisin kiinnostunut, hinnat hirvittää. Onko satsaamisen arvoista?

18

27961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remppamies

      Jos sinun tarvitsee tuollaista asiaa täällä kysellä, hinta on sinulle liian korkea. Osta vaan Zanussia ja muuta halpakamaa, niin ei hirvitä.

      • varsinkin

        jos haet rst koneita ovat ok , paljon malleja, muotoilua. Myös antiikki koneet hyvän näköisiä.


    • tiedä

      Haaveilen itse Smegin Opera liedestä 90 cm. Ja sitä kun vertasin esim. Ilveen niin kalliimpi se Ilve kuten myös Lofra. Jotenkin tuntui paremmalta muutenkin esim. uunin luukku avata kuin Ilven näyttelyssä olevan uunin. Loppujen lopuksi kun valitsee leveän uuni/lieden niin säästää tason ja kaappien määrässä. Itsellä tulisi jopa halvemmaksi kuin ottaa erilliset uuni ja siihen kalustekaappi ja esim. kivitasoon upotusreikä liesitasolle...

    • saksasta

      Tilasin saksasta smegin 50´s jääkaapin, maksoi siellä 849€ suomessa vastaavat 1500€. Palvelu loistavaa ja toimitus todella nopeaa ja halpaa (rahti 100€ saksasta suoraan koti-ovelle). Samasta paikasta löytyy smegin helloja, tiskareita ym.

      • unohtui

        netti osoite kyseiseen puotiin on www.cucine24.de


      • kukko

        Kuinka nopea toimitus oli? Kuulostaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta - Suomessa hinnat pilvissä.


      • kukko
        unohtui kirjoitti:

        netti osoite kyseiseen puotiin on www.cucine24.de

        kerrotko vielä mitkä ovat maksutavat saksasta tilattaessa?


      • jon-de

        lisää tietoa , please. Miten on arvonlisäveron laita ja kuinka takuuasiat hoidetaan kyseisessä tapuksessa ? Onko tuotteilla normaali takuu ? Kuka huoltaa laitteet jos tulee jotain häikkää ? Itse petyin Kanarialta ostetun kameran suhteen . Huoltovastuu on kuulemma aina maahantuojalla, joten yhden ylimääräisen kameran omistajana haluaisin lisätietoa. Olen ihastunut ja tykästynyt Smegin tuotteisiin, tyylikästä kamaa ja kiinnostus on kova,kunhan huolto pelaa myös ulkomailta ostettaessa.


      • tottamoose
        jon-de kirjoitti:

        lisää tietoa , please. Miten on arvonlisäveron laita ja kuinka takuuasiat hoidetaan kyseisessä tapuksessa ? Onko tuotteilla normaali takuu ? Kuka huoltaa laitteet jos tulee jotain häikkää ? Itse petyin Kanarialta ostetun kameran suhteen . Huoltovastuu on kuulemma aina maahantuojalla, joten yhden ylimääräisen kameran omistajana haluaisin lisätietoa. Olen ihastunut ja tykästynyt Smegin tuotteisiin, tyylikästä kamaa ja kiinnostus on kova,kunhan huolto pelaa myös ulkomailta ostettaessa.

        ootteko tosissanne?

        saksasta ostettu laite on suomen maahantuojan takuulla? no way dumbasses.

        saksaan saa toki viedä laitteen takuuhuoltoon jos haluu...


      • lisä infoa
        kukko kirjoitti:

        kerrotko vielä mitkä ovat maksutavat saksasta tilattaessa?

        Maksutavat luottokortti ja eu-tilisiirto. Todella helppo maksaa eu-maksuna kun voi tehdä sen suoraan omalta pankkitilitään ilman kuluja.
        Toimitus todella nopeaa mikäli tavara löytyy heti varastosta. Muulloin kestää parisen viikkoa. Myyjä pitää koko ajan ajantasalla tilauksen etenemisestä ja muutenkin palvelu erittäin avuliasta ja ystävällistä 10 . Sähköpostissa saa vastauksen myös englannin kielellä.
        Tuolla cucine24:ssa kaikista halvin toimitus (jääkaappi 100€), vertailussa olleissa muissa saksalaisliikkeissä toimituskulut 250-380 euroa.


      • eri
        tottamoose kirjoitti:

        ootteko tosissanne?

        saksasta ostettu laite on suomen maahantuojan takuulla? no way dumbasses.

        saksaan saa toki viedä laitteen takuuhuoltoon jos haluu...

        valmistajilla on eri käytäntöjä. Esim plasmatelkkaripuolella osalla valmistajista (esim Panasonic) on Paneuropean takuu, eli voi viedä huoltoon Suomessa. Tällöin pidettävä huolta että koneen mukana tullut takuukortti on leimattu / täytetty oikein. Osalla valmistajista ei tätä yleiseurooppalaista takuuta ole. Tällöin pitää toimittaa Saksaan korjattavaksi tai maksaa itse. Kannattaa siis selvittää ko. valmistajan takuupolitiikka koska se vaihtelee eri valmistajilla.


      • -mikä takuu
        eri kirjoitti:

        valmistajilla on eri käytäntöjä. Esim plasmatelkkaripuolella osalla valmistajista (esim Panasonic) on Paneuropean takuu, eli voi viedä huoltoon Suomessa. Tällöin pidettävä huolta että koneen mukana tullut takuukortti on leimattu / täytetty oikein. Osalla valmistajista ei tätä yleiseurooppalaista takuuta ole. Tällöin pitää toimittaa Saksaan korjattavaksi tai maksaa itse. Kannattaa siis selvittää ko. valmistajan takuupolitiikka koska se vaihtelee eri valmistajilla.

        Suomesta ostetulle koneelle takuuaika on 2 v. Eli aika pieni riski ostaa Saksasta: Jos menee rikki kahdessa vuodessa, niin aina voi tilata toisen koneen Saksasta. Silloinhan ollaan vasta vähän ylitetty yhden koneen hinta Suomessa.


    • EmiTurku

      Thanks to this forum I just got my lovely smeg from www.cucine24.de I can highly recommand them. Everything went smoothly and professionally. Just ordering more machines :)

    • Jakepakeperajamä

      Tilasin saksasta kaasutason ja uunin. Olen todella tyytyväinen!

    • ME

      Ainakin vuokra-asuntomme SMEG- jääkaappi (aika uusi) on B-luokan kapistus - pitää käsittämätöntä meteliä ja ullkoiseen kokoonsa nähden kaapin sisällä on erittäin vähän tilaa ja epäkäytännöllisiä luukkuja ja pikkulokeroita, joihin juuri mihinkään ei mikään mahdu, mutta kaiken tilan kaapista vievät.

      • Smegin äänitasot ..

        .. ovat kai reilusti alle keskitason (38dB, kun esim pakastekaappeja katsoessa äänitasot ovat olleet 39dB tai reilusti yli 40). Ehkä laitteessa on vikaa. Meille pieni Smeg sopii vallan mainiosti, koska sitä ei mukavan näköisenä tarvitse virittää osaksi keittiötä. Se voi seisoa irrallaan ja näyttää hyvältä. Pieni kaappi on tietty pieni kaappi .. on se sitten minkä merkkinen tahansa. Pienin Smeg on riittänyt ainakin kahdestaan elävälle pariskunnalle tosi hyvin.


    • Käytetty Smeg ..

      .. on saksasta ostetulle hyvä vaihtoehto. Sisustusblogien perusteella Keltaisesta Pörssistä, Huuto piste netistä, Nettimarkkina piste comilta ja dvd plazaltakin on löytynyt käytettyjä tosi hyväkuntoisia laitteita.

    • rouva49

      Toimiiko jääkaappipakastin smegillä hyvin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe