Ei ole pakko uskoa ei.......

Seppo

Minun ollessani jotakin 5-7 vuotias minulle tapahtui aavemaisia asioita. Esimerkiksi minun leikkiessä kavereideni kanssa yhdessä metsässä jonne olimme ripustaneet yhden männyn oksalle leikki liaanin narusta meidän ollessa kerran siéllä minun viäreeni ilmestyi sellainen viitta pukuinen mummo jonka naamassa oli joko ruskeaa tai mustaa karvaa. Se ei sanonut mitään ja tunnelma oli vähän niinkuin olisi pimeys laskeutunut ylleni ja se levitti viittansa ja oli yltä päältä karvainen. Jossakin sillä roikkui sellainen kiekura peräinen puukko tupessa ja sillä oli mustat kiilloitetun näköiset kengät vähän niinkuin saappaat. Muut eivät sitä nähneet. Eräällä toisella kerralla olin äidin kanssa kotona ja hän teki ruokaa niin minä sillä välin menin pihalle kiikkumaan niin siitä kiikun viärestä metsästä kuului omituisia ääniä puista sellaisia niinkuin koputuksia ja oksien räsähtelyä muistuttavia ääniä. Sitä kesti jonkin aikaa ja minusta tuntui että se paha henki niitä auheutti. Samat äänet kuuluivat joskus yhdessä toisessa paikassa keskellä metsää ja sillä kerralla eräs kaverinikin kuuli ne ja se oli illan hämärtyessä se kun metsätiellä autossa odottelimme yksiä henkilöitä ja kun olimme sillä aikaa siinä auton viäressä ja kuulimme ne äänet niin meitä alkoi ihan oikeasti pelottamaan ja menimme autoon ja laitoimme kaikki ovet lukkoon. Kesti jonkin aikaa kun auton kuski palasi ja se toinen. Mitään muuta ei tälläkään kertaa tapahtunut. Ja tämäkin on sitten ihan totta. Ykhdellä kaverilla oli tapana viedä minua tarakalla pitkin metsätietä ja polkuja kun hän sitten jätti kerran tahallaan minut sinne metsään alkoi tapahtua omituisia asioita. Aurinko paistoi punertavasti männyn runkoihin jossain isossa kivessä johon paitoi aurinko näkyi niinkuin joidenkin piänten lasten varjoja pelästyin ja juoksin syvemmälle metsää polkua pitkin ja pysähdyin hetkeksi. Minun viäressäni näin jonkin mustan hahmon ja taas menin syvemmälle metsään kunnes tulin paikkaan jossa on vasemmalla puolella peltoaukio ja oikealla puolella metsän reuna. Metsän reunasta kuului lasten itkua ja ääni tuli lähemmäs minua kunnes se kuului ihan korvan juuresta. Ketään ei kuitenkaan näkynyt missään ja säikähtäessäni juoksin suoraan pellolle ja juoksin melkein koko matkan kotiini. Eräällä kerralla ne lasten äänet kuuluivat sänkyni alta ja ympäriltä ja joku tuntui koskettavan minua. Sitten näin jonkin epäselvän hahmon sänkyni viäressä ja se ikäänkuin voihki niinkuin olisi pistänyt hanttiin jollekkin voimalle. Sitten se nosti minut ilmaan sängystäni ja minä aloin huutaa niin sitten se laski minut alas ja poistui näkyvistä ja äänetkin kaikkosivat. Kerran silloin näin unessa että se vanhus seisoo kynnyksellä ja on täysin pimeää ja sen naama loisti niinkuin kynttilän valossa. Se oli se sama jonka olin nähnyt aiemminkin. Muistan viäläkin sen suurimman osan sanoista ja se sanoi metsistä minä tulen sitten se vaati että olisi pitänyt hakea kyliltä joitakin lapsia meidän puu varastoon. Siinä vaiheessa minä rukoilin miälessäni apua jumalalta enkä ole enää sen jälkeen sitä nähnyt.

14

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Oletkohan katsonut liikaa blair witch projectia?

      • Seppo

        Just esimerkiksi tämän takia en ole koskaan uskaltanut kertoa kenellekkään. Olen kyllä kerran tv stä uteliaisuuttani katsonut ton. Ja tiedän varsin hyvin että se on vain elokuva lukuunottamatta paikan taustoja. Jostain olen kuullut että sen tekijät ovat ottaneet mallia oikeasta kansantarinasta. Vanhat tarinat kun saattavat olla tosiakin. Olen luonteeltani sellainen että uskon vähän yhteen sun toiseen muiulle huuhaaseen.


    • ....

      En jaksanu lukea. Muuten olisin mut ku tuo teksti oli yhteen pötköön.

      Olis kivempi lukee jos ois kappalejaot ja sit pisti silmään tuo tampereen murre, viärestä ja miälessä. Ei siitä selvää saa.

    • paita

      Kuullostaa todella rankalta. Yhden rukoilun jälkeen sait karkotettua haamut?
      Tota, miksi kaivat niitä nyt takaisin? Miksi kirjoitat asiasta tänne? En mitenkään tuomitse vaan kiinnostaa et miksi nyt asiat ovat taas pinnalla. Montako vuotta tapahtuneesta on? En usko että pääset asiasta lopullisesti eroon ellet käsittele tai ratkaise sitä. Toivon kuitenkin kaikkea parasta!!!!!

      • Seppo

        Nämä tapahtuivat joskus 70 luvun loppu puoliskolla ja 80 luvun alussa nämä tais loppua. Rukoilinhan minä useamminkin mutta muistaakseni tuo oli se kerta jonka jälkeen se poistui kokonaan. Olen aika hyvin päässyt peloistani mutta silti nykyäänkin inhoan pimeitä metsiä ja saatan joskus nukkua valot päällä. Näin sen ainakin 5-6 kertaa ja yhden kerran muistan nähneeni tuon eräällä mansikka maalla. Aluksi luulin sen tuolla kerralla olevan pelkkä variksen pelätin muttakun katsoin sen naamaa se ei ollutkaan variksenpelätti ja se hävisi näkyvistä. Tiedän että suomessa on nykyäänkin noitia mutta nämä nykyiset eivät palvo pahaa vaan täysin päin vastoin. Ennen vanhaan oli muodissa enemmänkin pahan palvominen.

        Uskon kyllä teleportaatioon mutta onkohan olemassa jotakin loitsua jolla tuo paikasta toiseen siirtyminen voi onnistua.

        Minä kun en olisi niinkään varma etteikö kyseessä olisi voinut olla jokin toisessa maassa asustava noita.

        Suomessahan on olen kuullut joitakin sukuja joiden perinteeseen kuuluu noituus positiivisessa miälessä. Tämä noita sanahan tarkoittaa ihmistä joka kulkee joko oikealla tai kaidalla tiellä omia henkisiä kykyjään parannellen eli loitsut ja sellaiset.

        Haluaisin saada tähän loitsu juttuun vastauksen mielummin joiltakin asian tuntijoilta. Mutta miksikös tuo ei olisi mahdollista?. Eli se paikasta toiseen siirtyminen loitsun avulla?


    • Asia selvä

      ...kuin lapsen mielikuvitusta. Ja yliluonnolliseen uskovan lapsen kaiken lisäksi. Hohhoijaa.

      • Seppo

        On minulla sitten mahtanut olla villi mielikuvitus sen verran realistisia olivat että muistan tuon kasvot selvästi vielä tänäkin päivänä esimerkiksi. Lapsethan eivät voi nähdä mörköjä eivätkä voi kokea mitään niin sanottua yliluonnollista koska eihän sellaisia ole olemassakaan eihän.

        Skeptikot ovat sellaisia ihmisiä että jos lapsi olisi esimerkiksi riivattu niin pelkillä lääkkeillähän siitä selviää.

        Tosi skeptikko saattaa jopa uskoa ettei avaruudessa ole muita elollisia ihmisen kaltaisia kuin me.

        Tosi skeptikko uskoo myös että ihmistä ei ole enää olemassa kun hän kuolee. Mutta jos näin olisi niin ei meidän tarvisi nytkään olla olemassa koska kuka meidät olisi tänne voinut tuoda jos elämässämme ei olisi päämäärää vaan joku tyhjyys. Kukaan ei olisi siis alunperinkään voinut meitä luoda jos näin järjettömästi kaikki päättyisi. Me olisimme silloin yhtä tyhjän kanssa.

        Nämähän ovat joskus sellaisia nämä skeptikot etteivät edes halua tietää jotakin tosiasioita koska se rikkoisi heidän maailmankuvaansa ja skeptikko uransa saattaisi menettää hohdon. Ovathan tollaiset tutkijat tottuneet saamaan kunniaa ammatistaan.

        Tunnen muuten yhden tyypin joka uskoo että madot syö kun kuolee.


      • Seppo
        Seppo kirjoitti:

        On minulla sitten mahtanut olla villi mielikuvitus sen verran realistisia olivat että muistan tuon kasvot selvästi vielä tänäkin päivänä esimerkiksi. Lapsethan eivät voi nähdä mörköjä eivätkä voi kokea mitään niin sanottua yliluonnollista koska eihän sellaisia ole olemassakaan eihän.

        Skeptikot ovat sellaisia ihmisiä että jos lapsi olisi esimerkiksi riivattu niin pelkillä lääkkeillähän siitä selviää.

        Tosi skeptikko saattaa jopa uskoa ettei avaruudessa ole muita elollisia ihmisen kaltaisia kuin me.

        Tosi skeptikko uskoo myös että ihmistä ei ole enää olemassa kun hän kuolee. Mutta jos näin olisi niin ei meidän tarvisi nytkään olla olemassa koska kuka meidät olisi tänne voinut tuoda jos elämässämme ei olisi päämäärää vaan joku tyhjyys. Kukaan ei olisi siis alunperinkään voinut meitä luoda jos näin järjettömästi kaikki päättyisi. Me olisimme silloin yhtä tyhjän kanssa.

        Nämähän ovat joskus sellaisia nämä skeptikot etteivät edes halua tietää jotakin tosiasioita koska se rikkoisi heidän maailmankuvaansa ja skeptikko uransa saattaisi menettää hohdon. Ovathan tollaiset tutkijat tottuneet saamaan kunniaa ammatistaan.

        Tunnen muuten yhden tyypin joka uskoo että madot syö kun kuolee.

        Että sillähän ei ollut mitään huivia päässä tällä jonka minä näin. Silloin kyllä tuli kavereille vähän useamminkin kerrottua mutta vastaus oli aina esim että no tohon miä en usko.

        Tällaista asiaa on mahdoton kertoa että se edes vähän kuulostaisi uskottavalta. Tällä jonka silloin useamminkin näin oli mustat hiukset ja ne sojottivat en nyt tiiä tuon hiustyylin nimeä mutta esim keskeltä päätä ylöspäin ja sivuilta sivuille ja se oli aika petomainen näky.

        Sen katse oli säälimättömän näköinen sellainen että pystyisi ihan milloin vain antamaan lapsille kunnon selkäsaunat.

        Olen nähnyt yhdessä dokumentissa jonkun silminnäkijän piirtämän kuvan siitä Blairin noidasta ja se oli minusta täsmälleen saman näköinen kuin se jonka minä olin nähnyt. Tunnistin sen kasvonpiirteet täsmälleen samoiksi kuin näkemäni.

        En todellakaan tuhlaisi aikaani paska puheisiin eikä tuo seppo nimimerkki ole edes oikea nimeni ja jos haluaisin näitä huomion kipeyksissäni kirjoittaa niin käyttäisin mieluusti omaa nimeäni sukunimen kera.

        On minulla ollut muitakin paranormaaleja kokemuksia mutta en nyt viitsi alkaa niistä jauhamaan.


      • Seppo
        Seppo kirjoitti:

        Että sillähän ei ollut mitään huivia päässä tällä jonka minä näin. Silloin kyllä tuli kavereille vähän useamminkin kerrottua mutta vastaus oli aina esim että no tohon miä en usko.

        Tällaista asiaa on mahdoton kertoa että se edes vähän kuulostaisi uskottavalta. Tällä jonka silloin useamminkin näin oli mustat hiukset ja ne sojottivat en nyt tiiä tuon hiustyylin nimeä mutta esim keskeltä päätä ylöspäin ja sivuilta sivuille ja se oli aika petomainen näky.

        Sen katse oli säälimättömän näköinen sellainen että pystyisi ihan milloin vain antamaan lapsille kunnon selkäsaunat.

        Olen nähnyt yhdessä dokumentissa jonkun silminnäkijän piirtämän kuvan siitä Blairin noidasta ja se oli minusta täsmälleen saman näköinen kuin se jonka minä olin nähnyt. Tunnistin sen kasvonpiirteet täsmälleen samoiksi kuin näkemäni.

        En todellakaan tuhlaisi aikaani paska puheisiin eikä tuo seppo nimimerkki ole edes oikea nimeni ja jos haluaisin näitä huomion kipeyksissäni kirjoittaa niin käyttäisin mieluusti omaa nimeäni sukunimen kera.

        On minulla ollut muitakin paranormaaleja kokemuksia mutta en nyt viitsi alkaa niistä jauhamaan.

        Siinä dokumentissahan yksi skeptikko väittää tästä rustin parr tapauksesta että ne lapset murhasi joko tuo heikko erakko tai sitten kyle brody niminen silloin 12 vuotias poika.

        Poika oli kuulemma niin älykäs että osasi stransitus vuluvitaa. Asiahan on ikävä kyllä niin että noita käski rustin paria hakemaan sieltä kylästä niitä lapsia sinne parrin mökkiin esimerkiksi karkeilla houkuttelemalla.

        Tätä Kyleä noita oli käyttänyt ikävä kyllä niihin 7 lapsen murhiin.

        Muistaakseni tuo dokumentin eräs Skeptikko nimeltä Chris charoskow muistaakseni sen nimi omistaa nuo materiaalit rustin parin oikeuden käynnistä muttei suostu näyttämään niitä paljon muille koska ei taida haluta että ihmiset edes vähän epäilisivät että murhien takana voisi olla noita.


      • Seppo
        Seppo kirjoitti:

        Siinä dokumentissahan yksi skeptikko väittää tästä rustin parr tapauksesta että ne lapset murhasi joko tuo heikko erakko tai sitten kyle brody niminen silloin 12 vuotias poika.

        Poika oli kuulemma niin älykäs että osasi stransitus vuluvitaa. Asiahan on ikävä kyllä niin että noita käski rustin paria hakemaan sieltä kylästä niitä lapsia sinne parrin mökkiin esimerkiksi karkeilla houkuttelemalla.

        Tätä Kyleä noita oli käyttänyt ikävä kyllä niihin 7 lapsen murhiin.

        Muistaakseni tuo dokumentin eräs Skeptikko nimeltä Chris charoskow muistaakseni sen nimi omistaa nuo materiaalit rustin parin oikeuden käynnistä muttei suostu näyttämään niitä paljon muille koska ei taida haluta että ihmiset edes vähän epäilisivät että murhien takana voisi olla noita.

        Siis kielihän oli stransitus fhuviita jota se kirjotti enkä oo varma pitikö paikkansa onko se dokumentin pääskeptikko pitänyt enimmäkseen omana tietona sitä oikeudenkäynti nauhaa ku jälkeenpäin kuulin kaverilta että näin olisi mutta itse en sitä muista vai tarkottiko hän jotain muuta dokumenttia ehkä.


      • Seppo
        Seppo kirjoitti:

        Siis kielihän oli stransitus fhuviita jota se kirjotti enkä oo varma pitikö paikkansa onko se dokumentin pääskeptikko pitänyt enimmäkseen omana tietona sitä oikeudenkäynti nauhaa ku jälkeenpäin kuulin kaverilta että näin olisi mutta itse en sitä muista vai tarkottiko hän jotain muuta dokumenttia ehkä.

        Stransitus fluviita.


      • Tarja--
        Seppo kirjoitti:

        Stransitus fluviita.

        On olemassa väite, jonka mukaan jonkinlainen materiaali on löytynyt tuolta Blairin metsästä, mutta kuvanlaatu oli siinnä niin heikko, että tuo olisi sen takia jäänyt selvittämättä, ja jos väite, että tuo on jostain paikan vanhoista tarinoista inspiroitu kauhari pitää paikkansa, niin liänee sen alkuperäisen nauhan kuvanlaatu liian heikko suoraan kopioitavaksi.


      • Tarja----
        Seppo kirjoitti:

        Stransitus fluviita.

        On olemassa väite, jonka mukaan jonkinlainen materiaali on löytynyt tuolta Blairin metsästä, mutta kuvanlaatu oli siinnä niin heikko, että tuo olisi sen takia jäänyt selvittämättä, ja jos väite, että tuo on jostain paikan vanhoista tarinoista inspiroitu kauhari pitää paikkansa, niin liänee sen alkuperäisen nauhan kuvanlaatu liian heikko suoraan kopioitavaksi.


      • Seppo..
        Tarja-- kirjoitti:

        On olemassa väite, jonka mukaan jonkinlainen materiaali on löytynyt tuolta Blairin metsästä, mutta kuvanlaatu oli siinnä niin heikko, että tuo olisi sen takia jäänyt selvittämättä, ja jos väite, että tuo on jostain paikan vanhoista tarinoista inspiroitu kauhari pitää paikkansa, niin liänee sen alkuperäisen nauhan kuvanlaatu liian heikko suoraan kopioitavaksi.

        No en ole aivan varma pitääkö paikkansa, onko tuo leffa mihin perustuva noin kaikenkaikkiaan, mutta mitä jostain kuulin niin väite oli ainakin toinen, muutta tiedä sitten. Tuosta materiaalista en oikein tiedä kuitenkaan kun en ole kuullut sellaisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe