Lähtö 9.3 Onko Casa Marina Bay:stä pitkät matkat ns. ostospaikkoihin ja koska olen ensimmäistä kertaa lähdössä All inclusive matkalle, tiedän mitä se sisältää mutta miten käytännössä... kokemuksia. Kohtahan se nähdään mutta kuten sanonta kuuluu tämä aika ennen matkaa on parasta antia ja vastaanotan mielelläni matka kokemuksia kohteesta.
Casa Marina Bay Samanassa
Kärpäsiä vatsassa kohta läh...
1
616
Vastaukset
- Satsuma
Palasimme juuri lomalta kyseisestä hotellista. Viihdyimme siellä erittäin hyvin, alue on aivan ihana. Ranta on mm. Aurinkomatkojen esitteessä. Hotelli on kaukana ostospaikoista, mutta toki jotain pieniä kauppoja ja pienet markkinat Las Galeraksen kylästä löytyvät. Ei mikään ostosparatiisi. Sapuskat olivat ok, eivät Puerto Platan tasoa, mutta nälkää emme nähneet. Aina löytyi jotain syötävää, lähes kellon ympäri. Hyvää lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504