Thaimaa /toukokuu

tyttelit

Kertokaa meille tietämättömille! Haluamme Thaimaahan ennen kesää, onko järkevää? Haemme lomalta eksoottisuutta ja lämpöä! onko tuolloin paha sadekausi? Olisimme kiitollisia kokoemuksista Thaimaassa juuri näihin aikoihin!mihin kannattaa mennä? kaikki pikku saaret kiinnostaa..jne, Kiitos!

7

5670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuilover

Koh Samui:lle ja sieltä vaikka lähisaarille jos ei Samuilla viihdy (mitä epäilen). Tonni per kypärä kahdeksi viikoksi majoitus. Niin eiköhän pärjää.. ja master vielä messiin varmuudeksi. Ja trooppisia sadekuuroja tulee kyllä, mut eipä paljoo haittaa.

• tytteli...

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

• samuilover
        tytteli... kirjoitti:

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

ihan miten haluaa lomansa viettää. Itse en ainakaan lähtisi toisellepuolelle palloo melkein persaukisena. Onko se lomaa jos joutuu laskeen mitä mikin maksaa! Varmasti aiotte käydä syömässä, viihteellä, kiertää saarta ja tehdä retkiä yms. Tuliaisia unohtamatta. Ja jos jotain sattuu niin rahaa on hyvä olla varmuudeksi. Ja pitäähän teidän päästä Bangokista Samuillekkin jollain. Bangkok-Samui-Bangkok lennot noin 5000THB-8000THB, riippuen sen hetken tarjouksista per nenu. Halvemmallakin sinne toki pääsee mut en kuluttais lomapäiviä sinne matkaamiseen kun koneella pääsee tuntiin-puoleentoista. Kyllä sillä 250eerolla pärjää siä rannalla sen kaksi viikkoo.

• tytteli...

kandeeko ottaa hotelli vai pelkät lennot? lennothan menis sitten bangokiin?

• samuilover

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

• maktrr
        samuilover kirjoitti:

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

Suosittelen tutustumaan www.thaiklupi.fi sivuihin ja rekisteröitymään sinne sillä sieltä sinulle selviää kaikki mitä ikinä haluat tietää thaikuista ja matkustamisesta sinne

• Gee

Kannattaa vertailla lentoja Samuille myös Singaporen kautta. Saatiin huhtikuulle suht sopuhintaan Hel-Ams-Sing-Samui klm:llä. Edellisen kerran lennettiin myös Singaporen kautta. Matkatoimistot tuntuvat vain olevan hieman tietämättömiä, että Samuille pääsee myös muualta kuin Bangkokista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe