Thaimaa /toukokuu

tyttelit

Kertokaa meille tietämättömille! Haluamme Thaimaahan ennen kesää, onko järkevää? Haemme lomalta eksoottisuutta ja lämpöä! onko tuolloin paha sadekausi? Olisimme kiitollisia kokoemuksista Thaimaassa juuri näihin aikoihin!mihin kannattaa mennä? kaikki pikku saaret kiinnostaa..jne, Kiitos!

7

5646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuilover

Koh Samui:lle ja sieltä vaikka lähisaarille jos ei Samuilla viihdy (mitä epäilen). Tonni per kypärä kahdeksi viikoksi majoitus. Niin eiköhän pärjää.. ja master vielä messiin varmuudeksi. Ja trooppisia sadekuuroja tulee kyllä, mut eipä paljoo haittaa.

• tytteli...

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

• samuilover
        tytteli... kirjoitti:

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

ihan miten haluaa lomansa viettää. Itse en ainakaan lähtisi toisellepuolelle palloo melkein persaukisena. Onko se lomaa jos joutuu laskeen mitä mikin maksaa! Varmasti aiotte käydä syömässä, viihteellä, kiertää saarta ja tehdä retkiä yms. Tuliaisia unohtamatta. Ja jos jotain sattuu niin rahaa on hyvä olla varmuudeksi. Ja pitäähän teidän päästä Bangokista Samuillekkin jollain. Bangkok-Samui-Bangkok lennot noin 5000THB-8000THB, riippuen sen hetken tarjouksista per nenu. Halvemmallakin sinne toki pääsee mut en kuluttais lomapäiviä sinne matkaamiseen kun koneella pääsee tuntiin-puoleentoista. Kyllä sillä 250eerolla pärjää siä rannalla sen kaksi viikkoo.

• tytteli...

kandeeko ottaa hotelli vai pelkät lennot? lennothan menis sitten bangokiin?

• samuilover

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

• maktrr
        samuilover kirjoitti:

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

Suosittelen tutustumaan www.thaiklupi.fi sivuihin ja rekisteröitymään sinne sillä sieltä sinulle selviää kaikki mitä ikinä haluat tietää thaikuista ja matkustamisesta sinne

• Gee

Kannattaa vertailla lentoja Samuille myös Singaporen kautta. Saatiin huhtikuulle suht sopuhintaan Hel-Ams-Sing-Samui klm:llä. Edellisen kerran lennettiin myös Singaporen kautta. Matkatoimistot tuntuvat vain olevan hieman tietämättömiä, että Samuille pääsee myös muualta kuin Bangkokista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe