Thaimaa /toukokuu

tyttelit

Kertokaa meille tietämättömille! Haluamme Thaimaahan ennen kesää, onko järkevää? Haemme lomalta eksoottisuutta ja lämpöä! onko tuolloin paha sadekausi? Olisimme kiitollisia kokoemuksista Thaimaassa juuri näihin aikoihin!mihin kannattaa mennä? kaikki pikku saaret kiinnostaa..jne, Kiitos!

7

5699

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuilover

Koh Samui:lle ja sieltä vaikka lähisaarille jos ei Samuilla viihdy (mitä epäilen). Tonni per kypärä kahdeksi viikoksi majoitus. Niin eiköhän pärjää.. ja master vielä messiin varmuudeksi. Ja trooppisia sadekuuroja tulee kyllä, mut eipä paljoo haittaa.

• tytteli...

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

• samuilover
        tytteli... kirjoitti:

mulle sanottiin että 250 eurolla pärjää siellä 2 viikkoo?? aika huima ero teidän arvioissa:)

ihan miten haluaa lomansa viettää. Itse en ainakaan lähtisi toisellepuolelle palloo melkein persaukisena. Onko se lomaa jos joutuu laskeen mitä mikin maksaa! Varmasti aiotte käydä syömässä, viihteellä, kiertää saarta ja tehdä retkiä yms. Tuliaisia unohtamatta. Ja jos jotain sattuu niin rahaa on hyvä olla varmuudeksi. Ja pitäähän teidän päästä Bangokista Samuillekkin jollain. Bangkok-Samui-Bangkok lennot noin 5000THB-8000THB, riippuen sen hetken tarjouksista per nenu. Halvemmallakin sinne toki pääsee mut en kuluttais lomapäiviä sinne matkaamiseen kun koneella pääsee tuntiin-puoleentoista. Kyllä sillä 250eerolla pärjää siä rannalla sen kaksi viikkoo.

• tytteli...

kandeeko ottaa hotelli vai pelkät lennot? lennothan menis sitten bangokiin?

• samuilover

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

• maktrr
        samuilover kirjoitti:

kullakin. Itse reissuun aina reppuselässä eli pelkillä lennoilla. Siinä on se etu että voi mennä mieleiseensä paikkaan. Ja lennot menee melko varmasti muutenkin Bangkok:iin, ellei ole valmis maksaan extraa niin pääsee vaikka Phuket:iin.

Suosittelen tutustumaan www.thaiklupi.fi sivuihin ja rekisteröitymään sinne sillä sieltä sinulle selviää kaikki mitä ikinä haluat tietää thaikuista ja matkustamisesta sinne

• Gee

Kannattaa vertailla lentoja Samuille myös Singaporen kautta. Saatiin huhtikuulle suht sopuhintaan Hel-Ams-Sing-Samui klm:llä. Edellisen kerran lennettiin myös Singaporen kautta. Matkatoimistot tuntuvat vain olevan hieman tietämättömiä, että Samuille pääsee myös muualta kuin Bangkokista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1290
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      716
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      632
    5. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      28
      617
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      615
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      373
      573
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      84
      498
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe