Vuoden 2005 HP gaala?

nym-fad-ora

Tuossa eilisiltana sain aika mielenkiintoisen idean. Viime vuonna näillä sivuilla käytiin paljon hyviä keskusteluja aiheesta Harry Potter. Ajattelin että voisimme palkita maineella ja kunnialla keskustelijoita ja keskusteluja, Emma, Jussi gaalojen tyyliin. Olisi erilaisia kategorioita, esimerkiksi Vuode keskustelija, Vuoden kritisoitsija, Vuoden keskustelu, Vuoden mokaaja yms. Nyt kysyisin onko ideassani mitään järkeä, ja löytyisikö täältä kiinnostuneita pitämään gaalan? Siis kannattajia?

Jos ilmaantuu paljon kiinnostuneita, voisimme laatia tarkat säännöt, äänestys tavan…

Kirjoita mielipiteesi. Jos keksit hyviä ideoita, liitä ne mukaan vastaukseesi! Kiitos!

13

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whatever.

      Itseäni se kiinnosta hiukkaakaan, joten ihan sama.

      • whatever.

        Siis: "Itseäni se EI kiinnosta hiukkaakaan, joten ihan sama."

        ;)


      • whatever. kirjoitti:

        Siis: "Itseäni se EI kiinnosta hiukkaakaan, joten ihan sama."

        ;)

        Aika turhaa hommaa. Minua ei ainakaan kiinnosta.


      • jne.
        blue-tree kirjoitti:

        Aika turhaa hommaa. Minua ei ainakaan kiinnosta.

        Eiköhän kisa olisi jo selvä, koska Pat Bateman on niin omaa luokkaansa keskustelijana.


      • nym-fad-ora
        jne. kirjoitti:

        Eiköhän kisa olisi jo selvä, koska Pat Bateman on niin omaa luokkaansa keskustelijana.

        Harmi, ajattelinkin että se olisi hieman lapsellista, mutta olisi ollut aika hauskaa. Toivosin silti lisää kommentointia. :)


      • ms.granger
        nym-fad-ora kirjoitti:

        Harmi, ajattelinkin että se olisi hieman lapsellista, mutta olisi ollut aika hauskaa. Toivosin silti lisää kommentointia. :)

        se voisi ollakkin kiinnostavaa, joten olen mukana =)


      • Hemu-92
        ms.granger kirjoitti:

        se voisi ollakkin kiinnostavaa, joten olen mukana =)

        Voisihan se olla ihan hyvä idea. Mutta ei se kaikkia näytä kiinnostavan. Mutta minun puolestani kyllä se käy. :)


    • Yenni.

      Ihan mielenkiintoinen idea, mutta aika vaikea toteuttaa.

      • Ankkuli

        ... samaa mieltä Yennin kanssa se olisi kiva idea mutta hankala toteuttaa ei minulla kyllä ole mitään sitä vastaan eli kannatan!


      • <sie>
        Ankkuli kirjoitti:

        ... samaa mieltä Yennin kanssa se olisi kiva idea mutta hankala toteuttaa ei minulla kyllä ole mitään sitä vastaan eli kannatan!

        pitäisi miettiä että miten sen toteuttaa.. ideoikaa siitä..


    • animagus

      ...innostunut ajatuksesta (varsinkaan kun Suomi24 ei ole kovin hyvä HP-keskustelupalsta moneen muuhun paikkaan verrattuna). Mutta jos gaala järjestetään, voivatko siihen osallistua eli tapahtuuko äänestys ainoastaan rekisteröityneiden jäsenten kesken? Rekisteröitymättömistä nimimerkeistä on aika vaikea tietää, kuka on kirjoittanut minkäkin viestin, koska nimimerkki saattaa vaihdella viestistä toiseen.

      • <zazu>

        No se olisi tosiaan parempi vaihtoehto että se olisi vain rekisteroityjen kanssa.. Itsekkin olen rekisteröitynyt mutta en ole ai na sen kanssa..


      • <zazu> kirjoitti:

        No se olisi tosiaan parempi vaihtoehto että se olisi vain rekisteroityjen kanssa.. Itsekkin olen rekisteröitynyt mutta en ole ai na sen kanssa..

        Turhaa touhua ja vaikea toteuttaa. Kuka tekisi jotkin palkintojen tapaiset? Mitä hyötyä siitä olisi voittajalle?

        Minä saisin varmaan jonkin 'Vuoden viestien poistelija' palkinnon, koska kukaan muu ei voi niitä täällä poistaa. (Ellei ylläpitoa lasketa.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe