vuoden mallia oleva yamaha dt kulkisi jos vaihtaisi cdi-boksia?,jos mopo on muuten vakio
paljonko...
7
431
Vastaukset
- Kiki
Klujee 45 km/h, ksoka vairaatori on rjaotettu pirkalla.
- jjhvjdkhj
tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!
- drd r
jjhvjdkhj kirjoitti:
tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!
aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/ - Kiki
drd r kirjoitti:
aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.
Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:
Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo
Teitääkö muks joku nuu? - hfjgd
Kiki kirjoitti:
Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.
Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:
Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo
Teitääkö muks joku nuu?idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?
- .....................
hfjgd kirjoitti:
idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?
-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.
- jiufhb
..................... kirjoitti:
-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.
vastauksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319