BOND-neuluri?

Onkohan kellään tietoa, mistä voisi hankkia Bond-neulurin?

Kaikki vihjeet kelpaavat, kiitos!

PS: Meneeköhän tämä viesti läpi?
133408
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Jospa sen sun edellisen joku kävi hurauttamassa tuonne ostetaan osiolle... Poistaminen olisi ollut liikaa.

Mielenkiintoista sinänsä, kun tällä palstalla ei ole seriffiä ja kaikenlaista serifföintiä kuitenkin tapahtuu, niin hyvässä kuin pahassakin :)

Alkuperäiseen kysymykseen: ei aavistustakaan, mistä neulurin saisi :(

Äänestä

Ompelukone kauppiaat. Brother jälleenmyyjät. Enestam.

Äänestä
  • Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...

Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.

Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi.

Äänestä

• Neulojatar kirjoitti:

Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...

Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.

Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi.

Hei!
    Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?

Äänestä

• mussu64 kirjoitti:

Hei!
    Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?

olisin kiinnostunut. Paljon hintaa ja missäpäin? Itse olen Espoosta.
    [email protected]

Äänestä

• mussu64 kirjoitti:

Hei!

Joko ehdit myydä Bondin tuolle "väliin huutelijalle"?

Olen kovasti kiinnostunut, asun Mikkelissä.

Laitathan asiasta vaikkapa s-postia, osoitteeni on [email protected]

Äänestä

Hei,
Bond-koneeni on aivan käyttämättömänä nurkassa pyörimässä. Kaikki osat taitaa olla tallella, pari ylimääräistä neulaakin varalla. Voisin myydä pois eniten tarvitsevalle. Pistäkää postia: [email protected]. Sijaitsee Helsingissä.

- paula

Äänestä
  • Hei!
    Onko kellään myytävänä Bond-neuluria?

Äänestä

Olen saanut ostettua Bond-neulurin tämän ilmoituksen avulla eli kiitos vain, enää ei ole tarvetta Bondille!

Nyt vain kone laulamaan! :-)

Äänestä

Hei täällä olisi yksi kuvataiteilija,joka olsi kiinnostunut myös kyseisestä neulurista.Vastaa sähköpostiin jos sulta löytyy edullista konetta.

Äänestä

niin missähän hintaluokassa nuo Bondit pyörii? Ois kiva kokeilla jos sellaisen löytäisi, mutta mitä näistä kannattaa maksaa?

Äänestä

Onko kellään halua kopioda minulle käyttöohjeet Bondille? Muutossa hukattu, tai sitten menny roskiin muun postin mukana.
[email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Neulojatar kirjoitti:

Onkohan kellään tietoa, mistä voisi hankkia Bond-neulurin?

Kaikki vihjeet kelpaavat, kiitos!

PS: Meneeköhän tämä viesti läpi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu