DNA Prepaid

pettynyt

Ostin juuri dna prepaid-liittymän ja pettymyksekseni huomasin, että kauhea vihellys kuuluu aina välillä puhelun aikana... ihan kuin joku puhaltaisi täysillä pilliin korvan juuressa...
En siis voi suositella!!!

10

5150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linjoilla

      Ruotsalaiset ne vaan salakuuntelevat suomalaisiakin liittymiä. Älä soita soneran numeroihin.

    • PekkaP

      DNA:n prepaidia ei muutenkaan kannata hankkia. Vaikka sen saa puoleen hintaan, tulee se silti huomattavasti kalliimmaksi kuin Kolumbuksen tai Saunalahden prepaid. DNA:n puheluhinta 0,16 € on jostain viime vuosituhannelta.

      • dana prepaid kallis

        19.3 tulee 2v. siitä kun dana viimeksi alensi prepaidin puhelujen hintaa.

        OLISIKOHAN JO PIKKUHILJAA AIKA LASKEA NIITÄ PUHELUHINTOJA.

        Paras hinnoittelultaan on ehkäpä kolumbus prepaid, sillä puheluhinta on verrattain halpa 10 senttiä/ minuutti ja hinnoittelu on sekuntipohjainen eli ei tarvitse maksaa 61 sekunnin puhelusta puolentoista minuutin puheluhintaa.


      • Korpela
        dana prepaid kallis kirjoitti:

        19.3 tulee 2v. siitä kun dana viimeksi alensi prepaidin puhelujen hintaa.

        OLISIKOHAN JO PIKKUHILJAA AIKA LASKEA NIITÄ PUHELUHINTOJA.

        Paras hinnoittelultaan on ehkäpä kolumbus prepaid, sillä puheluhinta on verrattain halpa 10 senttiä/ minuutti ja hinnoittelu on sekuntipohjainen eli ei tarvitse maksaa 61 sekunnin puhelusta puolentoista minuutin puheluhintaa.

        Saunalahti on samanhintainen kuin Kolumbus, vain 10 snt/min ja aloituspakkaus 10 € sisältää samalla hinnalla puheaikaa. Eli jos tarvitset edullisen prepaidin, valitse näistä kahdesta.


      • halpa & surkea
        Korpela kirjoitti:

        Saunalahti on samanhintainen kuin Kolumbus, vain 10 snt/min ja aloituspakkaus 10 € sisältää samalla hinnalla puheaikaa. Eli jos tarvitset edullisen prepaidin, valitse näistä kahdesta.

        Saunalahti prepaid on kyllä halpa, mutta paljon surkeampi vaihtoehto kuin kolumbus prepaid.

        Jo aloituspakkauksen hankkiminen voi tuottaa ongelmia saunalahdelta, koska aloituspakkauksen voi hankkia ainoastaan internetistä.

        Verrataanpa kolumbusta ja saunalahti prepaidia;

        Aloituspakkaus
        Saunalahti prepaid: Ainoastaan netistä.
        Kolumbus prepaid: Kioskeilta, netistä, elisan myymälöistä.

        Lisää puheaikaa
        Saunalahti prepaid: Ainoastaan netistä.
        Kolumbus prepaid: Kioskeilta, netistä, elisan myymälöistä.

        Multimediaviestit
        Saunalahti prepaid: Ei toimi.
        Kolumbus prepaid: Toimii.

        GPRS-palvelut
        Saunalahti prepaid: Ei toimi.
        Kolumbus prepaid: Toimii.

        Asiakasedut
        Kolumbus tarjoaa joskus asiakasetuja uusille asiakkaille esim. tekstiviestit kolumbus prepaidien välillä sentin kappale ja ylimääräistä puheaikaa kaupanpäälle kampanja-aikana tehtyjen latausten perusteella. Saunalahti on unohtanut prepaid-asiakkaansa täysin, eikä ole tarjonnut mitään etuuksia prepaid-asiakkailleen.

        Dna ja gomobile on näitä kahta ominaisuuksiltaan parempia, mutta varsinkin dnan prepaid on erittäin kallis.


      • Mika0800

        dna Prepaid on tosiaan perushinnoiltaan kallis. Mutta kannattaa huomata myös myönteiset puolet asiasta:

        1. Kaikki lisäarvopalvelut toimivat. Siis esim 0700 -numerot, lisämaksulliset palvelutextarit jne.

        2. Voit pyytää vastapuolta soittamaan takaisin. Jos asiasta on sovittu etukäteen, voit käyttää tähän myös ns. killeriä, jolloin puhelu ei maksa sinulle mitään, kun killeriisi ei suoraan vastata, vaan soitetaan sinulle takaisin. Eriyisen edullista takaisinsoittelu dna Prepaidiin on dna Aarre ja Helmi -liittymillä.

        3. Kätevä, reaaliaikainen saldoseuranta:
        97#, vihreä luuri, kun puhelu yhdistyy, odota hetki, paina 1 ja kuuntele äänitiedote.

        4. Uuusiin prepaid -liittymiin usein tarjousetuja. Esim nyt aloituspakkaus 8,50e (norm 17e), lisäksi loppuvuoden vkl -puhelut puoleen hintaan.

        5. dna Lisäaika 1,5c/min (tietyin rajoituksin)


      • kysyvä ei tieltä eksy
        Mika0800 kirjoitti:

        dna Prepaid on tosiaan perushinnoiltaan kallis. Mutta kannattaa huomata myös myönteiset puolet asiasta:

        1. Kaikki lisäarvopalvelut toimivat. Siis esim 0700 -numerot, lisämaksulliset palvelutextarit jne.

        2. Voit pyytää vastapuolta soittamaan takaisin. Jos asiasta on sovittu etukäteen, voit käyttää tähän myös ns. killeriä, jolloin puhelu ei maksa sinulle mitään, kun killeriisi ei suoraan vastata, vaan soitetaan sinulle takaisin. Eriyisen edullista takaisinsoittelu dna Prepaidiin on dna Aarre ja Helmi -liittymillä.

        3. Kätevä, reaaliaikainen saldoseuranta:
        97#, vihreä luuri, kun puhelu yhdistyy, odota hetki, paina 1 ja kuuntele äänitiedote.

        4. Uuusiin prepaid -liittymiin usein tarjousetuja. Esim nyt aloituspakkaus 8,50e (norm 17e), lisäksi loppuvuoden vkl -puhelut puoleen hintaan.

        5. dna Lisäaika 1,5c/min (tietyin rajoituksin)

        "3. Kätevä, reaaliaikainen saldoseuranta:
        97#, vihreä luuri, kun puhelu yhdistyy, odota hetki, paina 1 ja kuuntele äänitiedote."

        Nyt putosin kärryiltä? Siis mitä tällä tarkoitat?

        Kun soitan kaverilleni, ja kun hän vastaa näppäilen puhelun aikana 97# ja painan vihreää luuria jonka jälkeen näytölle tulee reaaliaikaisesti päivittyvä saldo?? Vai jokin äänitiedote puhelun päälle??


      • MickeT

        Kannattaa hankkia soneralta prepaid liittymä(netto), maksat puheluista ja tekstareista 7,9c/min/kpl. Tosin kuukausimaksu on 2,99€, mut sen säästät nopeesti, reilusti halvemmilla puheluhinnoilla.


      • Mika0800
        kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:

        "3. Kätevä, reaaliaikainen saldoseuranta:
        97#, vihreä luuri, kun puhelu yhdistyy, odota hetki, paina 1 ja kuuntele äänitiedote."

        Nyt putosin kärryiltä? Siis mitä tällä tarkoitat?

        Kun soitan kaverilleni, ja kun hän vastaa näppäilen puhelun aikana 97# ja painan vihreää luuria jonka jälkeen näytölle tulee reaaliaikaisesti päivittyvä saldo?? Vai jokin äänitiedote puhelun päälle??

        Tuo EI kyllä ole tarkoitettu puhelun aikana käytettäväksi!

        Jos nyt ihan välttämättä haluat, laita puhelu pitoon, tee saldokysely *100# tässä nopeampi) ja lopuksi palauta puhelu pidosta.

        Parempi kuitenkin käyttää tuota silloin kun EI ole puhelua käynnissä!


      • Mika0800 kirjoitti:

        Tuo EI kyllä ole tarkoitettu puhelun aikana käytettäväksi!

        Jos nyt ihan välttämättä haluat, laita puhelu pitoon, tee saldokysely *100# tässä nopeampi) ja lopuksi palauta puhelu pidosta.

        Parempi kuitenkin käyttää tuota silloin kun EI ole puhelua käynnissä!

        Toi *100# ei aina toimi. ainakaan mulla. Välillä tekee sellasta että : Pyyntöä Lähetetää-------- Ei Tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe