Nukkuuko kani?

papanapallero

Koskaan en oli nähnyt kanini pitävän silmiään kiinni? Nukkuuko se silmät auki? =)

6

4908

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmenvuoden kokemus

Kyllä kani nukkuu joskus se torkkuu silmät puolittain auki mutta se ei reagoi ennen kuin koskettaa sitä ja se suorastaa säpsähtää .Usein minun kani nukkuu niin että se jopa näkee unia ja samalla päästelee hiljaisia ininöitä joihin se sitten saattaa herätä .Silmät kiinni se nukkuu silloin kun se oikein hyvin tuntee olevansa turvassa , mutta kani ei pääse geeneistään ja se on aina hieman varuillaan.

• katza

montako tuntia kanit sitten nukkuvat,minäkään kun en ole nähnyt kertaakaan kanini nukkuvan.

• Hermanni75

Itselläni on 2 pystykorvaista ja 1 luppakorvainen kani. Pystykorvaisten en ole koskaan nähnyt nukkuvan, mutta luppakorva saattaa kopsahtaa kyljelleen nukkumaan ihan silmien edessä.

Kyllä ne pystykorvaisetkin taatusti nukkuu, mutta silloin, kun en ole "häiritsemässä".

• manu

Kyllä ne pystykorvaiset nukkuu itselläni on minikani se saattaa nukahtaa hetkessä kun sitä silittää tai rapsuttelee korvien ja silmien välistä josta ne ainakin näkyy nauttivan .Minun pystykorvainen ei koskaan ole nukkunut kyljellään koska sen korvat ovat silloin maata vasten eikä se silloin oikein ilmeisesti pysty havannoimaan ympäristöään.Minun mielestäni se tuntuu nukahtelevan yhtä nopeasti kuin herääkin pikku rasausten vuoksi.Jos kanisi on vasta tullut sinulle niin se saattaa viedä aikansa että luottamus kasvaa .Minun kani oli varovainen ja vain torkkui ekan puolivuotta sen jälkeen se luotti ja nukkui missä vain.

• Pup

Itse tulin tänne katsomaan vastausta kun en ole nähnyt edes räpsäyttävän silmiään

• kanejaaina

Jos kani kokee olonsa turvalliseksi se voi nukkua sikeästikin :) Vaatii sen että kani luottaa ympäristöönsä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1316
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      63
      1098
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      983
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      58
      958
    5. 69
      816
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      801
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      726
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      708
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      692
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      645
    Aihe