Koskaan en oli nähnyt kanini pitävän silmiään kiinni? Nukkuuko se silmät auki? =)
Nukkuuko kani?
6
4394
Vastaukset
- Kolmenvuoden kokemus
Kyllä kani nukkuu joskus se torkkuu silmät puolittain auki mutta se ei reagoi ennen kuin koskettaa sitä ja se suorastaa säpsähtää .Usein minun kani nukkuu niin että se jopa näkee unia ja samalla päästelee hiljaisia ininöitä joihin se sitten saattaa herätä .Silmät kiinni se nukkuu silloin kun se oikein hyvin tuntee olevansa turvassa , mutta kani ei pääse geeneistään ja se on aina hieman varuillaan.
- katza
montako tuntia kanit sitten nukkuvat,minäkään kun en ole nähnyt kertaakaan kanini nukkuvan.
- Hermanni75
Itselläni on 2 pystykorvaista ja 1 luppakorvainen kani. Pystykorvaisten en ole koskaan nähnyt nukkuvan, mutta luppakorva saattaa kopsahtaa kyljelleen nukkumaan ihan silmien edessä.
Kyllä ne pystykorvaisetkin taatusti nukkuu, mutta silloin, kun en ole "häiritsemässä".- manu
Kyllä ne pystykorvaiset nukkuu itselläni on minikani se saattaa nukahtaa hetkessä kun sitä silittää tai rapsuttelee korvien ja silmien välistä josta ne ainakin näkyy nauttivan .Minun pystykorvainen ei koskaan ole nukkunut kyljellään koska sen korvat ovat silloin maata vasten eikä se silloin oikein ilmeisesti pysty havannoimaan ympäristöään.Minun mielestäni se tuntuu nukahtelevan yhtä nopeasti kuin herääkin pikku rasausten vuoksi.Jos kanisi on vasta tullut sinulle niin se saattaa viedä aikansa että luottamus kasvaa .Minun kani oli varovainen ja vain torkkui ekan puolivuotta sen jälkeen se luotti ja nukkui missä vain.
- Pup
Itse tulin tänne katsomaan vastausta kun en ole nähnyt edes räpsäyttävän silmiään
- kanejaaina
Jos kani kokee olonsa turvalliseksi se voi nukkua sikeästikin :) Vaatii sen että kani luottaa ympäristöönsä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007