Mediapex

opiskelija

Millaista työtä tarjoaa Mediapex? Ilmeisesti myös osa-aikaisena voi työskennellä myös. Millaista työtä opiskelijoille yritys tarjoaa? Kun ei siis ole aiempaa alan asiantuntemusta tai koulutusta.

14

9850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scorpio

      Ihan perinteistä puhelimitse tapahtuvaa lehtimyyntiä tarjoaa kyseinen yritys. Aiempaa kokemusta tai koulutusta tuskin tarvitsee, yleensä tämän alan yritykset kouluttavat itse työntekijänsä. Tärkeimpinä ominaisuuksina pitäisin ahkeraa soittamista ja sitkeyttä sekä uskoa omaan tekemiseensä, lienee ainoa tapa onnistua ja saada tulosta. Onnea yrityksellesi :-)

      • PAX

        media-pax olis viestinten voitto..
        media-pex kai jotain hoito???
        Aika perseestä kuitenkin..


      • Artziman
        PAX kirjoitti:

        media-pax olis viestinten voitto..
        media-pex kai jotain hoito???
        Aika perseestä kuitenkin..

        Naa hoopot on jo soitellu mulle! LOL


      • en menny
        Artziman kirjoitti:

        Naa hoopot on jo soitellu mulle! LOL

        Niin ne soitteli mullekin.


    • siellä

      myös vakuutuksia:)

      • ja ei

        Älkää hyvät ihmiset menkö töihin Mediapexille. Paha mieli ja paska palkka jää vaan käteen.


      • EVOTTAA
        ja ei kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset menkö töihin Mediapexille. Paha mieli ja paska palkka jää vaan käteen.

        siinä se pulma on..


    • ................

      TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
      kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
      esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

      • pexiläinen

        minä ite olen mediapexillä töissä, ja olen tykkännyt olla. palkkaa tulee sen mukaan mitä itse jaksaa tehdä töitä.


      • Kapa88
        pexiläinen kirjoitti:

        minä ite olen mediapexillä töissä, ja olen tykkännyt olla. palkkaa tulee sen mukaan mitä itse jaksaa tehdä töitä.

        Mediapexhän ei luonnollisesti muidenkaan telemarkkinointiyritysten tavoin kuulu minkään työehtosopimuksen piiriin. Siitä syystä telemarkkinointiyritysten ei kuulukaan maksaa mitään sairaspäivärahoja. Ethän sinä provisiopalkalla työskennellessä voi nostaa palkkaa jos et tee kauppaakaan. Lomarahoista sen verran että ne kyllä maksetaan ajallaan. Ei siellä palkatta tarvi lomia viettää jos lomapäiviä on vuoden aikana tienannut. 11,5% napsahtaa minulle kouraan.


      • toinentietäjä
        Kapa88 kirjoitti:

        Mediapexhän ei luonnollisesti muidenkaan telemarkkinointiyritysten tavoin kuulu minkään työehtosopimuksen piiriin. Siitä syystä telemarkkinointiyritysten ei kuulukaan maksaa mitään sairaspäivärahoja. Ethän sinä provisiopalkalla työskennellessä voi nostaa palkkaa jos et tee kauppaakaan. Lomarahoista sen verran että ne kyllä maksetaan ajallaan. Ei siellä palkatta tarvi lomia viettää jos lomapäiviä on vuoden aikana tienannut. 11,5% napsahtaa minulle kouraan.

        tere.

        asia tosiaankin on niin että alalla ei ole pakollista työehtosopimusta.
        mutta työsopimuslaki on se joka määrää sairasajan palkan.
        sinunkin sairasajaltasi olet oikeutettu saamaan korvauksen. harmi vain että vetäjät puhuu niin hyvin, koska toki itsekin siihen uskovat, että kukaan ei osaa vaatia. parin ihmisen tiedän vaatineen ja sieltähän se aina tilille napsuu.
        ja toki on useita yrityksiä tällä alalla jotka maksavat sairasajan palkan jne.
        on myös olemassa yhteyskeskuksia ja puhelinpalveluita koskeva työehtosopimus, mikä on se yleisin mitä alalla noudatetaan, jos jotain. Jotkut toki myös pamin sopparia, mutta se ei ole yhtä edullinen.

        yritys kyllä on toimiva, sen tietää kaikki jotka jotain ymmärtää, mutta parantamista on näissä asioissa vielä.
        yritys noudattaa kyllä lakia, silloin kun on pakko, siitä petteri pitää huolen :)

        fiksu firma kaikinpuolin, mutta rehellisyyden nimissä asia kuitenkin on näin


      • ...
        toinentietäjä kirjoitti:

        tere.

        asia tosiaankin on niin että alalla ei ole pakollista työehtosopimusta.
        mutta työsopimuslaki on se joka määrää sairasajan palkan.
        sinunkin sairasajaltasi olet oikeutettu saamaan korvauksen. harmi vain että vetäjät puhuu niin hyvin, koska toki itsekin siihen uskovat, että kukaan ei osaa vaatia. parin ihmisen tiedän vaatineen ja sieltähän se aina tilille napsuu.
        ja toki on useita yrityksiä tällä alalla jotka maksavat sairasajan palkan jne.
        on myös olemassa yhteyskeskuksia ja puhelinpalveluita koskeva työehtosopimus, mikä on se yleisin mitä alalla noudatetaan, jos jotain. Jotkut toki myös pamin sopparia, mutta se ei ole yhtä edullinen.

        yritys kyllä on toimiva, sen tietää kaikki jotka jotain ymmärtää, mutta parantamista on näissä asioissa vielä.
        yritys noudattaa kyllä lakia, silloin kun on pakko, siitä petteri pitää huolen :)

        fiksu firma kaikinpuolin, mutta rehellisyyden nimissä asia kuitenkin on näin

        ...


      • Perseestä...
        toinentietäjä kirjoitti:

        tere.

        asia tosiaankin on niin että alalla ei ole pakollista työehtosopimusta.
        mutta työsopimuslaki on se joka määrää sairasajan palkan.
        sinunkin sairasajaltasi olet oikeutettu saamaan korvauksen. harmi vain että vetäjät puhuu niin hyvin, koska toki itsekin siihen uskovat, että kukaan ei osaa vaatia. parin ihmisen tiedän vaatineen ja sieltähän se aina tilille napsuu.
        ja toki on useita yrityksiä tällä alalla jotka maksavat sairasajan palkan jne.
        on myös olemassa yhteyskeskuksia ja puhelinpalveluita koskeva työehtosopimus, mikä on se yleisin mitä alalla noudatetaan, jos jotain. Jotkut toki myös pamin sopparia, mutta se ei ole yhtä edullinen.

        yritys kyllä on toimiva, sen tietää kaikki jotka jotain ymmärtää, mutta parantamista on näissä asioissa vielä.
        yritys noudattaa kyllä lakia, silloin kun on pakko, siitä petteri pitää huolen :)

        fiksu firma kaikinpuolin, mutta rehellisyyden nimissä asia kuitenkin on näin

        Sanon mä,koko paikka. Olin itse jonkun aikaa töissä ja ylipirtee päällikkö se hehkutti kuinka helvetin loistavaa on ja miten monta artikkelia ja paskat, lehtimyynti mikä lehtimyynti. Liittoihin ja työsuojelupiiriin yhteyttä vaan kaikki. Kyllä jokaisen firman pitää noudattaa lakia. Sellaista käsitettä kuin provikkapalkka ei olekkaan, näin minulle sanottiin työsuojelupiirissä, ketään ei voi pitää töissä ilman palkkaa, minimi on aina maksettava.


      • korpifilosofi 5
        Kapa88 kirjoitti:

        Mediapexhän ei luonnollisesti muidenkaan telemarkkinointiyritysten tavoin kuulu minkään työehtosopimuksen piiriin. Siitä syystä telemarkkinointiyritysten ei kuulukaan maksaa mitään sairaspäivärahoja. Ethän sinä provisiopalkalla työskennellessä voi nostaa palkkaa jos et tee kauppaakaan. Lomarahoista sen verran että ne kyllä maksetaan ajallaan. Ei siellä palkatta tarvi lomia viettää jos lomapäiviä on vuoden aikana tienannut. 11,5% napsahtaa minulle kouraan.

        onko noinki utameja vielä tässä ajassa,että julistavat ettei jonkun kuulukaan saada sairasajan palkkaa?ensin kehoitan aivan jokaista liittymään ammattiliittoon,ennen kuin menette tuollaisiin sutkifirmoihin.sen jälkeen kehotan harkitsemaan ainakin 20 kertaa ennen kuin niihin menette.ajatelkaa nyt vähän,helpompaa on kun ei tarvitse moisia sutkifirmoja elättää.
        luettakaa myös tarjotut työsopimukset asiantuntijoilla,ennen nimen kirjoitusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe