Eskarin homoleikit

Iskä

Ei siinä eskarissa mitään vikaa ole, mutta kyllä ne minusta aika outoja nykyään ne lasten leikit. Kaksi pientä tytärtä olivat eskarissa leikkineet homoja ja kotona olisivat jatkaneet homoleikkiä, paitsi eyyei isä eli minä tykkää että lapset leikkii homoa. Minä leikin pienenä isää ja äitiä, eli kotia tyttöjen kanssa. Nykyäänkö vaan homoa leikitään. Leikkiikö muiden lapset homoa. Joskus luin samanlaisesta asiasta ja pidin sitä vitsinä, mutta kyllä nykään lapset leikkivät homoa. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa???

20

4411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsovat

      Salkkareita. Siinähän asia on nyt tyttöjen kesken tapetilla. Minusta hienoa että nykyään lapset elävät elämää suvaitsevammin. Rakkaus on rakkautta, vaikka samaa sukupuolta olisikin.

      • Hmmm

        Rakkaus ja sukupuoliviettiin perustuva rakkaus ovat eriasioita. Kuusivuotiaan ei tarvitse vielä suvaita minkäänlaista sukupuoliviettiin perustuvaa rakkautta. Kuusivuotiaalle pitäisi se isän-ja äidinrakkaus sekä tietysti rakkaus sisariaan kohtaan riittää ja vasta täysi ikäisenä tuumia sitä homorakkautta jos se sattuu kiinnostamaan.


      • Miina

        Salkkarit sopii vasta 14 vuotta täyttäneille. Oma kymmenenvuotias poikani ei edes tiedä mikä homoseksuaali on. Ei lapsi tuollaisella tiedolla mitään tee. Jos ja kun hän myöhemmin kysyy asiasta, sanon, että kyseessä on henkilö, joka rakastuu oman sukupuolensa edustajiin. Painotan siis tätä henkistä puolta tässä asiassa.


    • äiti4

      useissa tv ohjelmissa on nykyään homoja. Minun puolestani jokaisella saa olla halunsa mutta ei sitä tarvii joka päivä tv:stä tuputtaa.Minä en esim. pidä siitä että 11v tyttäreni katselee enään salkkareita, matkitaan kauniita ja rohkeita kun ei itse keksitä sarjoja.Sanoisin että alaarvoinen sarja.Homous on noussut liian pinnalle,kyllä lapsille voi muutenkin asiat selvittää. Edesvastuutonta käytöstä opettajilta, on kai eskarilaisilla muitakin leikkejä. Minulla ei tosiaankaan ole mitään homoja vastaan kukin taaplaa tyylillään mutta mielestäni tällaiset homo leikit eivät kuulu kouluun.

      • Aloittaja iskä

        Ei ollut mikään eskarin opettajien juttu se homoleikki, vaan homoleikki oli lähtöisin jostakin muualta. kai se on ihan sama mitä täällä puuhastelette keskenään, sillä olemme parin vuoden sisällä muuttamassa maahan jossa perseeseen paneminen ei ole avioliiton perusta;)


      • äiti4
        Aloittaja iskä kirjoitti:

        Ei ollut mikään eskarin opettajien juttu se homoleikki, vaan homoleikki oli lähtöisin jostakin muualta. kai se on ihan sama mitä täällä puuhastelette keskenään, sillä olemme parin vuoden sisällä muuttamassa maahan jossa perseeseen paneminen ei ole avioliiton perusta;)

        että opettajat homoilee vaan että jonkinlainen valvonta kai eskarissakin täytyy olla.


      • M::::OO
        äiti4 kirjoitti:

        että opettajat homoilee vaan että jonkinlainen valvonta kai eskarissakin täytyy olla.

        Sukupuolimoraalinen ohjaus ei kuulu opettajille ja valtiovalta on päättänyt että homoseksualismi on hyvä kasvualusta kasvavalle lapselle. Kaikkien perversioiden( mitä me jotkut pidämme perversioina) on annettava kasvaa ja täten lapsistamme tulee suvaitsevaisempia.


      • äiti4
        M::::OO kirjoitti:

        Sukupuolimoraalinen ohjaus ei kuulu opettajille ja valtiovalta on päättänyt että homoseksualismi on hyvä kasvualusta kasvavalle lapselle. Kaikkien perversioiden( mitä me jotkut pidämme perversioina) on annettava kasvaa ja täten lapsistamme tulee suvaitsevaisempia.

        minun lapseni päättävät täysikäisenä omista perverssioistaan, siihen asti minä suojelen heitä sanokoon valtiovalta mitä tahansa.


      • homoihin

        Olen uskovainen ja minun näkökantani on että näyttämällä homoja sarjoissa ja filmeissä heistä tehdään tavallisia ihmisiä. Mitä enemmän ihmiset katsovat näitä filmejä ja sarjoja sitä enmmän tottuvat luonnonvastaiseen sukupuoli käyttäytymiseen ja kymmenen vuoden päästä sitä pidetään jo aivan normaalina, ja se on yleistä kaikkien ihmisten keskuudessa, mutta ei uskovien kohdalla, koska raamattu kieltää homouden.


      • muutakin..
        homoihin kirjoitti:

        Olen uskovainen ja minun näkökantani on että näyttämällä homoja sarjoissa ja filmeissä heistä tehdään tavallisia ihmisiä. Mitä enemmän ihmiset katsovat näitä filmejä ja sarjoja sitä enmmän tottuvat luonnonvastaiseen sukupuoli käyttäytymiseen ja kymmenen vuoden päästä sitä pidetään jo aivan normaalina, ja se on yleistä kaikkien ihmisten keskuudessa, mutta ei uskovien kohdalla, koska raamattu kieltää homouden.

        muistathan myös välttää sian nahasta valmistettuja esineitä ym?
        oletkos muuten jo kuullut siitä juudaksen evankeliumista?mites nyt suu pannaan kun raamattu ei olekkaan täysin todenmukainen?


    • siisuu

      Mitä pahaa siinä on, jos lapset leikkivät homoa.
      Onko muka ainoa oikea leikki isä äiti-leikki?

      • Miina

        Sen verran pitää yrittää säilyttää heillä lapsuuden viattomuutta. Säälin niitä lapsia, jotka joutuvat elämään lesboperheissä.


      • moninkertainen iskä

        lapseni puhuivat leikkiessään "eläin-homoista", Olisin tietysti voinut kertoa lapsilleni homoseksualismin "hienouksista" ja sen että eläimiinsekaantuja ei ole homo, mutta ei kuulu mielestäni selvitellä niitä juttuja joten kielsin homoleikit tyystin. Kai koulussa joskus sukupuolivalistustunneilla käydään nekin jutut nykyään läpi. No eipä tarvitse pelätä sillä sektorilla ainakaan ei toivotuja teiniraskauksia....???


      • sääliks käy..
        Miina kirjoitti:

        Sen verran pitää yrittää säilyttää heillä lapsuuden viattomuutta. Säälin niitä lapsia, jotka joutuvat elämään lesboperheissä.

        Ja minä säälin kyllä sinua --ja lapsiasi, jos sellaisia on.. Suvaitsematon, tietmättömyyteen, pelkoihin ja ennakkoluuloihin perustuva asteesi on tosi säälittävää.


      • mieltä
        Miina kirjoitti:

        Sen verran pitää yrittää säilyttää heillä lapsuuden viattomuutta. Säälin niitä lapsia, jotka joutuvat elämään lesboperheissä.

        Säälin minäkin. Aikuiset eivät aina ajattele lasta omassa itsekkyydessään.


    • kirjoittaa

      Homous on sairasta!!!On EPÄNORMAALIA ajatella että lasten on kasvettava suvaitsevaisiksi homoutta ajatellen.Jumala ei luonut homoja,vaan miehen ja naisen.Luterilainen kirkko ei noudata Raamatun oppeja hyväksymällä homouden.Suojelkaa lapsianne noilta pervertikoilta!!

      • jossei

        Jumala luonut? Ufostako tipahtivat...? haloo! Kaikki me ollaan Jumalan luomia. Ja eikös se Jumala todennut hyväksi kaiken luomansa. Perusluonne meissä, siis MYÖS homoissa on hyvää. Jakisella taas on vapaus valita tekonsa, tekeehö hyvää vai pahaa. Silti Jumala rakastaa kaikkia, vaikka välllä tulisikin valittua se paha.


    • vanhanaikainen äiti

      Mielestäni eskari-ikäisiä pitäisi ohjata leikkimään tavallisia kotileikkejä, isä-äiti jne., eikä suinkaan mitään homoleikkejä!
      Jokainen olkoon mitä on, mutta on hämmästyttävää mikä homovillitys nykyisin on meneillään!
      Onneksi lasteni ollessa eskarissa 80-luvulla, ei ollut homoleikkejä! Silti aivan kunnon kansalaisia heistä on tullut!

    • Äxtodiiplöö

      Oletko joku jälkeenjäänyt Persu?

    • suojelusenkelit

      Roskaa.
      Miksi sellaista leikkivät?
      Koska vanhemmat tai
      eskarin "hottädit"
      ovat lesboja.
      Saat olla täysin
      varma, että lapset
      eivät edes tiedä
      mitään mistään homoista
      tai mistään perversioista.
      Lapset syntyvät hyväsydämmisinä
      ja haluavat auttaa ilkeät ja
      sokeat vanhempansa
      hyvyyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe