milloin eka kerta?

angel

joo eli siinä se olikin mitä halusin udella eli milloin olette tehneet sen ekan kerran,sattuiko ym..kaikki vastaukset ovat tervetulleita.

26

5798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ajattelet varmaa nyt et jos mä oon tehny sen 14 weenä ni sunkin täytyy ettet oo ainoo...ja tee sillon ku siltä tuntuu,sillon ku sul on se oikee ja oikee hetki...

      ja oon viel neitsyt...

      • Goldfinger

        Et edelleenkään tajua, tai tiedä mistä oli puhe. Kopsaamasi teksi, ei auta pätkääkään, sillä siinä puhutaan vain kilvestä yleisesti. Kilpiä on monia eri kokoja ja tyyppejä, joten ne eivät vastaa toisiaan. Sinun ei tosiaankaan kannata kinata kanssani, sillä jäät aina toiseksi.
        Lapsi höpinäsi taas osoittaa, että olet tyhmä kuin saapas.

        Miksi olen ollut täällä aina oikeassa? Siksi, etten edes ala väitellä, ellen ole 100 prosenttisen varma asiasta. Yksinkertaista vai mitä?


    • personal person

      Joo. Toi taitaa todellakin olla mun vastaus =) ..tarkoitushan oli jo tänään, mut kun kiire pääsi yllättämään, ei olis ollu ku alle puoli tuntia aikaa koko hommaan. Vähän kyllä jännittää =) ..olen siis tyttö..sen verran ikää että olen ysillä...poikaystävä vuoden vanhempi:)

    • minä

      milloin? siinäpä vasta kysymys.
      olin ollut jo tarpeeksi kauan 17v, kun nykyisen poikakaverini kanssa - kuukausia seurusteltuamme - päätimme tehdä sen. ei me oikeastaan puhuttu siitä, se vain tapahtui. ei se pahemmin sattunut..jonkin verran, mutta oletin sen sattuvan enemmän. seuraukset sattuivat enemmän. eka kerta ei ollut mitenkään erityisen hohdokas, mutta rakkaan kanssa on ollut paljon mukavampi harjoitella kuin ihan-kenen-tahansa kanssa, jolle olen pelkästään joku.
      kukaan ei voi sanoa, milloin sen aika on. suurin osa ystävistäni on vieläkin neitsyitä - vaikka kuvittelin olevani vihoviimeinen-neitsyt-tällä-planeetalla. ja oman ekan kertani jälkeen ilmeni, että ystävistäni vain se - jonka kuvittelin varmasti olevan neitsyt - oli "luopunut" neitsyydestään jo kauan aikaisemmin - ja tavallaan katui sitä.
      neitsyys. se on henkilökohtaista.
      en voi sanoa, milloin sen pitäisi tapahtua. toivon vain ettet sinä - eikä kukaan muukaan (enkä nyt puhu pelkästään tytöistä/naisista) - tee sitä ainakaan painostuksesta.
      onnellista tulevaisuutta :)

    • Henzu

      Eipä oo vielä ollut ... täytyy kattoa, koska tulee eteen :)

    • Chili

      se tapahtu ekan kerran....mäkii luulin et oon viiminen neitsyt täl planeetal....ku ikää oli kertyn JOPA 18 vuotta...=]se ei sattun mut tuntu vähä...tää joka oli mun eka oli mua 2 vuotta vanhempi,tosi hellä ja ihana joten en oo katun viäl tähä mennes kertaakaa...vaikka se mies olikii englantilainen ja lomaromanssi(joka jatku loman jälkeekii)...=]

      • Make

        Englantilaisilla on kuulemma pienet vehkeet. Pitikö paikkaansa?

        Voi voi, kyllä jotkut suomalaiset naiset ovat johdateltavissa...


      • Rocky
        Make kirjoitti:

        Englantilaisilla on kuulemma pienet vehkeet. Pitikö paikkaansa?

        Voi voi, kyllä jotkut suomalaiset naiset ovat johdateltavissa...

        Mitä väliä vaik oiskin pienet vehkeet? Varmasti yhtä nautinnollista kuin isollakin.


      • Muse
        Rocky kirjoitti:

        Mitä väliä vaik oiskin pienet vehkeet? Varmasti yhtä nautinnollista kuin isollakin.

        Muistakaahan, että suomipojat ei halua kuulla mistään lomaromansseista. Eli pyyhkikää tahrat huolella mekostanne tai siirtykää pysyvästi ulkomaan ihanuuksiin.


      • pekkuli

        Vittu MÄ NUSSIN JO 88 VuoTiaaNAxxaXAzxZXZzzz!!!111


      • Chili
        Muse kirjoitti:

        Muistakaahan, että suomipojat ei halua kuulla mistään lomaromansseista. Eli pyyhkikää tahrat huolella mekostanne tai siirtykää pysyvästi ulkomaan ihanuuksiin.

        oonkii siirtyn kokonaa ulkomaalaisii...ku ei vois vähempää kiinnostaa tommoset huonokäytöksiset suomalaiset poitsut...jotka ei ees osaa pukeutuu(tai harvat osaa pukeutuu siistist)...on vähä parempii kokemuksii ulkomaalaisist(en tarkota mitää lomaromanssei) ku suomalaisist...

        ja kaiken lisäks parempaa seksii oon saannu englantilaisilt ku suomalaisilt...et sillee..=]


      • M21
        Chili kirjoitti:

        oonkii siirtyn kokonaa ulkomaalaisii...ku ei vois vähempää kiinnostaa tommoset huonokäytöksiset suomalaiset poitsut...jotka ei ees osaa pukeutuu(tai harvat osaa pukeutuu siistist)...on vähä parempii kokemuksii ulkomaalaisist(en tarkota mitää lomaromanssei) ku suomalaisist...

        ja kaiken lisäks parempaa seksii oon saannu englantilaisilt ku suomalaisilt...et sillee..=]

        Pukeutuminen siis on suhteenne perusta?
        Opettele nyt ensiksi kirjoittamaan kunnolla, jooko?

        Kyllä minun tuntemat suomalaismiehet osaavat suurin osa pukeutua siististi. Se on sitten toinen juttu, ellet sinä heitä saa.
        Vai että "olet saanut" parempaa seksiä heiltä. Minun suhteessani ainakin kumpikin antavat ja saavat, eikä kumpikaan ole altavastaajan ns. lahnan asemassa. Noh, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.


      • ~ sofia ~

        noh...oon nyt 14 ja menetin neitsyyteni noin 4kk sitten...
        ei se sattunu oikeestaan yhtään,mut olihan se vähän sellasta häsläystä :]


      • Anonyymi
        ~ sofia ~ kirjoitti:

        noh...oon nyt 14 ja menetin neitsyyteni noin 4kk sitten...
        ei se sattunu oikeestaan yhtään,mut olihan se vähän sellasta häsläystä :]

        Oon 15 oon suunnitellut poikaystävän kaa ekaa kertaa mut totta puhuen mua jännittää ihan kamalan paljon mitä jos mokaan tai teen jotain väärin ja kaikkia mitä jos kysymyksiä mut haluisin kyllä antaa kauneimman sille koska rakastan ja luotan häneen mut mua jännittää


    • elukk@

      ..tän vuoden ysiluokan alussa..molemmat ollaan 15..ei se paljoo sattunut..ekalla työnnöllä vähän kirpasi.. ollaan tehty se vaan kaks kertaa sen jälkeen ja joka kerral se on aina vähän sattunu...monennellako kerralla se oikee prkl loppuu??

      • Mic

        Saako 15-kesänen muka seksistä tyydytystä?


    • Meritähti

      Eli siis... Eka kerta oli mulla tässä viime talvena. Nyt olen 14½ vuotias. eli tosi nuorena... mutta mä kadun sitä myös ja PALJON!!! ei se sattunu, mut ei se tuntunu hyvältäkään. ja se jätkä ei muuta sit musta halunnutkaan... =(

      • Virgin

        Tuo on todella ikävää luettavaa, mutta niin yleistä... :( Kuinka moni 14-vuotias, lukee tätäkin keskustelu palstaa, jossa muut teini-ikäiset kertovat menettäneensä jo neitsyytensä, ja saa kuvan, että on ainoa neitsyt maailmassa, ja vain muutama onneton luuseri, on neitsyt enää kaksikymppisenä. Tällaisten keskustelupalstojen lukeminen, saa monet varmasti masentumaan, ja tekemään tyhmiä päätöksiä, katuen niitä myöhemmin.

        Mutta onneksi on olemassa myös toinen kerta, jonka voi sitten antaa sille rakkaimmalleen :) Vaikka, eihän se aivan sama asia ole...


    • kati

      olin joku 14-kesänen...se oli kasiluokan alussa. en ees mieti koko asiaa, ei sillä niin suurta merkitystä mulle oo. kyllähän se pikkusen sattu, ja oli semmosta sähläystä että huhhuh...

    • TiiEm

      Olin juuri täyttänyt 20-vuotta. Olimme seurustelleet poikaystäväni kanssa 3 kuukautta. Olimme harrastaneet suu-ja sormileikkejä, ja yrittänyt yhdyntääkin pari kertaa. Minuun sattui niin paljon, että piti lopettaa. Minua alkoi jo ärsyttää oma alhainen kipukynnys ja aattelin, että poikaystävälläkin menee kohta hermot :) Hän kyllä jaksoi odottaa kiltisti.

      Oli toukokuu, olimme kahdestaan poikaystäväni kotona. Katsoimme Titanicin telkkarista ja menimme "nukkumaan". Siinä taas pussailimme ja hyväilimme ja kokeilimme taas. Sattui, purin huultani ja humps. Se meni kokonaan sisään. Olimme hetken paikoilla ja aloimme hitaasti liikkua. Se sattui vielä hiukan, mutta aloin jo nauttimaan siitä. Poikaystäväni oli kuitenkin ( yllätys yllätys ) erittäin pikainen. Mutta nyt ajatellen, se oli vain hyvä juttu. Oli paikat meinaa siitä 5 sekunnistakin kipeenä :) Ei tullut verta ja jälkeen päin oli jännä olo. Hymyilin vain ja olin onnellinen. Siitä se alkoi, villi ja aktiivinen seksi-elämä.

    • BORED!!

      Ilmeisesti sinä angel olet vielä
      neitsyt ja kysyt muilta milloin
      he menettivät neitsyytensä tietääksesi
      että oletko jotenkin jälkeen jäänyt
      tai sitten kysyt huviksesi.
      Noh.. Jokainen ihminen menettää neitsyytensä
      /poikuutensa silloin kun itseltänsä parhaalta
      tuntuu. Ikääsi en tiedä mutta on varmasti
      tuhansia sinun ikäsiä jotka ei ole menettänyt
      neitsyyttänsä joten please älä tule kysymään
      tuollaista tänne ellet sitten ole "huvikseen
      kyselemässä" ja mieluiten jätä huvittelut pois
      myös sillä täällä saattaa joskus tulla
      oikeita ongelmia jotka jäävät huomaamatta
      sen takia että täällä kysellään
      neitsyydestä, tykkääkö pojat jostain,
      onko normaalia. Sillä te kaikki
      olette normaaleja. Jos jotain outoa on niin
      menkää lääkäriin niin ne hoitaa teidät kuntoon.
      Teidän ei siis tarvitse kärsiä yksin
      tässä ankarassa maailmassa.

      • M21

        Sinä "Bored" et ole normaali! Mene nyt helvettiin täältä vaahtoamasta ihmisten kysymyksille. Tietääkseni nuorten keskustelupalsta on tarkoitettu nuorten keskusteluille!


    • Lily

      juuri täytin 18 ja olen edelleen neitsyt :) Ei ahdista minua erikoisemmin, vaikka olenkin ilmeisesti "hirmu vanha". Kaipa sitä vielä joskus sattuu sopiva mies kohdalle, sitten se on menoa, en minä itseäni papin aamenta varten säästele tms. Ei vaan oo ollut nuo sänkyhommat vielä ajankohtaisia.

    • snoukkaaja

      eli siis yhä olen neitsyt.Ikää on 17 vuotta,mutta eipäs ole tullut vielä mieleen luopua omaisuudestani:)Odottelen "sitä oikeaa"...

    • M&M

      Kannattaa ehdottomasti odottaa niin kauan kuin itsestä siltä tuntuu. Mä ja mun mies oltiin molemmat 21 vuotiaita ja oltiin seurusteltu lähemmäksi puoltavuotta ennen kun veimme toistemme neitsyyden. Eka kerta ei ollut mikään ihmeellinen ei ainakaan sattunut yhtään. Nyt seksi on loistavaa kun ollaan saatu yhdessä treenailla ja kokeilla mikä tuntuu parhaalta antaa ja ottaa kumppanilta.. Ekasta kerrasta on onnellisesti aikaa jo 3 vuotta.. Ja yhä edelleen yhdessä ja vaavelia odotelaan..

    • ¤Nasu¤

      Eka kertani:
      Olen 13vuotias, olin tässä kesällä ihanan jätkäkaverini kanssa sängyssä kolme kertaa...
      Eka kertaa sattu.. sitten pidettiin tauko ja uudestaan, verta tuli pari päivää, kolmas kerta oli bileitten jälkeen about kuukausi sitten ei sattunut!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe