Oletteko vuokranneet autoa Irlannissa? Millaiset tiet, liikenne ja miten vasemmanpuoleinen liikenne sujuu?
Linnoja tms Irlannista löytyy, tiedän ja upeita maisemia ja lampaita olen jo nähnytkin muutama vuosi sitten.Mutta onko kouluikäisille lapsille esim huvipuistoja tms?
autoillen irlannissa
6
1742
Vastaukset
- hooteehoo
Vuokrasin viime kesänä auton muutamaksi päiväksi Dublinissa. Koska oma autoni on automaattivaihteinen, en halunnut opetella vasemmalla kädellä vaihtamista ja vasemmalla ajamista samalla kertaa, vaan varasin myös siellä automaatin.
Tiet olivat paikkapaikoin kapeita ja välillä hyvinkin kuoppaisia. Vasemmalla ajaminen ei aiheuttanut sen suurempaa ongelmaa kunhan muisti risteyksissä kääntyä vasempaan laitaan. Tosin mielestäni ajaminen aikoinaan Englannissa omalla autollani oli helpompaa kuin nyt istuessani "apumiehen" puolella.
Auton vuokrasin Hertziltä, jota olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta Euroopassa ja Amerikassa. Ikinä en ole saanut niin huonoa palvelua missään, kuin Hertzin Dublinin kaupunkipisteessä. Olin jo päättänyt, etten käytä enää Hertziä, mutta varasin juuri heiltä auton Barcelonasta;), toivottavasti siellä palvelu on Hertzin normaalilla tasolla. - jyeblues
Tere,
Itse viimekesänä siellä pörräsin muutaman päivän autolla. Vasemman-puoleinen liikenne ei ole vaikeaa kun muistaa, että keskiviiva on aina kuskin puolella.
Lapsille on esim. Dublinissa huvipuisto samoin reissultamme löytyi ainakin yksi lapsille suunnattu tila. Se oli matkalla Gallwayhin jonka nimi oli Turoe Stone.
Tuossa osoite josta löytyy matkakertomusta:
http://koti.mbnet.fi/jyeblues/matkat/irlanninmatka/
T: Jye - riisi1
Onko dublinissa huvipuistoja??
- huhhuh...
Toivottavasti ei.
- vinkittäjä
Mee särkänniemeen.
- kulttuurinharrastaja
vinkittäjä kirjoitti:
Mee särkänniemeen.
Just joo, kaikkialla lapset pitää viedä huvipuistoihin! Kannattaa pysyä kotimaassa ja mennä täällä huvipuistoon, ei niiden takia kannata Irlantiin kakruja raahata!
Irlanti on hieno maa, sieltä löytyy kulttuuri-ihmisella näkemistä ja tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105056- 812750
- 462662
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132050- 471810
- 231781
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71773- 421735
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171691Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71691