Oletteko vuokranneet autoa Irlannissa? Millaiset tiet, liikenne ja miten vasemmanpuoleinen liikenne sujuu?
Linnoja tms Irlannista löytyy, tiedän ja upeita maisemia ja lampaita olen jo nähnytkin muutama vuosi sitten.Mutta onko kouluikäisille lapsille esim huvipuistoja tms?
autoillen irlannissa
6
1677
Vastaukset
- hooteehoo
Vuokrasin viime kesänä auton muutamaksi päiväksi Dublinissa. Koska oma autoni on automaattivaihteinen, en halunnut opetella vasemmalla kädellä vaihtamista ja vasemmalla ajamista samalla kertaa, vaan varasin myös siellä automaatin.
Tiet olivat paikkapaikoin kapeita ja välillä hyvinkin kuoppaisia. Vasemmalla ajaminen ei aiheuttanut sen suurempaa ongelmaa kunhan muisti risteyksissä kääntyä vasempaan laitaan. Tosin mielestäni ajaminen aikoinaan Englannissa omalla autollani oli helpompaa kuin nyt istuessani "apumiehen" puolella.
Auton vuokrasin Hertziltä, jota olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta Euroopassa ja Amerikassa. Ikinä en ole saanut niin huonoa palvelua missään, kuin Hertzin Dublinin kaupunkipisteessä. Olin jo päättänyt, etten käytä enää Hertziä, mutta varasin juuri heiltä auton Barcelonasta;), toivottavasti siellä palvelu on Hertzin normaalilla tasolla. - jyeblues
Tere,
Itse viimekesänä siellä pörräsin muutaman päivän autolla. Vasemman-puoleinen liikenne ei ole vaikeaa kun muistaa, että keskiviiva on aina kuskin puolella.
Lapsille on esim. Dublinissa huvipuisto samoin reissultamme löytyi ainakin yksi lapsille suunnattu tila. Se oli matkalla Gallwayhin jonka nimi oli Turoe Stone.
Tuossa osoite josta löytyy matkakertomusta:
http://koti.mbnet.fi/jyeblues/matkat/irlanninmatka/
T: Jye - riisi1
Onko dublinissa huvipuistoja??
- huhhuh...
Toivottavasti ei.
- vinkittäjä
Mee särkänniemeen.
- kulttuurinharrastaja
vinkittäjä kirjoitti:
Mee särkänniemeen.
Just joo, kaikkialla lapset pitää viedä huvipuistoihin! Kannattaa pysyä kotimaassa ja mennä täällä huvipuistoon, ei niiden takia kannata Irlantiin kakruja raahata!
Irlanti on hieno maa, sieltä löytyy kulttuuri-ihmisella näkemistä ja tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591578
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671541Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1631346Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661227Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061171Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781155- 601039
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä591018KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin88953Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57940