Mun gerbiilit on nyt 3 vuotta(noin).mut ne on tooosi pieniä mistä se johtuu?ne on mustia ja sit yks toinen juttu niiden vatsan kohdalla on jotai yököttävän näköstä keltasta.
MUN gerbiilit
jasku
4
198
Vastaukset
- Sonja
Jotkut gerbiilit, varsinkin naarat jäävät todella pieniksi.
Gerbiileillä on eräs rauhanen vatsassaan, mutta luultavasti tarkoitat vain kellastunutta vatsaa. Vai? - karoliina
se "ällöttävä keltainen juttu" on hajurauhanen,
jota gerbiili käyttää paikkojen merkkaamiseen. =) Ei mitn sen kummallisempaa. - Valzu
Mun gerbiilillä on hajurauhanen keltanen (uros) muilla niillä on ihan vaaleat hajurauhaset mut sillä yhellä se on keltanen. Onks tää jotain vakavaa?
- gerbiili
Ei. Siinä on vain jäänyt pissiä hajurauhasen kohdalle:) ei muuta eili ei vakavaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614438KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552570Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102305
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275