aloitan huhtikuussa työt pesulassa,eikä ole aikaisempaa kokemusta. työnkuvaan kuuluu kuulemma mankelointia,viikkausta jne...ei kuulosta kovin raskaalta. jos on kokemusta, haluaisin kuulla mielipiteitä. eka työpaikka,jostakin pitää aloittaa.=)
millaista on pesula työ?
12
7316
Vastaukset
- Pesijä
Aikoinaan tuli aloitettua kanssa työura pesulasta. Urakalla tehtiin hommia, ja palkka oli kohtuullinen jos viitsi tehdä vauhdilla. Kyllähän se kuumaa ja raskastakin hommaa on, ja tylsää. Mutta jostainhan se on aloitettava.... Itse tykkäsin olla ns. likaisella puolella, meteli pienempi pystyi kuuntelemaan radiota ja palkkakin parempi. Mutta sitten ei tietysti saa olla kovin herkkä oksennuksille ym...... Nenä oli kyllä aina tukossa eli ei parane olla herkkä pölylle.
- nelle
Kyllä se vaan on raskasta ja puuduttavaa. Tänään mankeloin 8 h ja pidempään en ois jaksanut minuuttiakaan. Kädet ja jalat väsyy aika tehokkaasti ja hartiat jumittuu. Tosin olin vasta ekaa päivää töissä, että kai siihen tottuu. Paikkana oli Comforta (ent. Lindström).
- Kokemusta on
Työ on raskasta ja pakkotahtista. Tulostavoitteet kovia ja kiire ahdistaa. Yritä löytää muuta työtä tai terveys menee.
- Anonyymi
🔥👍
- Kassuaah
Nellen kokemus kuulostaa tutulta, tuollaisia päiviä oli itselläkin. Pitkiä puuduttavia päiviä, joissa ei aivoja tarvinnut rasittaa. Niskat ja hartiat rasittui kyllä. Mutta menihän se kesä siinä.
- tsemppiä
savon pesulassa olin parikymppisenä.työ on puuduttavaa ja raskasta.mutta ole iloinen työpaikastasti ja katso miten menee.aina on helpompi uutta paikkaa hakea kun on jo jotain kokemusta!
- Anonyymi
Comforta..ihan syvältä..luvataan maat ja mannut ..kun saisivat palkat ihmisille ajoissa ja oikein. Palkkapäivänä ei palkkaa ole tullut..soittaa joka kerta perään..elkää ihmiset menkö työhön sinne.
- Anonyymi
Luvattu kaikkea..ei sinnepäinkään..kierrellään vastuuta.
Elkää hyvät ihmiset uskoko mitä teille luvataan.
Lajitellaan työntekijät kuin likapyykki.
Toimihenkilöt katsovat vaan omaan napaansa.
Pitävät pitkiä taukoja...
- Anonyymi
En hakisi itse edes palveluesimieheksi.
Itse rekrytointi oli jo takkuavaa - Anonyymi
Comforta on niin syvältä, varsinkin jyväskylässä. Tehot ja tulokset on ainoat asiat mitkä johtajia ja esimiehiä kiinnostaa. Työilmapiiri aivan kamala. Esimiehenä johtajan poika, piirii pieni pyörii.. työ on tuskaisen tappavaa. En suosittele kenellekkään.
- Anonyymi
Juurikin näin, varsinkaan jyväskylän comfortaa en suosittele, ellei tykkää paskaduunista ja kovasta kiireestä koko ajan ja kuunnella kollekoiden ininää millon mistäkin.
- Anonyymi
Comfortan pesulatyö on vihoviimesintä hommaa, mikäli todella haluatte pysyä järjissänne älkää menkö kyseiseen työhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891941
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4061938- 991856
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3801785Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht611437Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀511404Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆3011236Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971106Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak511050vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli1741040