Mylly

mitä mieltä olet?

Mitä mieltä olet Kauppakeskus Myllystä? Missä olet saanut parasta palvelua ja missä huonointa?

24

2933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyn kyllä

      Prisma on aika kallis. On hyvä että on paljon vaatekauppoja, ei tarvitse lähteä muualle. Samoin kenkä kauppoja.
      Faunatar eläinkauppana aivan törkeän hintainen ja töykeää palvelua varsinkin lapsi asiakkaille. Harmi kun Dog academy lopetti melkein saman tien.
      Apteekki pitäisi olla, samoin lastentarvike liike.

    • raisa

      edelliseen vastaajaan viitaten...
      Prisma on yllättävän kallis, aika yllättävissä kohdin.
      Kangaskauppa puuttuu myllystä käytännössä täysin; marianna tms Vapaa valinnan edessä ei hyvä - ja muuta ei olekaan. Muutkin käsityötarvikkeet - perustarvikkeita myöden tosi kiven alla. Prismassa ja Vapaa valinnassa hiukan lankoja, neulat, puikot satunnaisesti.
      Keskustassa on onneksi Linnan Pala - kauppa jota käytin muinoin jo Turussa asuessani - ilokseni löysin 'haarakonttorin' ja ilmeisesti myöhemmin myös ainoan jäljelle jääneen putiikin Tasalasta. (Tosi laadukasta tavaraa - melkein liiankin hyvää - hinta nousee hiukan liian kovaksi - mutta jos aikoo töitänsä käyttää vähänkään pidenpään, niin ainakaan kankaan laatu ei jälkeenpäin harmita).

    • jooooo :D

      Parasta Myllyssä on se, että perheet vie kiljuvat kakaransa sinne ja pysyvät pois minun ostospaikoistani.

      Saa ravintoloissa syödä rauhassa ja shoppailla ilman melua, kun kaikki vitinät ja kitinät keskittyy Myllyyn. Eikä Curling-vanhempien pikku terroristit pääse lähellekkään minua.

      Ei ihme että Hansa on vetänyt pesäeroa Myllyyn, kun sinkut(ja ehkä jotkut vanhemmat, jotka on tajunneet jättää kersat kotiin)ovat löytäneet hermoalepoa sieltä.

      • jeppisjee

        Hansa ykkönen. Mylly täysin yhtä hanurista kuin koko raisiokin.


      • jjj

        Sinkut ei vaan käytä rahaa, niin paljon kuin perheet ja Hansa yskii siksi verta.


    • on kiva!

      Siellä on iloisia ja mukavia myyjiä ja ihania bageleita ja donitseja! :) :) :) :) Ja niiden kahvi on myös Myllyn parasta!

    • kallis?

      Olispa kiva tietää missä olisi halvempi kauppa kuin Prisma.

      • on kyllä

        huomattavasti kalliimpi kuin muut prismat. Ja esim. cittari on paljon halvempi.


      • halvimmasta päästä
        on kyllä kirjoitti:

        huomattavasti kalliimpi kuin muut prismat. Ja esim. cittari on paljon halvempi.

        No ei todellakaan pidä pakkaansa, ainakaan enää nykyisin.

        Silloin tällöin käyn sittareissa ja muissa pirsmoissa ja kyllä myllyn pirisman on tämän talousalueen supermarketeista halvin.


    • Pen is broken

      Ihan mukavanoloinen kauppakeskus se on. Parasta palvelua olen saanu Raision Gigantis ja huonointa Kaarinan Biltemas.

    • mun mielipide

      Mun mielestä myllyn prismassa sais olla enemmän maistatuksia, cittareissa niitä on joka päivä ja on kivaa tutustua uutuuksiin, muuten jäis ainakin mulla moni tuote ostamatta. Ylipaljon kallis lihafirma sais juustoineen päivineen vaihtua johonkin toiseen. Esim. yläneen lihalla on kans kalliit tuotteet, mut paljon maukkaamat.

      • plop,plop,plop

        Samaa mielipuolta kanssasi :)
        K-puolen kaupoissa panostetaan enemmän palveluun, myös näiden uutuuksien osalta. Juustoista esitän kuitenkin eriävän mielipiteeni, ne on kalliita mutta hyviä. Sen lihapuolen kanssa hmm. mukavampaa ainakin minusta on, jos on vaihtelua. Kuka sitä samaa kinkkusiivua aina jaksaa syödä ja melko kallista sellaista.


      • Maistattajat nevadaa

        Vihaan niitä helvetellisisä maistatuspiestietä, jotka tukitaan käytäville hyllyrivien päähän ja kaikki eläkeläiset jää sitten norkoilemaan niiden ympärille niin ettei mahdu kulkemaan ohi.


      • kag/ka

        Syö kotona ettei tarvitse kaupassa kerjätä armopaloja.


    • tehokas ja mukava

      Myllyn Dresmannissa oli kyllä mahtava myyjä. Osasi arvioida vaatteiden koot suoraan oikein ja pyöritteli samaan aikaan kolmea asiakasta, kuitenkin niin että jokainen tunsi varmasti saavansa hyvää palvelua.

    • Kiihdytin

      Se vituttaa, ku siel aina perinteisen saako olla muuta -kysymyksen jälkeen lisäks kysytään, et eikö edes sukkia/kalsareita. Moneen kertaan pitäny sanoo, et mikä kohta lauseessa, ei kiitos, jäi epäselväks. Stna!

    • gone away

      Ylimielistä palvelua olen saanut myllyn juusto ja leikkeletiskistä. Never ever asioi siinä pisteessä enää.

    • ihanan kiva kauppakeskus tulee mieleen ideapark hieman hieman taas esim jumbo tai muu....

    • Anonyymi

      Mylly on paras asia mitä raisiossa on ja kinopalatsin pitäisi tämän vuoden puolella tulla vielä kiitos myllystä ja sen tuomista hyödyistä raisiolaiset! En ole teitä koskaan tyhmänä pitänytkään. T. Heidekeniläinen eli aito turkulainen.

    • Anonyymi

      Vähän kulahtanut kuin raihnainen raina, mutta silti turun seudun paras! Tässä on oikean kauppakeskuksen tuntua kun on sen verran vilkas ja isokokoinen.

    • Anonyymi

      On vähän sellainen "hehtaarihalli", etten juurikaan siellä viitsi asioida sen enempää. Prismassa joskus käyn.
      Vähän sama kuin Kupittaan sittari, liian iso paikka.
      Tuo Myllyn Prisman infopiste on aika metka, melkeinpä yhdenkin asiakkaan kanssa sinne saadaan ruuhka aikaan tai asioimaan pääseminen jo kestää useimmiten hiton kauan. Ja vielä kun se on sijoitettu just kassoja vastapäätä, niin ruuhkasumasumppu on aina valmis, kun tulevan ja menevän porukan lisäksi siinä on usein iso kasa väkeä odottamassa omaa vuoroaan infopisteelle. Usein on vain yksi myyjä hoitamassa ko pistettä. Ja jos siellä onkin joskus useampi myyjä, niin yksi palvelee asiakkaita ja muut touhuaa jotain ihan muuta.
      Eli on aika huono.

      • Anonyymi

        Niin ja nuo vessat oli aika alamitoitettuja myös tuon kokoiseen paikkaan, nyt tosin niitä kai vähän rempataan paremmiksi. Alakerrassa ainakin miesten vessoissa oli vain yksi koppi ja 2 pisuaaria, eli liian pienet. Yritä siinä nyt asioida, kun selän takana on melki joka kerta helvetin monta jannua odottamassa omaa vuoroansa.
        Monet ovat kehuneet sitä Finnkinon teatteria, mutta en ole viitsinyt käydä Finnkinossa muutenkaan vuosiin heidän hinnoittelupolitiikkansa vuoksi. Käyn mieluummin joko Piispanristin Kinossa tai Paimion Bio Starassa.
        Mutta jos nyt joku tahtoo asioida Myllyn tasoisessa muurahaispesässä niin ihan vapaasti.
        Itse tosiaan käyn Myllyssä harvakseltaan ja silloinkin vain ja ainoastaan Prismassa ja joskus tarvittaessa Alkossa ja Veikkauksen Pelaamossa.


    • Anonyymi

      Myllyyn pitäisi lisätä MINISO
      tai joku kawaii tai anime kauppa JOS MYLLY LISÄÄ SEN MÄ JA MONIA MUN KAVEREITA KÄYDÄÄN MELKEE JOKA VIIKKO MYLLYSSÄ. anime ja kawaii on tosi suosittua🌝

    • Anonyymi

      Ja Starbucks on suosituin kahvila että te saatte erittäin paljon massii jos te sen lisäätte

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe