hei mistä päin voisi ostaa punk/rock tyylisiä eli mustia vaatteita ja nitti vöitä! joensuusta mieluiten .... ja mistä saa MUSTAA kynsilakkaa ku ei missään seppälässä vitut oo..ku en oo löytäny mistään! :) ym.. kertokaa kaikkee punk ja rock tyylistä.. mitä mieltä mustista vaatteista ja miten itse pukeudut,, ja oon muute tyttö... :D
Punk Tyyli!!???
129
32201
Vastaukset
- hei mä oon punkx d44
siis jos et ite viitti ottaa selvää ja kysyt et punk vaatteita hei siis... hemmetin wannabe tämmössii just tänne tulee ku pissikset haluu olla erilaisia oikeet punkkarit niin ne kärsii teistä naurettavista wannabepunkkareista/gooteista tyyli lähtee ensin aatteesta ei vaatteesta
joo hei mäkin pukeudun mustaan ja näytän saatananpalvojalta mut oon uskovainen ja kuuntelen antti tuiskua =D=D
painukaa pissikset sinne hennesiin hakemaan niitä narutoppeja ja PIMpsararkkuja jassa karvat näkyy- Tätänimimerkkiäeiolekenellä...
Yhdyn toiseen viestiin.
- C|=)
samaa mieltä!!! vitun wannabe:t !!!!!!
- mäksmäks
C|=) kirjoitti:
samaa mieltä!!! vitun wannabe:t !!!!!!
yhdyn edelliseen puhujaan takaapäin
- ...
mäksmäks kirjoitti:
yhdyn edelliseen puhujaan takaapäin
nolasitte itsenne
- ihan tavis vaan
... kirjoitti:
nolasitte itsenne
Ei kaikki punkista tietoo ja vaattei hakevat edes oo rupemas punkkariks...
Itse eksyin tälle sivulla etsiessäni tietoa punkkareista, koska esitän teatterissa punkkaria ja etsin factaa roolistani. Niin, että vastatkaa vaan kysymykseen ja jättäkää ennakkokäsitykset ja yms ruikutukset päänne sisälle, kiitos! - haha
miten ihmeessä teistä on tullut punkkareita jos ette oo koskaan "alkanu" punkkariksi? aina kun jollain keskustelupalstalla joku kyselee neuvoja tai muuta samankaltaista heti tulee että painu vi**uun bla bla..
ei kaikki oo sitä aatetta raiskaamassa, ehkä joillain jopa se aate on ollu se eka juttu ja sitten vasta vaatteet.
ok. oon iteki sitä mieltä että ensin aate ja sitten se vaate mutta ei kellään oo oikeutta arvostella ilman että tietää asiasta enemmän. olkaa vaan te "tosipunkkarit" mitä oletta ja jättäkää ne wannabet rauhaan, kun ette voi siihen vaikuttaa. olkaa mitä olette, mitä vi**ua se muille edes kuuluu? - gootti
mun mielest kaikki saa käyttää semmosii vaatteita ku haluu eikä se muille paljo kuulu mäki käytän goottivaatteita ja oon saanu kyl kauheesti v*****a... siitä
- TheRamones4life
haha kirjoitti:
miten ihmeessä teistä on tullut punkkareita jos ette oo koskaan "alkanu" punkkariksi? aina kun jollain keskustelupalstalla joku kyselee neuvoja tai muuta samankaltaista heti tulee että painu vi**uun bla bla..
ei kaikki oo sitä aatetta raiskaamassa, ehkä joillain jopa se aate on ollu se eka juttu ja sitten vasta vaatteet.
ok. oon iteki sitä mieltä että ensin aate ja sitten se vaate mutta ei kellään oo oikeutta arvostella ilman että tietää asiasta enemmän. olkaa vaan te "tosipunkkarit" mitä oletta ja jättäkää ne wannabet rauhaan, kun ette voi siihen vaikuttaa. olkaa mitä olette, mitä vi**ua se muille edes kuuluu?Ei siinä mitään, mut jos kysyy et "kertokaa mulle punk rock vaatteista"..... -.-'
My man, sun on kyl pakko myöntää et jos ton vertaa ei tiedä asioista, ni vitut. Ei punkkareitakaa voi yleistää et "Joo punkkareilla on irokeesit, nahkatakki, ne kuuntelee sex pistolsii ja on kaikkee vastaa ja iha et 'anarkiaaaaaa!' " : D
Juu eli ei niil vaatteil oo mitää välii. Ja joo kaikki on "alkanu" punkkareiks? No on varmast mut eiköhän se iha niist aatteist ala. Jos pukeutuu ku punkkari mut ei oo mitää aatteita, vaa kulkee massavirran mukana tyylillä "kuuntelen nrj:tä ja ei kiinnosta muu maailma sitten niin yhtään", ni voi sanoa vain että voi vittu.
Kyllä tämä alottaja selvästi raiskasi aatteita ; D No juu, siis katteleppa vaikka kirpparilta niitä vaatteita, tai tee/tuunaa itse. Jos olet laiska tai hemmoteltu eikä TOD kiinnosta mennä mihinkää kirpparil ni... Se on sit voivoi :D - mngmhfhfm
haha kirjoitti:
ok. oon iteki sitä mieltä että ensin aate ja sitten se vaate mutta ei kellään oo oikeutta arvostella ilman että tietää asiasta enemmän. olkaa vaan te "tosipunkkarit" mitä oletta ja jättäkää ne wannabet rauhaan, kun ette voi siihen vaikuttaa. olkaa mitä olette, mitä vi**ua se muille edes kuuluu?VITTU KUN ME OLLAA SYNNYTTY PERSEEN KAUTTA PUNKKAREIKSI. et aika jännä juttu-
- iida.halminen
meneppäs helevettihi siit arvostelemast, saa sitä kysyy. vaikutat just tollaselt joka tietää kaikesta kaike ja kaikki mitä sä teet on oikein..wannabe paras ? käys tyhjentääs rakkos jos kusi kerra noi pali nousee päähä (:
- iida.halminen
meneppäs helevettihi siit arvostelemast, saa sitä kysyy. vaikutat just tollaselt joka tietää kaikesta kaike ja kaikki mitä sä teet on oikein..wannabe paras ? käys tyhjentääs rakkos jos **** kerra noi pali nousee päähä
- murhattu
Oikea punkkari saa vaikka vaaleanpunaisen prinsessamekon näyttämään "punkilta".
Osta aate ja sitten vasta vaate.- dyingbride
no niin, menehän sinne henkka maukkaan, osta läjä kaikkia "punk" vetimiä ja raiskaa koko aate!!! niinhän kaikki tekevät nykyään. hienoa. miten et voi löytää punk kuteita, kun niitä myydään nykyään joka helvetin kaupassa!!!???
- cheapsex
Ei oo vaatteita, jotka olis valmiiksi "punk". Kantaja saa - tai ei saa - niistä sellaisen.
Sitäpaitsi nuo valmiiksi tehdyt sikakalliit "punk"-vaatteet on aika hiton epäpunk.
- ezki
Henkka maugasta saa niitti vöitä :D...
Ja onhan tuolla tuommoinen backstreet kauppa, jossa myydään kaikkea niitti/mustia ja sen tyylisiä vaatteita.
En kyllä tiedä onko siellä kyseistä kauppaa
http://www.backstreet.fi/shop/ - asenne
punk on muotia. nykyään punkkarit kuuntelevat good charlottea. ostetaan vaatteita yrityksiltä,jotka käyttävät lapsityövoimaa. nykyään se on niin in. punk lähtee asenteesta. älä vain sano itseäsi punkkariksi,sillä kirpputorit on keksitty. mutta jos olet rock-henkinen,eli et punkkari,niin en osaa auttaa. älä ota henkilökohtaisesti. vituttaa vaan.
- Totaalinen kaaos
Ei saatana tää juttu on naurettava! mua kanssa vituttaa nää tr00 punXit kaikkialla...Nuo tr00 punXit kattoo mua aina kun halpaa sikaa, koska mulla on irokeesi ja kilisen, sitten on kiva kattoa kun seuraavana päivänä on koulussa jollain pissiksellä kopiovaatteet..Mihin on hävinnyt kaikki aatteet?! nykyään punk on tyyli samoin goottius, vituttaa tämmönen. Mielestäni punk on aate eikä vaate!..
- dim dam
Totaalinen kaaos kirjoitti:
Ei saatana tää juttu on naurettava! mua kanssa vituttaa nää tr00 punXit kaikkialla...Nuo tr00 punXit kattoo mua aina kun halpaa sikaa, koska mulla on irokeesi ja kilisen, sitten on kiva kattoa kun seuraavana päivänä on koulussa jollain pissiksellä kopiovaatteet..Mihin on hävinnyt kaikki aatteet?! nykyään punk on tyyli samoin goottius, vituttaa tämmönen. Mielestäni punk on aate eikä vaate!..
Meijän kaikkien pitäis olla suvaitsevampia ja pitää hauskaa yhdessä. Kaikki ihmiset on rikkoutunut. Varsinkin nuoriso hyökkii toistensa kimppuun. Mikä on harmillista, koska meijän pitäisi pitää yhtä. Niin syntyy vaikka mitä.
Vai onko joku eri mieltä ja miksi?
Ihmisiä me vaan ollaan, eikä kukaan meistä kuitenkaan tykkää, joten ollaan omia ittejämme. Mediahan nää 'tyylien' nimet loppujen lopuksi keksii ja vie eteenpäin.
Punk on myös muotia (kuten kaikki kulttuurit ja alakuttuurit ym. jossain vaiheessa), muoti on taidetta.
Fast fashionin ja globalisaation takia pukeutumiseen ja ihmisten käsitykseen ulkonäöstä ja käyttäytymisestä on tullut paskaa. Vaatteita saadaan liian helpolla, eikä niille anneta arvoa. Käsityö on unohdettu ja työpaikat lähetetään toiselle puolelle maapalloa. Kohta on lama ja itketään mikä on mennyt vikaan ja samalla tuetaan kapitalistiyrityksiä.
Miettikää vaikka kuinka helppoa on käydä kaupassa ja olla ostamatta mitään Nestlen tuotetta?
Ainiin ja alkuperäiselle kysyjälle:
Pukeudu kuin itse tykkäät. Kannattaa mennä itteensä (ja se tarttee aikaa). Luovuus esille niin sillä päästään jo pitkälle.
Osta mahd. vähän jälleenmyyjiltä (myös kirpparillta), dyykkaaminen on hyvä ratkaisu. Ryypätessä muuttuu kummasti punkiksi. :D dim dam kirjoitti:
Meijän kaikkien pitäis olla suvaitsevampia ja pitää hauskaa yhdessä. Kaikki ihmiset on rikkoutunut. Varsinkin nuoriso hyökkii toistensa kimppuun. Mikä on harmillista, koska meijän pitäisi pitää yhtä. Niin syntyy vaikka mitä.
Vai onko joku eri mieltä ja miksi?
Ihmisiä me vaan ollaan, eikä kukaan meistä kuitenkaan tykkää, joten ollaan omia ittejämme. Mediahan nää 'tyylien' nimet loppujen lopuksi keksii ja vie eteenpäin.
Punk on myös muotia (kuten kaikki kulttuurit ja alakuttuurit ym. jossain vaiheessa), muoti on taidetta.
Fast fashionin ja globalisaation takia pukeutumiseen ja ihmisten käsitykseen ulkonäöstä ja käyttäytymisestä on tullut paskaa. Vaatteita saadaan liian helpolla, eikä niille anneta arvoa. Käsityö on unohdettu ja työpaikat lähetetään toiselle puolelle maapalloa. Kohta on lama ja itketään mikä on mennyt vikaan ja samalla tuetaan kapitalistiyrityksiä.
Miettikää vaikka kuinka helppoa on käydä kaupassa ja olla ostamatta mitään Nestlen tuotetta?
Ainiin ja alkuperäiselle kysyjälle:
Pukeudu kuin itse tykkäät. Kannattaa mennä itteensä (ja se tarttee aikaa). Luovuus esille niin sillä päästään jo pitkälle.
Osta mahd. vähän jälleenmyyjiltä (myös kirpparillta), dyykkaaminen on hyvä ratkaisu. Ryypätessä muuttuu kummasti punkiksi. :Djuu ei näin.
näin se on ''jos jumala on olemassa... niin olisi jo tappanut ihmiset'' vitut mistään rauhasta kun sitä ei koskaan tulle olemaan. HUOM: olemme vain ihmisiä.xaaos kirjoitti:
juu ei näin.
näin se on ''jos jumala on olemassa... niin olisi jo tappanut ihmiset'' vitut mistään rauhasta kun sitä ei koskaan tulle olemaan. HUOM: olemme vain ihmisiä.se on vain tuohon alkuun... sry
- erftgyhuiuhygtfdsdg
Totaalinen kaaos kirjoitti:
se on kuule aate että vaate. mitä hittoo oikeesti vineette?? jos on sisäisesti punkkari mut ulkoisesti pissis ni on seki kuule kaunis näky. jos haluu myös ulkoisesti punkkariks muttei tiedä missä niitä vaatteita löytyy niin kysyy. ja kun puhuttiin että ¨oma aloitteisesti hakemaan/etsimään niitä vaatteita¨ niin täälähän hän niitä hakee kysymällä mistä niit löytyy. vai pitäiskö koluta koko helkati suomi et mis on..?? ja kai itekki ootte jostai alottanu. ette oo syntyny keesi päänne päällä ja nahkatakki päällä.
- DarkLucy
pelle miljoonan laulua lainaten: mitä on punk, no ei ainakaan tätä
mee kotiis kasvamaan, wannabe- DarkLucy
viesti oli osoitettu ketjun aloittajalle.
- hanoi_rocks
teillä on sana hallussa.yhdyn.
- klfdsk
"mä olen taitava liikemies yksi parhaista mä skideille uuden muodin teen vaikka liikavarpaista ja kapinoinnista tottakai mä teen kauppatavaraa ja kaikkein mieluiten mä myyn vaaratonta leikkikapinaa" toimintas on just se mitä ne tahtoo idiootti
- Tätänimimerkkiäeiolekenellä...
No kaikkialta nyt mustaa kynsilakkaa löytyy.
Oman kynsilakkani löysin Anttilasta, kunhan vaan etsii niin löytää taatusti.
Jos tässä tarkkoja ollaan punkkarit tekevät vaatteensa itse, ei niitä mistään osteta!
Mutta kuoseja,hakaneuloja,ketjuja ostetaan itse.
Jos punkkariksi haluat pukeutua käytä mielikuvitustasi ja suunnittele!
Itsekkin punkkari olen.
Oman niittivyöni kaappasin Seppälästä 12.90eurolla :D
Ja näin.
~rosa- OP?Pi)=)/
ja paskat oot mikään punkkari vaan pissixxx
- sedfghjfv
entäjos jonkun asuinalueella ei yksin kertaisesti ole kuin muutama hassu kauppa eikä sielt löydy mtn. jos sattuu asuu semmoses tuppukyläs
- Romi
Just.
- -.-
Mene jonnekkin H&M ostamaan "punk" vaatteita. Raiskataan koko asia!! Ensin aate sitten vaate, kaikissa tyyleissä. Punkkari ei ole sellainen joka pukeutuu uusiin hienoihin pillifarkkuihin tai ostaa seppälästä hinon paidan joka näyttää punkilta. -.-'' Eikä punkkariksi ruveta yhtäkkiä: "hei! musta tulee punkkari" voithan sää pukeutua miten haluat, mutta ei ainakaan tollein punkkaria saa. Osta sellaisa vaatteita mitstä _oikeasti_ itse tykkäät. Back streetiltä saa ihan hienoja vaatteita..
- riot
Hmm. kerroppa sitten kun olet löytänyt niitä mustia vaatteita ja niittivöitä olet ne päällä varmasti erittäin punk. Aate on asia jonka sisäistää ja tuntee itsellensä oikeaksi silmät kiinni. Sä et kävele kadulla, näe punkkaria ja päätä alkavasi itsekkin moiseksi. Mulla ei ymmärrys riitä tämmöseen
- terppa
lyhyesti ja ytimekkäästi fak juu
- looglkgkrrer
se sama ja .
- TheRamones4life
En toki revennyt... Yhdyn totaalisesti.
Jos punkkariksi meinaatte ruveta h&m:än katalogia katellessane ni voitte mennä nii syvälle itteenne ettei kukaan teitä ikinä joudu enää kattelemaan..
- anöose
ei pillu. tervetuloa 2000-luvulle. "mäki alan nyt punkkarix! koska se on pop ja hip ja jee jee !"
- aluzki
Yhdyn kyllä sanoihinne... Ei voi ymmärtää tollassii apinoit jotka raiskaa noin pahasti! ensinnäkin PUNK ei ole sitä mustiin pukeutumista vaan se tehdään omalla asenteella! Oon ite pukeutunu varmaa koko ikäni mustiin enkä tietääkseni oo mitenkää PUNK! Mut VOI HELE et ottaa päähän muitten puolest tollaset
IhQd44m4$$4t3iNit ARGH! niitä on nähty jo AIVAN LIIKAA!
- Divinity
Itse kuuntelen punkrockkia enimmäkseen mutta en pukeudu sen mukaisesti koska en nää siihen mitään tarvetta. Ihminen on sitä mitä sieltä ulkokuoren takana on eikä se ulkokuori.
Aika rankkoja olette olleet tän aiheen alottajalle.. Ei kaikki ole pissiksiä jotka pukeutuvat sen mukaisesti eikä kaikki punkkareita jotka pukeutuvat sen tyylin mukaisesti.
Vähän suvaitsevaisuutta. - pat-
on kyl pakko yhtyy näihi edellisii kommentteihin. vittu kaikki teini-pissisX on nykyää "punkkareita". seppälän punk-kuteet on nii in ettei mtn rajaa. vituttaa ku nykyää kaikki näyttää nii vitun samalta ja on nii vitun seppälä-punkkareita! prkl!!
- MOI MOON PUNK-KARI
Voi vittu te ootte kyllä ihmeen säälittäviä itkupillejä kaikki :D "VÄÄ YHYY ETSÄ SAA RAISGAA PUNKKAREIDEN TYYLII VITU MASSATEINIIIII YHYYYHYYHYYY WI77UUUU!11111oneoneoneone!11" Ei toi ketjun aloittaja edes missään vaiheessa sanonut "alkavansa punkkariksi", vaan kyseli mistä löytää "punktyylisiä vaatteita". Ja sitten te huonoitsetuntoiset ressukat joilla ei ole mitään parempaa tekemistä kuin WIHATA koko SYNKÄLLÄ MUSTALLA SYDÄMELLÄNNE!1 wannabe-punkkareita alatte ulvoa täällä.
Oon kyllä samaa mieltä siitä, ettei punkkariksi noin vaan "aleta" esmes ostamalla H&M:stä yhtä niittivyötä, aatteestahan se tietty lähtee, mutta mua jotenkin säälittää kun suurin osa teistä ei kykene mihinkään muuhun kuin tohon ainaiseen "WITUN WANAPIIT MIX TE PILAATTE MEIJÄN AITOJEN PUNKKAREIDEN MAINEEN SNIFF SNIFF"-tyylin vikinään. MITÄ SE HAITTAA TEITÄ, vaikka joku teini nyt haluaisikin ostaa H&M:n "punkkari"-vaatteita? :D Ette te siihen kuole. Muoteja tulee ja menee, ja tää on nyt valitettavasti muoti, joten koittakaa elää sen kanssa kunnes se menee ohi tai tukehtukaa katkeruuteenne kotona. Ei se TEIDÄN hienoa punk-tyyliänne mitenkään kosketa, jos joku toinen nolaakin itsensä "alkamalla punkkariksi". Mua huvittaa suunnattomasti, että aina kun joku mainitsee sanat "mistä löydän punk-henkisiä vaatteita" jossain päin netissä, niin heti tällainen henkilö saa niskaansa lauman tollaisia "WANNABETA!1" ulvovia, hysteerisiä tr00-punkkareita.
Mä en tajua että miksi vaivauduin edes vastaamaan tällaisten ölisevien ameebojen keskusteluun, haha! 8D Ei kai ollut tosiaan parempaakaan tekemistä. - hävettää puolestanne =/
MOI MOON PUNK-KARI kirjoitti:
Voi vittu te ootte kyllä ihmeen säälittäviä itkupillejä kaikki :D "VÄÄ YHYY ETSÄ SAA RAISGAA PUNKKAREIDEN TYYLII VITU MASSATEINIIIII YHYYYHYYHYYY WI77UUUU!11111oneoneoneone!11" Ei toi ketjun aloittaja edes missään vaiheessa sanonut "alkavansa punkkariksi", vaan kyseli mistä löytää "punktyylisiä vaatteita". Ja sitten te huonoitsetuntoiset ressukat joilla ei ole mitään parempaa tekemistä kuin WIHATA koko SYNKÄLLÄ MUSTALLA SYDÄMELLÄNNE!1 wannabe-punkkareita alatte ulvoa täällä.
Oon kyllä samaa mieltä siitä, ettei punkkariksi noin vaan "aleta" esmes ostamalla H&M:stä yhtä niittivyötä, aatteestahan se tietty lähtee, mutta mua jotenkin säälittää kun suurin osa teistä ei kykene mihinkään muuhun kuin tohon ainaiseen "WITUN WANAPIIT MIX TE PILAATTE MEIJÄN AITOJEN PUNKKAREIDEN MAINEEN SNIFF SNIFF"-tyylin vikinään. MITÄ SE HAITTAA TEITÄ, vaikka joku teini nyt haluaisikin ostaa H&M:n "punkkari"-vaatteita? :D Ette te siihen kuole. Muoteja tulee ja menee, ja tää on nyt valitettavasti muoti, joten koittakaa elää sen kanssa kunnes se menee ohi tai tukehtukaa katkeruuteenne kotona. Ei se TEIDÄN hienoa punk-tyyliänne mitenkään kosketa, jos joku toinen nolaakin itsensä "alkamalla punkkariksi". Mua huvittaa suunnattomasti, että aina kun joku mainitsee sanat "mistä löydän punk-henkisiä vaatteita" jossain päin netissä, niin heti tällainen henkilö saa niskaansa lauman tollaisia "WANNABETA!1" ulvovia, hysteerisiä tr00-punkkareita.
Mä en tajua että miksi vaivauduin edes vastaamaan tällaisten ölisevien ameebojen keskusteluun, haha! 8D Ei kai ollut tosiaan parempaakaan tekemistä.Mä olen NIIN samaa mieltä =D
Te kaikki NOLASITTE ittenne niin totaallisesti ja mitä se ees teille kuuluu jos joku haluu ostaa "punk"-tyylisiä vaatteita.
Mistä te ees tiiätte vaikka tää kys. henkilö oiskin "aito" punkkari.
Punkkariksi, tms, ei ruveta vain sormia napsauttamalla, ekaksi etsitään tietoa, omaksutaan se ja aletaan etsiä oman tyylisiä vaattetita jne.
te tässä olette "PissiX WANNWBE PunX"
=) - säälittävää.
hävettää puolestanne =/ kirjoitti:
Mä olen NIIN samaa mieltä =D
Te kaikki NOLASITTE ittenne niin totaallisesti ja mitä se ees teille kuuluu jos joku haluu ostaa "punk"-tyylisiä vaatteita.
Mistä te ees tiiätte vaikka tää kys. henkilö oiskin "aito" punkkari.
Punkkariksi, tms, ei ruveta vain sormia napsauttamalla, ekaksi etsitään tietoa, omaksutaan se ja aletaan etsiä oman tyylisiä vaattetita jne.
te tässä olette "PissiX WANNWBE PunX"
=)Ketjun aloittaja vain kysyi mistä voisin ostaa "punk"-tyylisiä vaatteita, ei pyytänyt haukkuja.
- gootti
säälittävää. kirjoitti:
Ketjun aloittaja vain kysyi mistä voisin ostaa "punk"-tyylisiä vaatteita, ei pyytänyt haukkuja.
todellakin ja mistä te muut voitte tietää onko ketjun aloittaja aito punkkari
- raaaaaaaaaaaaaaandom
olen siinnä ehdottoman samaa mieltä että on rasittavaa ku kaikki näytää samalta mutta asun helsingin vieressä joten täällä on tooooooooosi paljon ihmisiä enkä oo kyllä nähny punkkaria pitkään aikaan... huomaisin kyllä massasta ku kaikil on pillifarkut ja converset ja mitälie!
- fgjft
"punk tyyli eli mustia vaatteita ja niitti juttuja" taidat olla 13 v.
- hähääää
en tiiä joensuusta mitään, mutta jos turkuun päin tulet ni pirjonbasaariin ja sietä vain ostelemään:) jotkut aika kaliita mut sen arvost on.
- ähhh
siis mitä te tajuutte?? jos kysyy et haluisin löytää vaatteia, jota on punk tyylisii ni te alatte valittaa sille et se on joku wannabee punkkari?! tosa ei oo kyl mitää järkee. Ja mistä te sen tiedätte et onks sillä aate mukana vai ei?? voi jumalauta! ja must se on iha ok vaik ei oo aatetta mukana ja pukeutuu niin. se on sen oma asia ei muitte nyt tarvii mennä suunnillee repimää vaatteit sen päält! MUn mielest voi ihan hyvin ostaa esim pari paitaa h&m:stä. jotai yks toppi tai jotai. jos sun kaveri käveliski päällää jotai h&m:stä ostettua mut muuten perus vaatteet ni alkaisiks sä huutaa sil et mikä sua vaivaa??jokaa vitut siit mitä tollaset pinnalliset kusipäät valittaaa!!
Ps. Ei punkkareil oo tehty mitään tiettyy kaavaa et mitä pukeudutaa. Siinähän just luovuus käytössä aika paljo: yhdistellää erilaisii vaattei ja saadan niist punkin näköset, vaikka oiski jopa h&m:stä et koittakaa ny helvetti kestäää se. - irokeeeeeesi
ähhh kirjoitti:
siis mitä te tajuutte?? jos kysyy et haluisin löytää vaatteia, jota on punk tyylisii ni te alatte valittaa sille et se on joku wannabee punkkari?! tosa ei oo kyl mitää järkee. Ja mistä te sen tiedätte et onks sillä aate mukana vai ei?? voi jumalauta! ja must se on iha ok vaik ei oo aatetta mukana ja pukeutuu niin. se on sen oma asia ei muitte nyt tarvii mennä suunnillee repimää vaatteit sen päält! MUn mielest voi ihan hyvin ostaa esim pari paitaa h&m:stä. jotai yks toppi tai jotai. jos sun kaveri käveliski päällää jotai h&m:stä ostettua mut muuten perus vaatteet ni alkaisiks sä huutaa sil et mikä sua vaivaa??jokaa vitut siit mitä tollaset pinnalliset kusipäät valittaaa!!
Ps. Ei punkkareil oo tehty mitään tiettyy kaavaa et mitä pukeudutaa. Siinähän just luovuus käytössä aika paljo: yhdistellää erilaisii vaattei ja saadan niist punkin näköset, vaikka oiski jopa h&m:stä et koittakaa ny helvetti kestäää se.niin, joku tuolla sanoikin että "oikee punkkari" saa vaaleanpunaisen prinsessamekonkin näyttämään punkilta. sama logiikka käy varmaan myös seppälän vaatteisiin?
en nyt alkais itteeni punkkariksi haukkumaan just sen takia että vielä joku tulee tivaamaan et "eihän sul VOI OLLA aatteita ku juot ttu kokista" -tyyliin, mitään multa kysymättä. se on kuitenkin fakta et jokaisella ihmisellä on mielipiteitä jostain, ja jokaisesta ihan varmasti löytyy se pieni punk-henki. MUTTA eihän nyt kukaan "niin-troo-punkkari" voisi tajuta että joku bisnespukumies voi olla ihan yhtä "punk" kuin mikä tahansa niittiketjushokkivärimassa. ja sitten kauhea porina siitä kun jotkut jotka käyttää jotain punk-tyylisiä vaatteita raiskaa koko aatteen, mitä ihmettä :D
- rottaniitti
mistä näitä wannabe punkkeja oikein virtaa..joka nurkan takaa tulee vastaan tyyppi jolla on hakaneula housussa ja se on sitten niin punk. kannataa muistaa että punk on aate ei vaate.
- punk!
Vittu mistä te tiedätte onko tän ketjun alottajalla aate vai ei! Se ei muut tehny kun kyselly punk tyylisiä vaatteita! Ootte te kans! Angst angst! Mistä se aate sitten lähtee.... Musiikista?? Ootteko te koko elämänne pikku vauvasta asti ite käyttäny punk kuteita yms?!?!!? Jostainhan sitä on lähettävä! Ite oon jo pitkään tykänny punk- rockista ja asenne on en mukanen ja sitten päätin tässä pukeutuu sen mukaan ja tekeekö se että haluun olla se kuka oon musta jonkun IhQD44 pissiksen!!!!?!??!?! Entä sillon kun punk ei sattunu olee muotia, sillon tuskin valitettiin siitä että ihmiset haluu pukee punk vaatteet päälleen yms! Ihan samahan se on nytkin, yktä moni meistä, jotka "rupee punkkareiks" on vielä nykyäänkin ihan aattellisia ja oikeita punkkareita! OTTAA PÄÄHÄN TOLLASET PRKL!
- pinkku
punk! kirjoitti:
Vittu mistä te tiedätte onko tän ketjun alottajalla aate vai ei! Se ei muut tehny kun kyselly punk tyylisiä vaatteita! Ootte te kans! Angst angst! Mistä se aate sitten lähtee.... Musiikista?? Ootteko te koko elämänne pikku vauvasta asti ite käyttäny punk kuteita yms?!?!!? Jostainhan sitä on lähettävä! Ite oon jo pitkään tykänny punk- rockista ja asenne on en mukanen ja sitten päätin tässä pukeutuu sen mukaan ja tekeekö se että haluun olla se kuka oon musta jonkun IhQD44 pissiksen!!!!?!??!?! Entä sillon kun punk ei sattunu olee muotia, sillon tuskin valitettiin siitä että ihmiset haluu pukee punk vaatteet päälleen yms! Ihan samahan se on nytkin, yktä moni meistä, jotka "rupee punkkareiks" on vielä nykyäänkin ihan aattellisia ja oikeita punkkareita! OTTAA PÄÄHÄN TOLLASET PRKL!
kyselijästähän ei saa tietoa sen enempää kuin mitä hän kertoi.jos hä on kiinnostunut aatteesta ja haluaa heijastaa sen pukeutumiseen niin kannattaisi auttaa siinä eikä haukkua ojaan.eiks jeh.Netistä löytynee jos jonkinlaista vaatetta.kantsii hakea sieltä.jaa ja sitä msutaa kynsilakkaa kyllä seppälästä löytänee
- SidVicious4life
punk! kirjoitti:
sori repesin pahast... Olet säälittävä, tais vähän palaa pinna vai? : DDDD
Hahaha, viljele sä vaa niitä huutomerkkejäs, nehän saa sut vaikuttamaan niin fiksulta että kannattaa kuunnella! : DDDD
Mut jju, siis punk lähtee siitä asenteesta. Pitää olla mielipiteitä, ja halua erottua.
MUTTA jos on tod laiska ni cybershop.fi on hyvä paikka tollaselle alottelijalle.
P.S.
Alottelijaa kutsutaan nykyään wannabeeksi täällä? : D Kiva et mullekin ilmotitte, itse olen ollut punkkari vuodesta 2002 ja hävettää nyt ihan saatanasti, koska kertaakaan ennen en ole kuullut et jotain joka kysyy "mist sais punk-tyylisii vaatteit" haukuttais wnbeeks. Ihan hyvin se on voinu olla vaik kauemman aikaa punkkari mut etsii vaa laajempaa näkökulmaa
Te dissaajat ootte niin wnb-punkkareita. Teistä on aate kaukana, eikös yks punkin aatteista oo kuitenki suvaitsevaisuus? : DDDD Ainakin viimeksi kun itse tarkistin XDDD
- pinkku
Ei pitäisi heti suroalta mennä ihmistä mollamaan jos hän sievästi kysyy asiaa =P ei nyt mistään aatteen raiskaamisesta ole kyse kuitenkaan.Onhan tätä nykyään hirveät määrät kaikenlaisia feikkejä mutta sepä on niiden asia.Kyllä ns.aidot erottuu aina feikeistä.Ja feikitkin tunnistaa aina.Kylhän se kieltämättä sapettaa kun itse elää jotain juttua sydän ääriän myöten ja joku nussii idean vaikkei edes tajua koko ideaa.Mutta tässä tapauksessa tuskin oli kyse siitä.Omien sanojensa mukaan hän taisi kysellä vaatteita öö esitykseen?Ellei sitten ollut kyse varsinaiseti kasvojen pelastamisesta.Joka tapauksessa kysymyksiin suhtautua hieman kiltimmin eikä heti heittää ihmistä yli laidan.Kukin tekee mitä itse parhaaksi näkee
- joku vaa
kannattaa perehtyä ensin punkin aatteisiin ja muihin koska ei oo mitää järkee pukeuta ku punkkari jos ei tiä mitä koko homma tarkottaa ja sit viä et punk vaatteet ei tarkota samaa ku mustat vaatteet!!! gootit on sitte eriksee ja punkkarilla voi ihan hyvin olla vaik puku päällä sill ei oo mitää välii siin on enemmänki kyse aatteista ja musasta enemmän kyl ehk aatteista mut jos ei aatteita kannata nii ei oo järkee pukeutua sillee
- publicimageltd
kaikki vaatteet joita punkkarit käyttävät eivät ole mustia. punkissa ei ole kyse siitä miten pukeutuu, vaan aatteesta. sun pitää uskaltaa olla erilainen, siinä se. siinä punkissa on kyse. punkissa on myös kyse anarkiasta, muista se. ja jos sinulla taitoa läytyy, voit myös valmistaa vaatteesi itse.
Voit näyttää jos haluat "klassiselta" punkkarilta.
nahkatakkeja löytää kirpputoreilta. voit myös tilata internetistä sitä sun tätä, kuten irtoniittejä ja pinssejä, joilla koristella vaatteitasi.
kuuntelen punkia kuten äitinikin nuoruusvuosinaan,
ja suurimpiin idoleihini kuuluvat sid vicious ja johnny rotten. mustia vaatteita minulla on vaatekaappi täynnä mutta se ei ole lempivärini.
olen poika ja kotoisin pääkaupunkiseudulta,
joten minulla ovat vaateliikkeet lähellä.
valmistan myös joitain vaatteistani.
en kyllä itse koskaan osta vaatteitani seppälästä tai h&M:stä. - vitunwannabet
***tu! Punkiks ei ryhdytä iha noin vaan ku jotkut pikku teinixit! Varmaa kaikki "punkit" tietääki et mistä se punk tulee tai kuka edes on Rotten tai mikä on Sex Pistols!
- punkisnotdead
Lol :D siis Muaki Vituttaa noi wannabeet ketkä luulee et niist tulee Kauheit Punkkareit jos ne ostaa rikkinäiset housut ja nahkatakin mis on niittei :S siis Punkkarit ei siis pukeudu minkää puku muotien mukaan vaan iha sillai mist itest tuntuu ! SeX Pistols !
- Divinity
Eikö se saatana ole ihan sama mitä päälle laitat? tekeekö nahkahousut susta yhtään enemmän rokkaria? Materiaa vitt-----
Pukeutukaa kaikki miten tykkäätte, käyttäytykää miten haluatte. Mun poikaystäväni esim. Kuuntelee black metallia ja pitää yllään H&M:än tyyliluomuksia.... Eikä ne tee siitä yhtään sen vähempää hevaria kun osaa käyttäytyä sen mukaisesti. Nyt te kaikki "vi### moon TR00 Punkx" Hommatkaa ittellenne parempaa tekemistä... Kuunnelkaa vaikka sitä Ramonessianne... Turhaan te täällä valittelette.,.. - AnalCunt
punkisnotdead kirjoitti:
Lol :D siis Muaki Vituttaa noi wannabeet ketkä luulee et niist tulee Kauheit Punkkareit jos ne ostaa rikkinäiset housut ja nahkatakin mis on niittei :S siis Punkkarit ei siis pukeudu minkää puku muotien mukaan vaan iha sillai mist itest tuntuu ! SeX Pistols !
Mitä vittua ? kuka se pahin wannabe tässä asiassa on? "Punk
- irokeeeeeesi
SEX PISTOLS?!!! :-----DDDD
mää tiedän sex pistolsista muun muassa sen, että ne teki punk-tyylistä muotia. SIIS MUOTIA! OH NOES! aika vaikea olla tietämättä sex pistolsia kun se on niin pinnalla ja pop, ja on ollut pitkään! - fakjuu suunsoittajat
irokeeeeeesi kirjoitti:
SEX PISTOLS?!!! :-----DDDD
mää tiedän sex pistolsista muun muassa sen, että ne teki punk-tyylistä muotia. SIIS MUOTIA! OH NOES! aika vaikea olla tietämättä sex pistolsia kun se on niin pinnalla ja pop, ja on ollut pitkään!hei irokeeeeeesi... sex pistols ei tehny punk-tyylistä muotia vaan se joku vitun vivienne westwood joka kuuluu vissiinki johki nyt kuuluisampaan suunnittelijakuntaan ihan vaan siks et se näki joittenki hemmojen ite tuunaamia kledjuja ja ne samanlaiset kuteet löyty tasan viikkoa paria myöhemmin sielt McLarenin sex boutiquesta.. Historia haltuun hemmo! :)
ja nyt itse alkuperäiseen asiaan ihan vain siksi et en oo mikään kusipää niin kuin te muut ja osoitan eräänlaista suvaitsevaisuutta sanomalla et aate ensin lapsonen. sitten sen jälkeen vasta rupeet katteleen vaatteita jos siltä tuntuu. kynsilakkaa mustaa ja kaikkia sateenkaaren värejä löytää ihan mistä kaupasta vaan, ja mitä vaatteisiin tulee niin kirpparilta mä omat rytkyni oon kattonu, en muualta rytkyjäni ostakaan, mut sit ois toi yks amerikkalainen verkkokauppa www.infectiousthreads.com josta ostamalla et tue mitään isoja kapitalisteja tms muit sellasii vaan niitä kahta kaupan aivan mahtavan reilua omistajaa Andeeta ja Robia, jotka on ihan jees tyyppejä... ja niil on ihan oikee putiikkikin tuol Newportissa Californian San Diegossa.. eli katteleppa ihan rauhassa mitä löytyy ja luonnostele mieleisiäs kledjuja.. itse ompeleminen on kyl parempi, ku sillon saa varmimmin sellasii kledjuja joita kukaan muu ei varmana omista ja jotka sopii vaan sulle kun ne on tehty yksinomaan sun ittojes mukaan...
ja joo, tosiaan te muutkin.. kasvakaa aikuisiks, ette tekään mitää punkkareita oo vauvasta asti ollu, et jossain vaiheessa teitäkin on ruvennu tää puoli kiinnostaan itteennekin ja ootte "alkaneet" punkkareiksi siinä missä moni muukin.. järki käteen ja jäitä hattuun ihmiset. - irokkesssssi
fakjuu suunsoittajat kirjoitti:
hei irokeeeeeesi... sex pistols ei tehny punk-tyylistä muotia vaan se joku vitun vivienne westwood joka kuuluu vissiinki johki nyt kuuluisampaan suunnittelijakuntaan ihan vaan siks et se näki joittenki hemmojen ite tuunaamia kledjuja ja ne samanlaiset kuteet löyty tasan viikkoa paria myöhemmin sielt McLarenin sex boutiquesta.. Historia haltuun hemmo! :)
ja nyt itse alkuperäiseen asiaan ihan vain siksi et en oo mikään kusipää niin kuin te muut ja osoitan eräänlaista suvaitsevaisuutta sanomalla et aate ensin lapsonen. sitten sen jälkeen vasta rupeet katteleen vaatteita jos siltä tuntuu. kynsilakkaa mustaa ja kaikkia sateenkaaren värejä löytää ihan mistä kaupasta vaan, ja mitä vaatteisiin tulee niin kirpparilta mä omat rytkyni oon kattonu, en muualta rytkyjäni ostakaan, mut sit ois toi yks amerikkalainen verkkokauppa www.infectiousthreads.com josta ostamalla et tue mitään isoja kapitalisteja tms muit sellasii vaan niitä kahta kaupan aivan mahtavan reilua omistajaa Andeeta ja Robia, jotka on ihan jees tyyppejä... ja niil on ihan oikee putiikkikin tuol Newportissa Californian San Diegossa.. eli katteleppa ihan rauhassa mitä löytyy ja luonnostele mieleisiäs kledjuja.. itse ompeleminen on kyl parempi, ku sillon saa varmimmin sellasii kledjuja joita kukaan muu ei varmana omista ja jotka sopii vaan sulle kun ne on tehty yksinomaan sun ittojes mukaan...
ja joo, tosiaan te muutkin.. kasvakaa aikuisiks, ette tekään mitää punkkareita oo vauvasta asti ollu, et jossain vaiheessa teitäkin on ruvennu tää puoli kiinnostaan itteennekin ja ootte "alkaneet" punkkareiksi siinä missä moni muukin.. järki käteen ja jäitä hattuun ihmiset.en ole hemmo mutta myönnetään, historia on jäänyt hieman heikoksi.. muuan punk-näyttelystä olin vaan saanut sellasen kuvan että sex pistolsilla oli jotain tekemistä weswoodin kanssa, siitä mm. liikkeelle nimi sex..? ja jokatapauksessa, sex pistols vaatteineen oli roolimalli, en tarkoita nyt sanoa että ne ois itse omin pienin kätösin vääntäny jotain riepuja catwalkille mutta muotihan syntyy aina jostain...
mut vaatteethan on vain vaatteita, itehän kulkisin mieluiten ilman jos en olis näin vilukissa.
ja itse en sanoisi olevani punkkari, koska minua ja olemistani on mahdotonta kuvailla yhdellä kapealla sanalla (joka voi jollekin toiselle tarkoittaa jotain aivan muuta) aivan sama miten suurta osaa elämästäni se kuvaisi, ja näin on mun mielestä jokaisen kohdalla.
- Kusilakki
1.eh... revi farkut, hanki farkkutakki ja heitä siihe niittei, ja pistä keesi.
2. Käytä ns. huora vaatteita ja värjää vitun vaalee blondi.
Siinä sulle punk-''tyyli''. - huoh
ei tommosil pikkutytöil oo varaa oikeisiin punk-tyylisiin vaatteisiin http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/teknologia/kuvat/punkkari.jpg&imgrefurl=http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/teknologia/punk2.htm&h=583&w=400&sz=26&hl=fi&start=1&um=1&tbnid=n0Hj5yhnxFORkM:&tbnh=134&tbnw=92&prev=/images?q=punkkari&um=1&hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&sa=G
siinä semmosta oikeeta punkkari tyylii - Shadowboy
Mä en ymmärrä teitä ihmiset. Jos joku kysyy lähinnä ihan mitä vaan, niin heti tulee kommenttia "painu kotiis itkee" "Et saatana oo mikään true punkkari" ja kaikkee vastaavaa... Mitäköhän varten foorumit on keksitty? En usko että kukaan kysyy foorumilta mitään jos haluaa pelkkää valitusta ja muuta sellasta. Ja varsinkin kun valittajat on saman ikäisiä teinejä suurin osa, mutta silti sanovat "Vittu noit siis ihQu-pissixii". Eivätkä kaiken lisäksi osaa kirjoittaakaan.
Tuliko mieleen, että mitäpä jos ketjun aloittaja onkin oikeasti aatteeltaan punkkari? Mistä te sen tiedätte? No ehkä viestin kirjoitusasusta voi päätellä että kyseessä on joku 13-vuotias tyttö... Ja mikä sitäpaitsi on punk-aatteen määritelmä? Elämä on paskaa, anarkia on mahtavaa ja niin edespäin? Voisiko joku antaa kattavan selityksen punk-aatteesta?
Itse käytän mustaa tai ruskeaa nahkatakkia ja mustia tai tavallisia farkkuja. Asettaako tämä minut johonkin alakulttuuriin, jos en kuitenkaan ole esimerkiksi punkkari tai gootti? Mielestäni ei.
Tiivistettynä sanon, että älkää vaivautuko vastaamaan jos saatte aikaiseksi vain tuollaista tekstiä. Kiitos.- Anaaliturpa.
Tuosta punk aatteen määritelmästä..niin eikös se nyt ole kaikille vähän omakohtainen asia? Että eihän sitä voi määritellä. Tai no joo, kapinaa jne. Mut kaikkihan sen on ite omassa päässään miettiny. Ja onhan näitä ihan tämmöisiä muotipunkkareitakin joille se punk on sitä tyyliä. Mut ite ajattelen punkin vapautena tehdä sitä mikä ittestään tuntuu oikeelta.
- mie vaan
Hei sun kannattaa käydä kattomassa kirppareilta kaikkea kivaa. Joensuussa on paljon ihan kivoja kirpputoreja ja jos et tiiä missä niin googlaamalla löytyy. Kirppiskamassa on myös se mukavaa että sieltä saa tosi yksilöllisiä vaatteita jotka ei kävele heti seuraavan nurkan takaa vastaan. Kirpputorituotteet on myös halvempia kuin kaupasta uutena ostetut ja ei unohdeta kierrätystä! Kannattaa myös opetella ompelemaan ja fiksaamaan itse vaatteita niin niistä saa sellaisia kuin haluaa. Toivottavasti löydät itsellesi oman näköisiäsi vaatteita.
- punkkarityttö
vituttaa nää "nykypunkkarit" jotka ei ees varmaa tiiä miltä oikee punkkari näyttää...
- lol123
Vastatkaa kysymykseen vitun pällit! Ketään ei kiinnosta toi tekopyhä paskanjauhanta! Wannabet saa vituttaa ihan rauhassa mutta menkää vittu valittaa jonnekkin muualle stna..
- elbo...
En tiijä miten punkkariksi tullaan mutta minun isä on punkkari ja mä oon ainakin ns. kasvanut siihen meillä kuunneltiin kohu 63 ja lamaa, maho neitsyttä yms siitä kun mä olin ihan pikkanen ja siinähän se aikuistuminen meni isän juttuja kuunnellessa ja kaikki se asenne ynnä muu on niin helkkarin hienoa, mulle ihan sama vaikka katseltas kieroon, en välitä. enkä jaksa välittää mistään pissis ``tää vaan on nyt niin hienoa näyttää tältä`` jutuista, hyvät naurut siitä saa ainakin jos ei muuta. Mä tiedän mitä mä oon ja mitä en halua olla mun uskoa ei raiskaa pikkuset teinit.
- Sekasorto...
Tosiaan ei varmaan tarvitse enää kertoakkaan siitä kuinka punk on aate jnejne. Uskoisin että se on tullu jo jokaiselle selväksi.
Punk on myös tyyli. Mutta ihan rehellisesti onko nykyään enää "aitoja punkkareita"? Punkhan sai alkunsa 70-luvulla. Se ei ollut mitään "tappakkaa kaikki, valtio haistakaa vittu". Se oli oikeasti sitä "usko ittees"-juttuu.
Mut mitä punk on nykyään? Mitä "punkkarit" on nykyään? Nuoriso on ymmärtäny punkin aivan väärin. Se on pikkasen sitä aatteitten raiskausta.
Mutta te, te ehkä viimeisimmät "aidot punkkarit" jos teitä vielä on jossain päin maailmaa. Kantakaa sitä aatetta ylpeenä, pitäkää lippu korkeella, koska mä tiedän että te ymmärrätte tän jutun.
Oletko sinä "aito punkkari"? Ei en usko että yksikään teistä on, vaikka te kuinka täällä vingutte että pissaliisat raiskaa teijän aatteet. Ei se tee teistä punkkaria.
Ymmärtäkää tosiasiat ja kantakaa omaa "tyyliänne" ylpeänä, vaikka muut mitä sanois. Mutta ettikää jokaikinen se oma juttunne!
Kiitos ja kuulemiin- en tiedä
sä oot ihan oikeessa-mä en väitä itteeni punkkariks mutta mulla on oam tyyli ja pidän kiinni siitä.mulle on tultu sanoo et miks e käytä dcn kenkiä ja burttonin pipoo niiku muut ja oot aika gay ku sul on maiharit ja muuta mut mä oon vaan sanonu et mua ei kuule sun mielipiteet paljoa kiinnosta ja lähteny menee.
- htsdhdhb
no katsos vaikka cybershopin ja mortician sivuilta.
- giganttipentti
tthei
- mh92
giganttipentti kirjoitti:
tthei
Aika skitsoo porukkaa, just tyyliin jotain ''true'' punkkareita jotka alkaa vinkumaan tollasta paskaa.
- totuuspunkista
Lue otsikko.
Ja punkkarit yleensä tekevät vaatteensa itse, ompelevat housuihin vetoketjuja jn. Eivätkä ostele mistään tyyliin rock-kaupoista sadan euron vaatteita.
Järki käteen !- Xsanetha
Tosi punkkari tuunaa itte vaatteensa. tiiän tuon kokemuksesta. hain läjän irtoniittejä ja ja kangasmerkkejä (AC/DC ja ozzy;a jne) vetokerjuja ei saa unohtaa. Minä tuunasin housuni kaksi vuotta sitten punkiksi. Kävin vielä ostamassa rautakaupasta kerjuja ja hakaneuloja ja sitten kiinnittelin se housuihin. Äiti oli aika vitusti mua vastaan nois vaatteis ja suttui, kun otin sen vanhat maiharit ja nahkatakin, joita se ei käyttäny.. Punk housut ei ole PILLIT vaan LEVEET.. Ja punkkarit nykyään yhdistelee kaikkia eri juttuja..
- qmi kana
Ystävät hyvät, teidän logistiikka kusee. PAHASTI! Tarkoitan siis ihan jokaista vastaaja.
- fakjuuvaaniikaikille
tarkotat varmaan logiikka?? :)
Omasta mielestäni kaikki saa pukeutua miten haluaa. Se on kuitenki eri juttu jos sitten aletaan sen pukeutumistyylin takia kutsua itseään esim. gootiksi. Musta on parasta se kun ottaa vaan niitä kivan näkösiä juttuja ja yhdistelee eikä lähde hakemalla hakemaan just jotain tiettyä linjaa. Ite pidän paljon joidenkin goottien pukeutumistyylistä ja saatan jotain sieltä poimia toisinaan mutta ei ne vaatteet kenestäkään punkaria tai goottia, saatikka rokkaria tee. Niihin päästään vasta aatteen ja musiikin kautta. Mutta itse en varsinaisesti pukeutumisen suhteen nää siinä mitään väärää jos haluaa pukeutua tietyllä tavalla - kunhan ei luule olevansa jonkun tietyn musiikki/aate suuntauksen edustaja vain vaatteiden perusteella...
- ilove<3
Mee CyberShoppii!
siel on kivoi vaatteita 8)
backstreetilla viel ihanimpii - Typerys.
ilove<3 kirjoitti:
Mee CyberShoppii!
backstreetilla viel ihanimpiiMietinpä tässä vaan, kun jotkut niin ''aidot'' punkkarit sanovat etteikö mm. seppälän tai h&m vaatteista saa punk-tyylisiä? - HA ! jos kerran itsekin olette niin aitoja punkkareita, saisitte itse seppälän massaisimman näköisistä vaatteista punkkia. Kaikki minkä tahtoo olevan punk-tyyliä, se on sitä. Se on siis ihan itsestään kiinni. :) ..
- ilughdytdguh
ilove<3 kirjoitti:
Mee CyberShoppii!
backstreetilla viel ihanimpiicybershop parempi!
- PunkAku
Typerys. kirjoitti:
Mietinpä tässä vaan, kun jotkut niin ''aidot'' punkkarit sanovat etteikö mm. seppälän tai h&m vaatteista saa punk-tyylisiä? - HA ! jos kerran itsekin olette niin aitoja punkkareita, saisitte itse seppälän massaisimman näköisistä vaatteista punkkia. Kaikki minkä tahtoo olevan punk-tyyliä, se on sitä. Se on siis ihan itsestään kiinni. :) ..
Samaa mieltä "typeryksen" kaa :) vaatteista saa punkit jo pelkästään puukolla. tosin eri juttu on näyttääkö punkilta vai onko punk. Asenne sen kertoo.
- PunkAku
PunkAku kirjoitti:
Samaa mieltä "typeryksen" kaa :) vaatteista saa punkit jo pelkästään puukolla. tosin eri juttu on näyttääkö punkilta vai onko punk. Asenne sen kertoo.
PLUS jos oikeesti haluut näyttää punkilta ni käytä ihmeessä värejä!
- i'm wannabe :O
ilughdytdguh kirjoitti:
cybershop parempi!
undergroandista? (ps:ei hajuuka mite kirjotetaa, ja niitä vaatteita sieltä) ja seppälästä saa mustaa kynslakkaa & hyvvää ;) se on joku grazy-merkki???
Oon vähä kumpienkkii puolella eli wannabe punkkarit syvältä, samoin niitten haukkujat. Itse olen omaksunu värikkäät vaatteet (mutten tiedä tyylistäny muuta, sillä sitä ei ole), kuuntelen taas jottain punkrock bändejä. ja eikös punk olekkin kapinaa yhteiskuntaa vastaan ja pukeutuminen pitää tapahtua mahdollisimman "huomio hakuisesti", eli siis vastakohdassa säädyllisyyden kanssa???
Mitä luulette, haukuttiinko, halveksuttiinko ja syrjittiinkö punkin alkuajoilla punkkareita ja miten luokittelette itsenne "oikeiksi" punkareiksi? onko "oikeat" punkarit niitä joilla on asenne näkö kohdallaan???
Älkää pliis vertailko 40 vuoden takaisia punkkareita ja nykypäiväisiä punkkareita (heitin sen vuosiluvun vaa jostain) silloin nimittäin oli hieman erillaiset ajatukset tietääkseni. - sgdsgdsdg
Typerys. kirjoitti:
Mietinpä tässä vaan, kun jotkut niin ''aidot'' punkkarit sanovat etteikö mm. seppälän tai h&m vaatteista saa punk-tyylisiä? - HA ! jos kerran itsekin olette niin aitoja punkkareita, saisitte itse seppälän massaisimman näköisistä vaatteista punkkia. Kaikki minkä tahtoo olevan punk-tyyliä, se on sitä. Se on siis ihan itsestään kiinni. :) ..
ime isääs
- ölkjhgfdgrtj
esim
www.cybershop.fi - FrozenCorpse
Voin suositella punk-tyyliä vasta sitten kun olet kasvanut ja tiedät mitä käyttämästi termit merkitsevät.
Tyyli vaatii asennetta jota ei kyllä sulla ole. - asdfghjklöäqzwxec
Miten niin moni voi olla niin negatiivinen jonkun pukeutumisen takia? :''D aika naurettavaa, tyypit hei ne on vaan vaatteita.
- Spanish Bombs
Miksi, voi miksi jokin niin antikaupallinen asia on muutettu juuri päinvastaiseksi? Punk ei ole pelkästään halpisniittivöitä ja jotakin H&M:n mustaa kynsilakkaa. Se on aate, joka kritisoi yhteiskunnan ongelmakohtia. Myöskään tämä 2000-luvun "punk-musiikki" ei enää hahmota koko asiaa. Nykyajan käsitys punk-kulttuurista on juuri sellainen, mitä punk esimerkiksi 70-luvulla olisi halveksinut. Jotenkin tunnen suurta myötähäpeää... Kaikkein pahiten tämä asia mättää,kun niitä harvoja, joilla arvot ja asenne ovat kohdallaan haukutaan wannabeiksi. Minä pelkään yhteiskunnan tulevaisuutta. Oikeastaan, jo tämä hetki on huolestuttava.
- äöäöäöäöäöäöä
Tavallaan samaa mieltä. Mutta eniten tässä ärsyttää ( ei kyllä liity mitenkään ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen) että ajatellaan, että punkkari on sama asia kuin kapinallinen, anarkisti tms. Ja alunpitäen punkille ei ollut mitään tyyliä. Ja siinä vaiheessa kun tuli tämä että ' jos oot punkkari, niin irokeesi, nahkatakki niiteillä, skottihousut ja loput vaatteet kirppikseltä' ajatus, niin nämä ' aidot punkkarit' mukaan lukien johnny rotten rupesi kutsumaan heitä postimerkkipunkkareiksi. Alunperin punk aatteeseen kuului, että pukeudutaan miten halutaan, sillä siihen aikaan pukeutuminen ei ollut näin vapaata. Punkkari on henkilö, joka kuuntelee punk-musiikkia ja anarkisti on henkilö, joka kannattaa anarkiaa. Nykyään nämä postimerkkipunkkarit (eli wnb tai mikä lie) eivät tiedä edes mistä puhuvat. ' Olen punkkari eli anarkisti ' ja kun lähtee jatkamaan keskustelua niin käykin ilmi etteivät he tiedä mitään anarkiasta ja miksi he haluaisivat Suomeen anarkian, mikä hallituksessa nyt on niin pahasti pielessä. Ja voi olla punkkari näytti miltä näytti, sehän on alkuperäinen aate.
MUTTA nyt takaisin aiheeseen tämän pitkän avautumisen jälkeen..
Nykyään skottiruutuisia vaatteita, maihareita tai muita hevari,gootti vaatteisiin kuuluvia, mutta värikkäämpiä vaatteita kutsutaan punk-henkisiksi. Niille ei vain ole muutakaan yhtä osuvaa
kuvausta. Jos joku haluaa punk-henkisiä vaatteita, ei hän todennäköisesti tarkoita haluavansa olla punkkari. Harva nykynuorista, jotka käyttävät punk-henkisiä vaatteita, ovat punkkareita.
Tuo viesti on muuten 4 vuotta vanha. Eiköhän hän ole jo löytänyt niitä etsimiään vaatteita tai keksinyt jotain parempaakin tekemistä! - ahehahehahe
äöäöäöäöäöäöä kirjoitti:
Tavallaan samaa mieltä. Mutta eniten tässä ärsyttää ( ei kyllä liity mitenkään ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen) että ajatellaan, että punkkari on sama asia kuin kapinallinen, anarkisti tms. Ja alunpitäen punkille ei ollut mitään tyyliä. Ja siinä vaiheessa kun tuli tämä että ' jos oot punkkari, niin irokeesi, nahkatakki niiteillä, skottihousut ja loput vaatteet kirppikseltä' ajatus, niin nämä ' aidot punkkarit' mukaan lukien johnny rotten rupesi kutsumaan heitä postimerkkipunkkareiksi. Alunperin punk aatteeseen kuului, että pukeudutaan miten halutaan, sillä siihen aikaan pukeutuminen ei ollut näin vapaata. Punkkari on henkilö, joka kuuntelee punk-musiikkia ja anarkisti on henkilö, joka kannattaa anarkiaa. Nykyään nämä postimerkkipunkkarit (eli wnb tai mikä lie) eivät tiedä edes mistä puhuvat. ' Olen punkkari eli anarkisti ' ja kun lähtee jatkamaan keskustelua niin käykin ilmi etteivät he tiedä mitään anarkiasta ja miksi he haluaisivat Suomeen anarkian, mikä hallituksessa nyt on niin pahasti pielessä. Ja voi olla punkkari näytti miltä näytti, sehän on alkuperäinen aate.
MUTTA nyt takaisin aiheeseen tämän pitkän avautumisen jälkeen..
Nykyään skottiruutuisia vaatteita, maihareita tai muita hevari,gootti vaatteisiin kuuluvia, mutta värikkäämpiä vaatteita kutsutaan punk-henkisiksi. Niille ei vain ole muutakaan yhtä osuvaa
kuvausta. Jos joku haluaa punk-henkisiä vaatteita, ei hän todennäköisesti tarkoita haluavansa olla punkkari. Harva nykynuorista, jotka käyttävät punk-henkisiä vaatteita, ovat punkkareita.
Tuo viesti on muuten 4 vuotta vanha. Eiköhän hän ole jo löytänyt niitä etsimiään vaatteita tai keksinyt jotain parempaakin tekemistä!Hahah olkoot vaikka kymmenen vuotta vanha, keskustelu on hauska ja mäpä otan osaa.
Täällä valittavat nää hurjat punkkarit näistä wannabepunkkareista, mutta kamoon, näyttänee asenteena olevan sit se että "joo te wannabeet ette tiedä kuka rotten on mut mä tiedän jopa viciousinkin ja oon niiiiin punk!", hah, nauran. :D
Punk on paljon muutakin kuin Sex Pistols. Oletteko koskaan kuulleet Ramonesista? New York Dollsista?
Hehehe ja senhän täytyy nyt olla itsestään selvää aivan jokaiselle, joka edes haaveilee näyttävänsä jollain asteella vakuuttavahkolta, että punkkari tekee itse vaatteistaan punkin - vaikka siitä massaisimmasta koskaan. Ja kyllä ne kirpparivaatteet on vaan ppaaaaljon punkimpia kuin morticiakama yms. Eipä unohdeta näitä lähtökohtia ja periaatteita. 8)
- mustat kynnet
tuolta vaatteita ja.. :
http://www.cybershop.fi/product/3811/nail-polish
tuolta pitäis saada hyvää mustaa kynsilakkaakin. (:- raaaaaaaaaaandom
Mun mielestä punkkari on ajatus maailma enemmän ku vaatetyyli... Kaikki tyylit ja merkit voi heittää jorpakkoon!! Miettikää vaikka sitä merkkiä jossa on se krokotiili... Lacoste!! Ne on ihan älyttömän kalliita ja oikeestaan ihmiset maksaa siitä merkistä eikä vaatteesta! Mä oon alkuvuoden pähkäilly tyhmästi "olisinko gootti vai lolita vai tavallinen vai..." sitten koin valaistuksen (en uskonnollisessa mielessä) ja älysin että käyn sitten seppälässä tai morticiassa minun pitää ostaa vaatteita joista itse pidän enkä pelkästään goottia tai pelkästään tavallista!! Monta kertaa on jäänny hyvät housut ostamatta ku ne ei oo ollu gootti tyyliä :´´( Muuten kannattaa tonkia vanhempien vaatekaappeja löysin tänään isäni vanhat kirkkaan punaiset pillifarkut! Puoli-isäni vaatteista ei kyllä löydy mitään... Herää muuten kysymys miks äiti oli säästäny isän farkut......
- spinabifida
raaaaaaaaaaandom kirjoitti:
Mun mielestä punkkari on ajatus maailma enemmän ku vaatetyyli... Kaikki tyylit ja merkit voi heittää jorpakkoon!! Miettikää vaikka sitä merkkiä jossa on se krokotiili... Lacoste!! Ne on ihan älyttömän kalliita ja oikeestaan ihmiset maksaa siitä merkistä eikä vaatteesta! Mä oon alkuvuoden pähkäilly tyhmästi "olisinko gootti vai lolita vai tavallinen vai..." sitten koin valaistuksen (en uskonnollisessa mielessä) ja älysin että käyn sitten seppälässä tai morticiassa minun pitää ostaa vaatteita joista itse pidän enkä pelkästään goottia tai pelkästään tavallista!! Monta kertaa on jäänny hyvät housut ostamatta ku ne ei oo ollu gootti tyyliä :´´( Muuten kannattaa tonkia vanhempien vaatekaappeja löysin tänään isäni vanhat kirkkaan punaiset pillifarkut! Puoli-isäni vaatteista ei kyllä löydy mitään... Herää muuten kysymys miks äiti oli säästäny isän farkut......
tunnen paljon punkkareita, joilla nimenomaan ei ole väliä vaatteista, he ostaa halvalla ja tuunaa ite, eikä tarvii siihen mitään cybershopin kalliita rättejä ja paitoja joissa lukee punk. punk on aate, asenne ja elämäntyyli. ja toki myös musiikki.
punkisnotdead, et oo kovin vakuuttava tolla sun asenteellasi.. näin ohimennen pakko huomauttaa. - halooooooooooooooooo
spinabifida kirjoitti:
tunnen paljon punkkareita, joilla nimenomaan ei ole väliä vaatteista, he ostaa halvalla ja tuunaa ite, eikä tarvii siihen mitään cybershopin kalliita rättejä ja paitoja joissa lukee punk. punk on aate, asenne ja elämäntyyli. ja toki myös musiikki.
punkisnotdead, et oo kovin vakuuttava tolla sun asenteellasi.. näin ohimennen pakko huomauttaa.Vaikka sä ostaisit jtn kalliita vaatteita backstreetistä ni ei se vittu tarkota et on joku punkkari
- K1KK3L1
halooooooooooooooooo kirjoitti:
Vaikka sä ostaisit jtn kalliita vaatteita backstreetistä ni ei se vittu tarkota et on joku punkkari
OOTTE KAIKKI VITUN SÄÄLITTÄVIÄ HOMOJA. KUOLKAA POIS TAI JOTN SAATANAN RUNKUUUUUUTTT!!! :D IMEKÄÄ LEKAAAAAA MUNAPÄÄ :D YHDYN SUN MUTSIIS TAKAAPÄIN >:D MUNATTOMAT RUNGGURIT
PS: JOS OOTTE MUIJII TEIL EI OO MUNAA MITÄ RUNGUTTAA, JOTEN TYÖNTÄKÄÄ SATREENVARJOPESEESEEN JA PYYTÄKÄÄ JOTAI HOMOO AVAAMAAN SE JA OTTAKAA SUIHIN JA KYRPÄ PERSEESEEN
PPS: SATEEN VARJOJA SAA ANTTILASTA 6.90
PPPS: JA NIITÄ VITUN PUNK VAATTEITA SAA PÖLLIMÄLLÄ TAI UFFISTA (VITUN HALVALLA) (MUT EI NIIN HALVALLA KUN HUORAA) TAI REPIMÄLLÄ ODEN PERSEESTÄ ;D TAI JUSSIN, KOSKA SIELTÄ VASTA TAVARAA ONKIIKIN :DD
PPPPS: JA NIITTEJÄ SAA NETISTÄ TAI VOIT VAIKKA PASKOA NE SUN ROTSIIS KAHELLA RENKAALLA JA POIKITTAIN MUN FAIJAN SILMÄSTÄ :D
PPPPPS: JA KAIKKI HYVÄNNÄKLÖSET MUIJAT (JOILLA ON ISOT DAISARIT JA TMS.) TULEE TÄNNE NYYT!
PPPPPPS: JOS OOTTE FRUITTAREITA (NIINKU JUSTINBEAVER NI VOITTE IMASTA ;D)
PPPPPPPS:SAATANA!!!!ONEONEONEONE111!!¡¡
- Tiipertäjä
Hmm... Cybershopista saa jonkunlaisia Punk-vaatteita. Cybershopilla on omat nettikaupat,joten suosittelen menemään sinne. : )
- Punk-.-
Mun kaveri ainaki löysi Seppälästä mustaa kynsilakkaa. ö.o
Mut en tiiä mistä kaupoista löytää punk-vaatteita.
Oon ite punkkari, mut enemmän henkisesti kuin ulkomuodolta. (:
- creepywhore
Ensin aate ja sit vasta aate. Ja vittu oikee punkki ostaa kirpparilta saatana kuteet ja tuunaa ne oman näköseksi sori mut vituttaa tollaset wannabepunkit!!!!!
- Punkkari vm.-97
Vaikka en pukeudukaan kuin punkkarit, olen silti sisäisesti punkkari!
Itseäni ärsyttää wannabepunkkarit, joilla ei ole omia mielipiteitä!
Ei vaatteet punkkaria tee, vaan aatteet!!!!
'' Nuorille enemmän tekemistä ja rahoitusta.
Poliitikot suksikaa v*ttuun!'' - Punkkari vm.-97
Ei ne vaatteet todellakaan punkkaria tee!
Itse pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, vaikka kannatan punkin periaatteita.
Eli punkkari oon! :D
Politiikot suksikaa v'ttuun!'' - onnittelut
Punkkari vm.-97 kirjoitti:
Ei ne vaatteet todellakaan punkkaria tee!
Itse pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, vaikka kannatan punkin periaatteita.
Eli punkkari oon! :D
Politiikot suksikaa v'ttuun!''Hyvä, kun noin nuorena oot (oletettavasti oot sen 13?) sisäistäny tän aatten, ja soveltanut sitä noin hienosti. Jatka samaan malliin!
- oikeastipunkkari
Punkkari vm.-97 kirjoitti:
Vaikka en pukeudukaan kuin punkkarit, olen silti sisäisesti punkkari!
Itseäni ärsyttää wannabepunkkarit, joilla ei ole omia mielipiteitä!
Ei vaatteet punkkaria tee, vaan aatteet!!!!
Poliitikot suksikaa v*ttuun!''wannebe punkkarit vois painuu helvettiin! sun tekstistä oikeesti tajuaa et sä oot punkkari.
mä vittu joka päivä näen ku jotkut wannebe punkkarit on sillee "mun tyyli on punk"
"mä kuuntelen sum-41, hei tää on punkkii" kerrain kysyin niiltä idiooteilta, et ootteko kuunnellu ramonesii, sieltä tuli vastaus "en mä kuuntele, ei se ole punkkii". siinä vaiheessa repesi yksi jos toinenkin. Mä olin sille painu vittuun. vaatteet ei todellakaan tee punkkaria.
- Punk never dies
No kertokaapa rakkaat lapset mitä se punk on, kas kun ainakaan Minä en löytänyt täältä yhtään muuta kantava ideaa kuin vaatteet ja ''vittuilun''. Kyllä siihen nyt paljon muutakin kuuluu. Punkkari vuosimallia -74
- Pungee
Yksi sana: Anarkismi. Mitä punkkia muuten kuuntelet? Itse kuuntelen HC punkkia enimmäkseen, mutta kyllä niitä 80's tulee kuunneltua.
- WANNABEEANARCHY
Pungee kirjoitti:
Yksi sana: Anarkismi. Mitä punkkia muuten kuuntelet? Itse kuuntelen HC punkkia enimmäkseen, mutta kyllä niitä 80's tulee kuunneltua.
ystävät hyvät hei minä olen wannabee punkkari mutta en tule vinkumaan kenellekkään että yhyyolen paska punkkari koska yksinkertaisesti mua ei vois kiinnostaa hevonpersettä semmonen touhu.kuuntelen hcta ja sexpistolssia mutta en häpeä sitä että kuuntelen myös slayeriä soadia ratmia mr bunglea kornia dillinger escape plania ja muutya mättöö/musiikkia jota kukaan muu paitsi minä kuuntelevat. en ole myöskään mikän vittu röökiä polttava anarkisti joka hakkaa mummoja pesäpallomaila kädessä vaan normaali ihminen.kyllä min pidän punk vaatteita mutta vain sen takia koska itse tykkään pitää niistä ja umlle on tultu sen takia vittuilemaankin mutta en ole välittänyt.haluaisin sanoa vain kaikille että hei järki käteen ennen kuin aletaan vittu jotain netti punk sotaa lietsomaan.KIITOS
- PUNK ELÄÄ
WANNABEEANARCHY kirjoitti:
ystävät hyvät hei minä olen wannabee punkkari mutta en tule vinkumaan kenellekkään että yhyyolen paska punkkari koska yksinkertaisesti mua ei vois kiinnostaa hevonpersettä semmonen touhu.kuuntelen hcta ja sexpistolssia mutta en häpeä sitä että kuuntelen myös slayeriä soadia ratmia mr bunglea kornia dillinger escape plania ja muutya mättöö/musiikkia jota kukaan muu paitsi minä kuuntelevat. en ole myöskään mikän vittu röökiä polttava anarkisti joka hakkaa mummoja pesäpallomaila kädessä vaan normaali ihminen.kyllä min pidän punk vaatteita mutta vain sen takia koska itse tykkään pitää niistä ja umlle on tultu sen takia vittuilemaankin mutta en ole välittänyt.haluaisin sanoa vain kaikille että hei järki käteen ennen kuin aletaan vittu jotain netti punk sotaa lietsomaan.KIITOS
VASTATKAA OLENKO PUNK JOS EN KÄYTÄ PUNKKARI VAATTEITA MUTTA HALUAN UUDISTUSTA JÄRJESTELMIIN JA VAPAUTTA!
- crap.bag
punk on vapautta olla erilainen ja sitä mitä todella on. perjaatteessa siis kuka tahansa pissis voi olla punk jos todella on ylpeästi oma itsensä. nykyisin punk on kaupallistettu ja joka saatanan kappahl ja seppälä myy pikkupeskoille niittivöitä ja paitoja joissa lukee isolla että "punk princess" tai jotain muuta yhtä järkevää. kävele keskustaan ja osta itsellesi takuuaito punktyyli, nyt vain 49,95 ! aito punkkari tekee ittelleen paidan vaikka muovipussista.
- punkkiiii
Paras punk yhtye oli Tiktak:)
- riistetty
Kyllä punnkarilla pitää olla jonkinlainen aate, ja taju siitä, että tässä yhteiskunnassa aka sosietyssä on jotain vialla...... Johanna tukiasen tissit ja pillukarvat maistuu crustin varvaskarvoille
- angggggggggggu
voi tsiisus,GOOGLE on keksitty...-.- O_o
- bheo
tost on jtn viis vuotta aikaa ja tänne tulee vielkii tollasii viestei :"D
ja te "anarkistit", eiks anarkia tarkota myös joteki tasa-arvoa, tai punkii kuuluu tasa-arvo, nii mite hitossa luulette toteuttavanne sitä ku haukutte kaikki
kaikkien pitäs saaha olla sellasii kun on, joistai punk vaatteet on hienoja nii mikä sitä kieltää käyttämästä niitä, ja mikä punkkaria kieltää käyttämästä jtn 50 euroo maksavia punk tyylisii vaatteita? - theincoming
Mä kyl yhdyn siihen et ei punk oo muotia.. punk on olla oma itsensä.. en pidä itteeni punkkarina vaikka kuuntelen kaikkee ratsia,pelle,lama no mutta tarkoitan että PUNK tulee susta ittestäs. ASENTEESTA. Kaikissa ihmisissä elää pieni punk joka joskus tulee pinnalle.. Nykypunk on erillaista, nykypunkkarit on siirtyny uudelle vuosisadalle. Punk on alkanu muuttuu tosi paljon. Luin jostain iltasanomista kai joskus viitisenvuotta sitten että '' Punk on 2000-luvun Räp'' suutuin niin pahasti.
Jos joku nuori nyt tahtoo ruveta punkkariksi niin ottakoon hän tämän neuvon: Sä et tarvii uusii vaatteit! sä voit tuunata omat vaatteet sulle mieleisiks, en oo koskaa ostanu mitää valmiiks ''punkiks tehty'' se on epäpunk.Jos haluut punkvaatteet ota kaapista farkkus ja tee pari reikää. Siinä sulle punk! asenne enne muotia poika, asenne..
'' Hakaneula poskeen vaikka vähän koskee, tukka poikki vihreäksi potki kaikki siveäksi pure, sylje , mellasta varasta tai kadota Mitä on punk NO EI AINAKAAN TÄTÄ!!!''
krisu~ - Lääkeprinsessa
Käsite "punk" ei ole tyyli, vaan aate, joka pyrkii muuttamaan yhteiskuntaa ja elämään sen mukaisesti. Vaikka itse omistan nahkarotsin, johon olen kiinnittänyt yli 500 niittiä, kuuntelen Lamaa, Riistettyjä, Kaaosta, Kuolleita kukkia yms... Ei se pukeutumistyyli kuitenkaan tee kenestäkään punkkaria, vaikka saattaa "näyttää" punkkarilta.
Kirpputorilta löydät halvalla vaikka t-paidan ja mustat farkut. Revi, tuunaa, värjää, ompele pätsejä, luo omanlaisesi kokonaisuus ja LUE, OTA SELVÄÄ JA TUE PUNKKAREIDEN LUOMAA AATEMAAILMAA !
-Tyttö Rovaniemeltä-- ASFODUH
Tää on nii totta :)
- Todellinen Punkkari
Tee itse ne mitä pystyt, mutta osta prätkärotsi ja tennarit kirppikseltä.
Käytä hiusgeelinä kananmunanvalkuaista niinku Sid Vicious käytti ja kampaa tukka haarukalla ylös.- pynkkäri
haha :D vitun pelle :D
- diu diu
eikös punkkari voi olla minkä näkönen tahansa :D
- Anarchy 4thewin
KYLLÄ, anarkismin aate kuuluu asiaan :D
Toisaalta kukaan ei voi sanoa miltä punkkarin kuuluisi näyttää. Halu olla erilainen ja osoittaa voivansa näyttää sen riittää.
Monet saavat vaikutteet kyllä varmaan suoraan punk yhtyeistä... - jeesus214
VITTU!!! :DDD a kiva nähä että nousee näin paljon puolustajia mutta voi vittu oikeesti vittu vetäkää käteen saatanan pikkuhuorat ja aloittaja!! on täällä sentään jotain fiksuja liikkeellä. Aloittajan ois pitäny pitää turpansa kiinni ja hakee vaikka googlesta.
- want some punk?
Tilaa netistä, googleen hakusanoiksi vaikka "punk clothes". Löytyy jokunen hyvä nettikauppa.
- sanna 9-v
punkkarit on niinku oon kovis hei kattokaa mua jeejee
- PunkForEver
No huh huh mitä tekstiä tuolla näkee... Ensinnäkin PUNK lähtee siitä aatteesta, ja kyllä nykyään sitä SAA kysyä, että mistähä löytyisi. Ei kaikista kaupungeista löydy tietyn tyylistä vaatetusta niin helposti kuin esim. Helsingistä. Heti kun joku kysyy niin kauhea vittuilu ja huuto. Okei olihan tuo teksti hymiöineen hieman epälyttävä ( alkuperäinen teksti siis ), mutta ajatus on se, että ei ihme, kun nuoret ei uskalla tehdä tai sanoa mitään kun niitä ollaa heti haukkumassa lyttyyn. Ja sit viel IHMETTELETTE miksi nuoret ovat tuollaisia ja tälläisiä ja plaa plaa. Miten te ihmiset pystyitte nostamaan niin helvetinmoisen haloon yhdestä kysymyksestä? PUNKKAREILLE AATE ON ELÄMÄ ! Ei se vaatetus. Itse olen punk aatteeella elänyt ja pukeudun miten sattuu ! Ei se vaate punkkaria tee. Siinä olen samaa mieltä monen kanssa. Ihmettelen vain tuota ihmisten lapsellisuutta ruveta heti morkkaa ku kysyy jotain.
- MISFITS_4EVER
vittu jokaikinen vaate on punkkia tunget vaa pari saatanan hakaneulaa revit paskaks ei oo mitään ns. yleistä Punk muotii... Oli sul kirpparilt löydetyt farkut jotka oot paskonu tai se kallein nahkatakki siit merkkiliikkeest nii iha yht punk se on ja pitää myös huomioida toi eri genre. Punk Rock, Oi!, pop punk, Horror, HC, Anarcho, 77, garage, deathrock, glam... jne. jne voit näyttää iha tavalliselt tallaajalt ja kuunnella Sex Pistolsii? stereotypia on tietenkin anarkisti takki täynnä niittii mut ei sil oo mitää välii mikä tuntuu parhaalt sen mukaan vai saako?
- Bunkkari
Taikanutusta löytyy hyviä punk-vaatteita.
http://www.tavaratalot.com/2011/10/taikanuttufi.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781