Jos raha ei merkitse mitään niin Rustholli kyllä tekee, mutta........
Remontointia
24
11768
Vastaukset
- kokemattomuus
Jos olisit teettänyt enemmänkin remonttia, tietäisit, että saattaa tulla jopa kalliimmaksi valita urakoitsijaksi joku pikkufirma. Palvelu maksaa aina, ja markkinat määräävät hinnat. En kirjoita Rusthollin, enkä minkään muunkaan ison firman edustajan ominaisuudessa, mutta tiedän että näin se menee.
Ikäviä esimerkkejä ammattitaidottomien pienten toimijoiden toilailusta on todella paljon.
Kolmen viikon remontti saattaa venähtää puolen vuoden mittaiseksi, jälki on hirveää katseltavaa, tai sitten muutaman vuoden kuluttua remontista havaitaan kylppärissä vesivahinko, eikä kukaan korvaa kun koko yritystä ei ole enää olemassakaan.
Kun maksat vain kiltisti sille suurelle firmalle, niin saat rahoille varmasti vastinetta. Työ tarkastetaan lopuksi, ja huonosta jäljestä ei tarvitse maksaa. Eikä tarvitse itse hommailla tarvikkeita, sähkömiehiä, putkiasentajia, laskeskella neliöitä ym. Sopimukset on taatusti kunnossa, ja työ tehdään takuuvarmasti loppuun.
Itselläni on muutamia ikäviä kokemuksia juuri näistä pikkutoimijoista.
Siis jos Rusthollin, Alexin, Puustellin tms. isomman firman tekemänä remontti maksaisi vaikka 10 000 €, joku pikkuyritys tekee varmasti sen 7000-8000 eurolla. MUTTA, 8000 € on myös paljon rahaa, ja silloin maksat 8000 € siasta säkissä. Järjetöntä.
Uskon, että nämä Rusthollin haukkujat ovat itse juuri näitä "hiace-firman" pyörittäjiä. Tavallinen ihminen tajuaa, että laatu maksaa aina vähän enemmän. (eihän Ladan hinnallakaan saa Mersua).- esimerkki tapaus
Niinpä niin.. Ei kovin hyvää kuvaa anna Rusthollin kylppäriremontista ko. esitys. http://users.tkk.fi/~ksaalton/Rustholliremontit/Rustholliremontit_2004.htm
- Kyllä sinun kokemukset tied...
Rusthollit ja remonttialeksit ja muut on markkinointi yrityksiä, jotka toimivat rakennusalalla. Heillä on myyntimiehiä ja he käyttävät aliurakoitsijoita töiden tekemiseen. Lipevien markkinamiesten löpinöista maksetaan sitten LAATUNA?
Minä en tälläisesta "laadusta" halua maksaa.
Parhaan ja edullisimmin saat kun maksat pienyrittäjälle tai palkolliselle amattimiehelle tuntipalkan ja otat työlle valvojan, joka käy katsomassa työn laadun etukäteen sovitujen työvaiheiden jälkeen. Maksut hyväksyttyjen tarkastusten jälkeen. (vaikka todennäköisesti et sellaista tarvi, jos maksat oikean hinnan oikealle amattimiehelle)
Ps. Kokonaisurakka joidenkin epämääräisten suunnitelmien pohjalta, tuottaa varmasti ongelmia kun asiakas ei ymmärrä että urakoitsia ei voi antaa hintaa mikäli ei tiedä mitä asiakas haluaa. Rusthollin ja muiden myyntimiesnilkkit kyllä osaa kirjoittaa sopimukset niin että tehdään jotain oli se sitten asiakkaan haluamaa tai ei ja sitten jätettään vielä aioita jotka saadaan teetettyä lisätöinäkin. Miksi pienyrittäjälle ei voi maksaa sitä samaa mitä isommille jolloin tidetään että maksetaan työstä eikä mistään muusta. Miksi sillä 8000 eurolla pitäisikään saada samaa kuin 10 000 €
Ottaa vaan päähän just tämmöset kateelliset paskat jotka ajattelee että nyt se työntekiä heitä on kynimässä. ja maksetaan mielummin rusthollin myyntimiesnilkeille, joka käyttää sitten epämääräisiä ammattimiehiä ja vuokratyöntekijöitä. - mies,
Kyllä sinun kokemukset tied... kirjoitti:
Rusthollit ja remonttialeksit ja muut on markkinointi yrityksiä, jotka toimivat rakennusalalla. Heillä on myyntimiehiä ja he käyttävät aliurakoitsijoita töiden tekemiseen. Lipevien markkinamiesten löpinöista maksetaan sitten LAATUNA?
Parhaan ja edullisimmin saat kun maksat pienyrittäjälle tai palkolliselle amattimiehelle tuntipalkan ja otat työlle valvojan, joka käy katsomassa työn laadun etukäteen sovitujen työvaiheiden jälkeen. Maksut hyväksyttyjen tarkastusten jälkeen. (vaikka todennäköisesti et sellaista tarvi, jos maksat oikean hinnan oikealle amattimiehelle)
Ps. Kokonaisurakka joidenkin epämääräisten suunnitelmien pohjalta, tuottaa varmasti ongelmia kun asiakas ei ymmärrä että urakoitsia ei voi antaa hintaa mikäli ei tiedä mitä asiakas haluaa. Rusthollin ja muiden myyntimiesnilkkit kyllä osaa kirjoittaa sopimukset niin että tehdään jotain oli se sitten asiakkaan haluamaa tai ei ja sitten jätettään vielä aioita jotka saadaan teetettyä lisätöinäkin. Miksi pienyrittäjälle ei voi maksaa sitä samaa mitä isommille jolloin tidetään että maksetaan työstä eikä mistään muusta. Miksi sillä 8000 eurolla pitäisikään saada samaa kuin 10 000 €
Ottaa vaan päähän just tämmöset kateelliset paskat jotka ajattelee että nyt se työntekiä heitä on kynimässä. ja maksetaan mielummin rusthollin myyntimiesnilkeille, joka käyttää sitten epämääräisiä ammattimiehiä ja vuokratyöntekijöitä.Varmasti kannattaa käyttää sitä yhtä ammattimiestä jos "isossa firmassa" maksaa remontti esim 10 000 josta tarvikkeiden hinta on 2 000. Eipä paljoa kotitalous vähennyskään työn hintaa vähennä. Tai site tekee itse, ei ole kovin vaikeaa
- remonttimiez
mies, kirjoitti:
Varmasti kannattaa käyttää sitä yhtä ammattimiestä jos "isossa firmassa" maksaa remontti esim 10 000 josta tarvikkeiden hinta on 2 000. Eipä paljoa kotitalous vähennyskään työn hintaa vähennä. Tai site tekee itse, ei ole kovin vaikeaa
Tekee sitten herra itse, mutta kas kun siihen ei kaikista ole. Ja sen ymmärtää jos vaikkapa seurakunnan kanttori tai yo:n proffa ei osaa itse laatoittaa, mutta kyllä alan yrittäjän mielestäni pitäisi osata!
Äitini nimittäin "pihisteli" ja valitsi tietämättömänä kylppäriremontin tekijöiksi pari paikallista "ammattimiestä" isolla A:lla. Oli kuulemma firma (Oy-yhtiömuotoinen) pyörinyt jo melkein 20 vuotta ja osataan tehdä, näin olivat kehuskelleet tarjousta pyydettäessä.
Remonttialexi olisi tehnyt homman hieman yli 6000:lla eurolla. Rusthollin hinta oli samaa luokkaa, muistaakseni vähän isompi. Tämä pikkufirma lupasi tehdä sen 4200 eurolla. Loppulasku oli 7800 €. Tuli kuulemma epäselviä juttuja jotka piti tehdä tuntitöinä. Tarvikkeita piti asiakkaan raahata itse työmaalle kokoajan. Kahden viikon urakka venyi melkein kahteen kuukauteen, korvausta ei saatu koska siitä ei mainittu sopimuksessa.
Kahden vuoden kuluttua alkoivat ongelmat: Laatat eivät pysyneet seinissä ja lattiassa. Kosteus oli päässyt rakenteisiin laatan alle (kyseessä levyseinä-kylppäri). "Ammattimiehet" lupasivat korjata tilanteen, mutta eipä ukkoja näkynyt, eikä vastanneet puheluihin kuukauteen. Maksoivat kuitenkin koko urakkahinnan takaisin kun uhkailtiin käräjillä.
Remonttialexi kävi sitten korjaamassa kylppärin. Työpäällikkö sanoi, että vesieristys oli tehty päin pers...ä. Joissain kohtaa oli kiireessä laatoitettu suoraan cyprocin päälle!? Lattiakaivoa ei oltu vahvistettu lainkaan. Kosteusmittauksia ei oltu tehty ja lämmityskaapelin peittovalu oli tehty märän lattian päälle, joka oli märkä vieläkin. Uusi pintavalu oli "irtolaatta" vanhan valun päällä. (Primereistä ei tietoakaan)
Tämän jälkeen ainakin minä käytän "isoa firmaa", jos remonttia aion teettää. - mies,,
remonttimiez kirjoitti:
Tekee sitten herra itse, mutta kas kun siihen ei kaikista ole. Ja sen ymmärtää jos vaikkapa seurakunnan kanttori tai yo:n proffa ei osaa itse laatoittaa, mutta kyllä alan yrittäjän mielestäni pitäisi osata!
Äitini nimittäin "pihisteli" ja valitsi tietämättömänä kylppäriremontin tekijöiksi pari paikallista "ammattimiestä" isolla A:lla. Oli kuulemma firma (Oy-yhtiömuotoinen) pyörinyt jo melkein 20 vuotta ja osataan tehdä, näin olivat kehuskelleet tarjousta pyydettäessä.
Remonttialexi olisi tehnyt homman hieman yli 6000:lla eurolla. Rusthollin hinta oli samaa luokkaa, muistaakseni vähän isompi. Tämä pikkufirma lupasi tehdä sen 4200 eurolla. Loppulasku oli 7800 €. Tuli kuulemma epäselviä juttuja jotka piti tehdä tuntitöinä. Tarvikkeita piti asiakkaan raahata itse työmaalle kokoajan. Kahden viikon urakka venyi melkein kahteen kuukauteen, korvausta ei saatu koska siitä ei mainittu sopimuksessa.
Kahden vuoden kuluttua alkoivat ongelmat: Laatat eivät pysyneet seinissä ja lattiassa. Kosteus oli päässyt rakenteisiin laatan alle (kyseessä levyseinä-kylppäri). "Ammattimiehet" lupasivat korjata tilanteen, mutta eipä ukkoja näkynyt, eikä vastanneet puheluihin kuukauteen. Maksoivat kuitenkin koko urakkahinnan takaisin kun uhkailtiin käräjillä.
Remonttialexi kävi sitten korjaamassa kylppärin. Työpäällikkö sanoi, että vesieristys oli tehty päin pers...ä. Joissain kohtaa oli kiireessä laatoitettu suoraan cyprocin päälle!? Lattiakaivoa ei oltu vahvistettu lainkaan. Kosteusmittauksia ei oltu tehty ja lämmityskaapelin peittovalu oli tehty märän lattian päälle, joka oli märkä vieläkin. Uusi pintavalu oli "irtolaatta" vanhan valun päällä. (Primereistä ei tietoakaan)
Tämän jälkeen ainakin minä käytän "isoa firmaa", jos remonttia aion teettää.Tuossa mainitsemassasi remontissa oli sentään kohtuu hinta, jos siinä oli materiaali ja työ.
Jotkut tuntuu ylihinnoittavan, hyvä on ottaa, kun he hoitavat kaiken :)) - S...
Minä ottaisin joka tapauksessa pienemmän firman, tai ainakin sellaisen jolla on näyttää referenssejä!
Isompiin firmoihin otetaan vaan töihin porukkaa ja kaikki jotka on joskus vaihtanu lampun kattoon kelpuutetaan töihin.
Ne jotka tekee töitä itse firmassaan, tekevät melko varmasti työn paremmin, kuin työmies, joka odottaa jo seuraavaa kahvi tai ruokataukoa.. saati sitten työpäivän päättymistä. - m...
S... kirjoitti:
Minä ottaisin joka tapauksessa pienemmän firman, tai ainakin sellaisen jolla on näyttää referenssejä!
Isompiin firmoihin otetaan vaan töihin porukkaa ja kaikki jotka on joskus vaihtanu lampun kattoon kelpuutetaan töihin.
Ne jotka tekee töitä itse firmassaan, tekevät melko varmasti työn paremmin, kuin työmies, joka odottaa jo seuraavaa kahvi tai ruokataukoa.. saati sitten työpäivän päättymistä.Eipä tarvi maksaa niitä "ison firman" yleiskustannuksia.
- lapa
remonttimiez kirjoitti:
Tämän jälkeen ainakin minä käytän "isoa firmaa", jos remonttia aion teettää.Ko. RemonttiAlexihan toimii ympäri Suomen. Ilahduttavaa kuulla, että jossain päin he myös tekevät mitä lupaavat. Kokemuksesta voin sanoa, että ainakaan pääkaupunkiseudulla ei maksamallaan aika suurehkolla rahasummalla saanut "avaimet käteen"-remonttia sovitussa aikataulussa. Itse joutui soittelemaan joka remonttireiskan paikalle, kun työnjohtoa ei paljon kiinnostanut.
Paikalle saapuneet "ammattilaiset" olivat laattamiestä lukuunottamatta lähes kaikki sellaisia, etten olisi itse toista kertaa päästänyt paikanpäälle soheltamaan. Aika harva asia saatiin yhdellä käyntikerralla kuntoon, ellei sitten suorastaan hajoitettu jo kunnossa olevaa. Lisäksi aikataulu venyi yli kuukauden sovitusta.
Vakiosopimuksen myöhästymiskorvaukset ovat muuten aika naurettavat (vaikkakin lailliset 0,5% alkavalta viikolta), joten kannattaa neuvotella ainakin ne korkeammiksi ja huomata se, että ko. firman sopimuksessa lukee pienellä, jotta homma saa myöhästyä 2 viikkoa ilman mitään korvauksia. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko jollain ollut pääkaupunkiseudulla remonttialexin remontti, jossa tätä ylimääräistä kahta viikkoa ei ole käytetty? Lisäksi kinuavat nimiä rahoituspaperiin, jolloin olet käytännössä maksanut kylppärisi etukäteen, valmistui se mieleiseksi tai ei.
Itse pysyn ainakin visusti erossa näistä "avaimet käteen" firmoista tulevaisuudessa ja hommaan tekijät itse. Jos homma pissii yhtä pahasti, niin tuleepahan edes halvemmaksi ja näköjään ihan samalla/pienemmällä vaivalla. Sijoitan vaikka ylitse jäävät rahat kunnon rakennusmestariin, joka käy tarkkailemassa, että työ tulee tehtyä kunnolla. Aika paljon vakuuttavampaa, kun vastaavan työnjohtajan ja tekijöiden välillä ei ole mitään kytköksiä, kuten on noissa isommissa firmoissa.
Pienemmistä firmoista ei ole toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa kahden isomman remontin jäljiltä, joten tuurista on näköjään kiinni, millaista laatua saa. Edellinen kylppäriremontti sujui pienempien firmojen kanssa pienemmässä kaupungissa hyvin, kuten myös muut työt molemmissa remonteissa. Tämä viimeisin kylpyhuoneremppa on toistaiseksi ainoa farssi, joka on kohdalle sattunut. - täysin
lapa kirjoitti:
Ko. RemonttiAlexihan toimii ympäri Suomen. Ilahduttavaa kuulla, että jossain päin he myös tekevät mitä lupaavat. Kokemuksesta voin sanoa, että ainakaan pääkaupunkiseudulla ei maksamallaan aika suurehkolla rahasummalla saanut "avaimet käteen"-remonttia sovitussa aikataulussa. Itse joutui soittelemaan joka remonttireiskan paikalle, kun työnjohtoa ei paljon kiinnostanut.
Paikalle saapuneet "ammattilaiset" olivat laattamiestä lukuunottamatta lähes kaikki sellaisia, etten olisi itse toista kertaa päästänyt paikanpäälle soheltamaan. Aika harva asia saatiin yhdellä käyntikerralla kuntoon, ellei sitten suorastaan hajoitettu jo kunnossa olevaa. Lisäksi aikataulu venyi yli kuukauden sovitusta.
Vakiosopimuksen myöhästymiskorvaukset ovat muuten aika naurettavat (vaikkakin lailliset 0,5% alkavalta viikolta), joten kannattaa neuvotella ainakin ne korkeammiksi ja huomata se, että ko. firman sopimuksessa lukee pienellä, jotta homma saa myöhästyä 2 viikkoa ilman mitään korvauksia. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko jollain ollut pääkaupunkiseudulla remonttialexin remontti, jossa tätä ylimääräistä kahta viikkoa ei ole käytetty? Lisäksi kinuavat nimiä rahoituspaperiin, jolloin olet käytännössä maksanut kylppärisi etukäteen, valmistui se mieleiseksi tai ei.
Itse pysyn ainakin visusti erossa näistä "avaimet käteen" firmoista tulevaisuudessa ja hommaan tekijät itse. Jos homma pissii yhtä pahasti, niin tuleepahan edes halvemmaksi ja näköjään ihan samalla/pienemmällä vaivalla. Sijoitan vaikka ylitse jäävät rahat kunnon rakennusmestariin, joka käy tarkkailemassa, että työ tulee tehtyä kunnolla. Aika paljon vakuuttavampaa, kun vastaavan työnjohtajan ja tekijöiden välillä ei ole mitään kytköksiä, kuten on noissa isommissa firmoissa.
Pienemmistä firmoista ei ole toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa kahden isomman remontin jäljiltä, joten tuurista on näköjään kiinni, millaista laatua saa. Edellinen kylppäriremontti sujui pienempien firmojen kanssa pienemmässä kaupungissa hyvin, kuten myös muut työt molemmissa remonteissa. Tämä viimeisin kylpyhuoneremppa on toistaiseksi ainoa farssi, joka on kohdalle sattunut.samanlaisia kokemuksia, soita itse aina perään,
tarkasta itse työnjälki, ketään muuta ei kiinnosta.
meilläkin laittoivat rikkoivat altaan ja laittoivat silti paikalleen (ei kai sitä kukaan huomaa?)
2 viikkoa myöhästyy varmasti hommat, samalla remppamiehellä saattaa olla kolmekin kohdetta yhtä aikaa kesken
viimeisessä puhelussa sanoin olevani vielä kuluttajaneuvojaan yhteydessä. Työpäällikkl vastasi: joo, ollaan me aikaisemminkin oltu kuluttajaneuvojan kans tekemisissä.
että siinä referenssiä.. - niimpä
täysin kirjoitti:
samanlaisia kokemuksia, soita itse aina perään,
tarkasta itse työnjälki, ketään muuta ei kiinnosta.
meilläkin laittoivat rikkoivat altaan ja laittoivat silti paikalleen (ei kai sitä kukaan huomaa?)
2 viikkoa myöhästyy varmasti hommat, samalla remppamiehellä saattaa olla kolmekin kohdetta yhtä aikaa kesken
viimeisessä puhelussa sanoin olevani vielä kuluttajaneuvojaan yhteydessä. Työpäällikkl vastasi: joo, ollaan me aikaisemminkin oltu kuluttajaneuvojan kans tekemisissä.
että siinä referenssiä..se Oululainen remontti firma R-kirjaimella alkava ?
- remontti-alexi
niimpä kirjoitti:
se Oululainen remontti firma R-kirjaimella alkava ?
remontti-alexi oli se
- pettyny ja pahasti
S... kirjoitti:
Ne jotka tekee töitä itse firmassaan, tekevät melko varmasti työn paremmin, kuin työmies, joka odottaa jo seuraavaa kahvi tai ruokataukoa.. saati sitten työpäivän päättymistä.Jos vastaanne tulee sellainen firma kuin Oulun Taloexpertit niin pysykää kaukana,, tekijät ei oo tainnu muuta tehä aikaisemmin kuin piikkilanka-aitoja jossain paliskunnan laitamilla ja myydä onkia markkinoilla. Aivan käsittämätöntä toimintaa, jätetään työt kesken ja häivytään, onneksi ei ehditty maksaa kuin yksi erä,, Ollaan muka taloja tehty ja Lakka-Betonin talojaki pystytellään,,, Tj viihtyy bubeissa ja jalat pöydällä henkseleitä paukuttaa ku lujaa menee. Jos haluatte elämäänne jännitystä niin näiltä sitä saa, jos kokeilet,, älä syytä mua,, varoitin.
- lampunvaihtaja
S... kirjoitti:
Ne jotka tekee töitä itse firmassaan, tekevät melko varmasti työn paremmin, kuin työmies, joka odottaa jo seuraavaa kahvi tai ruokataukoa.. saati sitten työpäivän päättymistä.Päästä töihin sellaiseen mainitsemaasi "isoon firmaan" ilman alan pitkäaikaista työkokemusta. Aivan täysin asiasta tietämätön oli tuo kommenttisi. Tiedän, että esim Alexille tai Rusthollille ei ole MITÄÄN jakoja päästä töihin ellei ole alalta väh. 5 vuotta työkokemusta, ja näyttöjä töistä.
Kyllä se vaan on niin, että kun "iso firma" tekee tuhat remonttia, niin muutama menee jopa pilalle. Silti onnistumisprosentti on suurempi kuin "pikkufirmalla", jonka viidestä remontista onnistuu kaksi. Ja vielä kerran muistutan: HUONOSTA TYÖSTÄ EI TARVITSE MAKSAA HYVÄN TYÖN HINTAA: eli maksakaa vasta kun homma on valmis. Järjen käyttö on myös remonttihommissa sallittua. - jostekis
lampunvaihtaja kirjoitti:
Päästä töihin sellaiseen mainitsemaasi "isoon firmaan" ilman alan pitkäaikaista työkokemusta. Aivan täysin asiasta tietämätön oli tuo kommenttisi. Tiedän, että esim Alexille tai Rusthollille ei ole MITÄÄN jakoja päästä töihin ellei ole alalta väh. 5 vuotta työkokemusta, ja näyttöjä töistä.
Kyllä se vaan on niin, että kun "iso firma" tekee tuhat remonttia, niin muutama menee jopa pilalle. Silti onnistumisprosentti on suurempi kuin "pikkufirmalla", jonka viidestä remontista onnistuu kaksi. Ja vielä kerran muistutan: HUONOSTA TYÖSTÄ EI TARVITSE MAKSAA HYVÄN TYÖN HINTAA: eli maksakaa vasta kun homma on valmis. Järjen käyttö on myös remonttihommissa sallittua.Maksaa sitte kun on valmis, no ei onnistu.
Sopimuksessa on se hinta esim 12,000€, työn jälkeen, kun olet maksanut, saat paperin jossa työn osuus ja jolla haet sitä kotitalousvähennystä. Yritä siinä sitte maksaa huonosta työstä vähemmin - erkki
remontti-alexi kirjoitti:
remontti-alexi oli se
Teetimme Remonttialexilla remontin, ja selvästi näki, että rakennusalalla on kauhea korkeasuhdanne, ja hyviä tekijöitä on vaikea ellei mahdoton saada.
Korjailuja piti tehdä paljon, eikä kaikkea edes saatu ihan sille tasolle mille voisi hyvällä rakennustavalla olettaa saavan. Ja tietenkin aikataulut venyivät noin nelinkertaisiksi (3 viikkoa muuttui 3 kuukaudeksi).
Mekin taidamme odottaa seuraavaa lamaa, jotta rakennusalallakin alkaa löytyä sitä tarvittavaa nöyryyttä asiakkaan edessä.
"Elämäsi helpoin remontti" on mainoslause vailla pohjaa. Niinkuin useimmat mainoslauseet. - utelias
jostekis kirjoitti:
Maksaa sitte kun on valmis, no ei onnistu.
Sopimuksessa on se hinta esim 12,000€, työn jälkeen, kun olet maksanut, saat paperin jossa työn osuus ja jolla haet sitä kotitalousvähennystä. Yritä siinä sitte maksaa huonosta työstä vähemminOnks kellään Oulussa kokemusta Oulun Remonttimyllyn kylppärimiehistä.
- ???
lapa kirjoitti:
Ko. RemonttiAlexihan toimii ympäri Suomen. Ilahduttavaa kuulla, että jossain päin he myös tekevät mitä lupaavat. Kokemuksesta voin sanoa, että ainakaan pääkaupunkiseudulla ei maksamallaan aika suurehkolla rahasummalla saanut "avaimet käteen"-remonttia sovitussa aikataulussa. Itse joutui soittelemaan joka remonttireiskan paikalle, kun työnjohtoa ei paljon kiinnostanut.
Pienemmistä firmoista ei ole toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa kahden isomman remontin jäljiltä, joten tuurista on näköjään kiinni, millaista laatua saa. Edellinen kylppäriremontti sujui pienempien firmojen kanssa pienemmässä kaupungissa hyvin, kuten myös muut työt molemmissa remonteissa. Tämä viimeisin kylpyhuoneremppa on toistaiseksi ainoa farssi, joka on kohdalle sattunut.Kyseistä firmaa pääkaupunkiseudulta en ainakaan ikinä tule käyttämään mihinkään. En ollut koskaan mitään remontteja teettänyt ja nyt kyllä osaan olla viisaampi...
Kys. yrityksen työ myöhästyi 3 viikkoa, sen lisäksi taloyhtiön puolesta käytiin tarkastamassa vesieristeet, ne olivat liian ohuet, miehet joutuivat tekemään uudelleen. Porasivat kylpyhuoneesta kaksi läpireikää makuuhuoneen seinään joka oli ja juuri maalattu.
Laskuttivat liikaa meiltä 2860 euroa, jonka takaisin saaminen olikin sitten työn ja tuskan takana. Vieläkin on heiltä laittamatta silikonit yhteen seinään ja kynnys tekemättä. vesieristettä on joka puolella jota itse sitten olen yrittänyt raaputella pois. Työ huonoa ja hutiloitua.
EI KOSKAAN ENÄÄ REMONTTI ALEXIA! - joo-o
??? kirjoitti:
Kyseistä firmaa pääkaupunkiseudulta en ainakaan ikinä tule käyttämään mihinkään. En ollut koskaan mitään remontteja teettänyt ja nyt kyllä osaan olla viisaampi...
Kys. yrityksen työ myöhästyi 3 viikkoa, sen lisäksi taloyhtiön puolesta käytiin tarkastamassa vesieristeet, ne olivat liian ohuet, miehet joutuivat tekemään uudelleen. Porasivat kylpyhuoneesta kaksi läpireikää makuuhuoneen seinään joka oli ja juuri maalattu.
Laskuttivat liikaa meiltä 2860 euroa, jonka takaisin saaminen olikin sitten työn ja tuskan takana. Vieläkin on heiltä laittamatta silikonit yhteen seinään ja kynnys tekemättä. vesieristettä on joka puolella jota itse sitten olen yrittänyt raaputella pois. Työ huonoa ja hutiloitua.
EI KOSKAAN ENÄÄ REMONTTI ALEXIA!työt ei valmistu eikä onnistu, laskutetaan ihan mitä sattuu, ja lisäksi koko kämppä sotkussa... ei todellakaan enää tätä firmaa uudestaan
- uskomaton tyyppi
Kyllä sinun kokemukset tied... kirjoitti:
Ottaa vaan päähän just tämmöset kateelliset paskat jotka ajattelee että nyt se työntekiä heitä on kynimässä. ja maksetaan mielummin rusthollin myyntimiesnilkeille, joka käyttää sitten epämääräisiä ammattimiehiä ja vuokratyöntekijöitä.mitään markkina miehiä ole... seurakuntahan se rakentaa ...siis vl...kaikki johtajia myöten vl...
- heipäheihey
lampunvaihtaja kirjoitti:
Päästä töihin sellaiseen mainitsemaasi "isoon firmaan" ilman alan pitkäaikaista työkokemusta. Aivan täysin asiasta tietämätön oli tuo kommenttisi. Tiedän, että esim Alexille tai Rusthollille ei ole MITÄÄN jakoja päästä töihin ellei ole alalta väh. 5 vuotta työkokemusta, ja näyttöjä töistä.
Kyllä se vaan on niin, että kun "iso firma" tekee tuhat remonttia, niin muutama menee jopa pilalle. Silti onnistumisprosentti on suurempi kuin "pikkufirmalla", jonka viidestä remontista onnistuu kaksi. Ja vielä kerran muistutan: HUONOSTA TYÖSTÄ EI TARVITSE MAKSAA HYVÄN TYÖN HINTAA: eli maksakaa vasta kun homma on valmis. Järjen käyttö on myös remonttihommissa sallittua.Mistä ihmeestä ihmisillä on sellainen käsitys että sopimuksessa oleva hinta on sitova mikäli laatu ei vastaa asiakkaan odotuksia. Prosessi valitella on pitkä ja kivinen, ainakin RA:n tapauksessa oli, mutta se kannatti. Huono työn jälki korvattiin "pienen" väännön jälkeen.
Kaikesta huolimatta olisin tosin maksanut täyden hinnan laadukkaasta työstä ilomielin. Nyt sai huonoa laatua "puoleen hintaan". - oikeesti pettynyt.
joo-o kirjoitti:
työt ei valmistu eikä onnistu, laskutetaan ihan mitä sattuu, ja lisäksi koko kämppä sotkussa... ei todellakaan enää tätä firmaa uudestaan
Kyllä on Rusthollilla meidän kaltaisia "kavereita". Jos haluatte huonon ja kalliin remontin niin sakkiin vaan.
Kyllä hyviäkin firmoja löytyy.Rustholli vaan rahastaa.Asiakkaasta viis.
Pettymys ja pahamieli päällimmäisenä.
Että mitähän tekis? - uneton
lapa kirjoitti:
Pienemmistä firmoista ei ole toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa kahden isomman remontin jäljiltä, joten tuurista on näköjään kiinni, millaista laatua saa. Edellinen kylppäriremontti sujui pienempien firmojen kanssa pienemmässä kaupungissa hyvin, kuten myös muut työt molemmissa remonteissa. Tämä viimeisin kylpyhuoneremppa on toistaiseksi ainoa farssi, joka on kohdalle sattunut.Olihan niitä ammattilaisia.Ei yhtään.Yksi ainoa,ei ainakaan ammattimies.
Että voihan räkä.Pieleen meni,että mätkähti. - pahoillaan
joo-o kirjoitti:
työt ei valmistu eikä onnistu, laskutetaan ihan mitä sattuu, ja lisäksi koko kämppä sotkussa... ei todellakaan enää tätä firmaa uudestaan
Eipä muutu ei.Parisen vuotta tuosta viestistä on,ja Rustholli sen kun "remontoi".Toukukuussa alkanut remontti on vieläkin kesken:laskutus kyllä pelaa "kiitettävästi".
Jälki on vähän sinne päin.Yksi kohta korjataan,niin toinen rikotaan!
Empä oisi uskonut vielä tälläistä kokevani:
Missä on Rusthollin työmoraali?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006