Ulkomaille konetta ajamaan

2e/m3

Ulkomailla työskennelleet kertokaas kokemuksia ja palkkatasoa, mitä olette saaneet missäkin päin maailmaa tunti/urakkapalkkaa.

7

1032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Ruotsin myrskyhommis 15e pväraha, Saksas ja ranskas 2e/m3

• kauan alalla ollut

Hei , ollaan oltu jopa liki 20 vuotta pois Suomesta!
      Ulkomailla ( Saksa/Ranska ), mielenkiintoista , mutta olosuhteet eivät vastaa oloja täällä , siihen saat varautua. Kiitosta ei tule sielläkään, ja palkkaa saat "kerjätä" tavallisesti, etkä saa sitä mitä olet laskuttanut, - vaan se on muutettu heille sopivaksi. Vaativat yleisesti firman perustamista , että voivat luistaa kaikesta vastuusta ja sos/eläke-kuluista.Kannattaa ottaa paljon mukaan seikkaiumieltä , ettei mene sisu kaulalle,- tosikot ei pärjää! Voit kokeilla , mutta älä odota liikoja ! Puhun kokemuksesta.

• pidemmällä käynyt

totta joka sana!

• kyrpiintynyt

täysin samaa mieltä vitunmoisia huijareita siellä metsäalalla.

• onpahan kokeiltu

ulkomailla ollut ajohommissa. 1-1.20€ ollut palkka motille ajo hommassa. ilman muita korvauksia. En tuolla taksalla lähe enää :) Kannattaa miettiä jos joku kuukaus tienaat 3000€ verottomana niin jonain kuukautena alle 2000€. kesät saattaa olla hiljaisia.

• vai karttuuko

Hihii ja eläke karttuu??

• jussis.

olin saksas ja itävallas metsätöissä 1996-2002. lähin pois sit kun suomes pärjäs jo paremmin ku siellä mehtähommis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe