pienenkokoisia viinaan meneviä kommunistimiehiä.
Kainuusta tulee
10
1067
Vastaukset
- ole...
yhtään kommunistia tavannut !?!
- olen
montakin.
- en..
olen kirjoitti:
montakin.
ole sellainen laisinkaan..
- enpäminäole
en.. kirjoitti:
ole sellainen laisinkaan..
En minäkään! Onkohan vähän myöhässä tämä?
- Edes jotain eroa
Olen mies ja lähtöisin Kainuusta. Ruuhka-Suomessa olen asunut jo kauan. Olen lyhyenläntä ja viinaanmenevä.
Arvaapa, missä analyysisi meni pieleen! - Hellitä jo.
Kyllä Kainuussakin on kaikenikäsiä alkoholisteja ja juoppoja aivan liikaa,surullista menoa örvelöillä.
- Tipaton tammikuu
Eihän nyt tipoitella, on tammikuu.
- pitkispätkis
Niin varmaan.. 195 cm, Keskustalainen ja jo 15 v kehäkolmosen kupeessa, eikä viina ongelmaa!
- Kai Nuulainen
Pitkäselkäisiä, persejalkaisia. Haisevat pahalle, piereskelevät ja puhuvat rumia. Naivat lippalakki päässä ja Jahti-Jakt puku pyllä.
Tekevät ne työt, jotka eivät etelän vetelille kelpaa. - pitkispätkis
Projektipäällikkö ja aina mieleltäni Kainuulainen, vaikka täällä olen jo kauan ollutkin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121