Mulla menee hermot noiden "mun pippelin juureen kasvoi karvoja"-tyyppien kanssa kun olen täysin vakuuttunut, että ne on sairaita pedofiileja tai muuten vammaisia. En usko, että yksikään 15-vuotias käyttäisi enää termiä 'pippeli', mutta jotta asiasta saataisiin varmuus niin tehdään kysely, jossa selvitetään myös murre-eroja.
Kopioikaa kysymykset vastaukseenne!
1. Ikä:
2. Sukupuoli:
3. Paikkakunta:
4. Mitä termejä käytät yleisessä kielenkäytössä miehen sukupuolielimestä? Laita yleisin ensin.
5. Mitä termejä käytät naisen sukupuolielimestä? Laita yleisin ensin.
G: termit
16
2058
Vastaukset
- Nimimerkki
1. Ikä:
- 18
2. Sukupuoli:
- mies
3. Paikkakunta:
- Helsinki
4. Mitä termejä käytät yleisessä kielenkäytössä miehen sukupuolielimestä? Laita yleisin ensin.
- Kyrpä, heppi, korrektit anatomiset termit
- Pillu, fjösse, korrektit anatomiset termit
Sitten tulee tietysti käytettyä vaikka mitä muitakin termejä tilanteesta riippuen, mutta ne yleisimmät on kyllä kyrpä ja pillu. Pimppi ja pippeli jäivät varmaan ala-asteen ensimmäiselle luokalle.- wsfdfdrrg
Noo vastaanpa ihan mielenkiinnosta.
1. Ikä:
14, tänä vuonna 15.
2. Sukupuoli:
Tyttö.
3. Paikkakunta:
-
Penis yleensäkkin. Musta se on asiallinen termi.
Alapää.
Njoo, kaikkia kiinnosti? - Että5554
wsfdfdrrg kirjoitti:
1. Ikä:
14, tänä vuonna 15.
2. Sukupuoli:
Tyttö.
3. Paikkakunta:
-
Alapää.
Njoo, kaikkia kiinnosti?Tuohon viimeiseen kysymykseen että laitan aina siihen vielä että naisen alapää.
- ....
wsfdfdrrg kirjoitti:
1. Ikä:
14, tänä vuonna 15.
2. Sukupuoli:
Tyttö.
3. Paikkakunta:
-
Alapää.
Njoo, kaikkia kiinnosti?Etkö asu missään, kun et kerro kotipaikkakuntaasi?
- Hurme
1. Ikä:
- Alle 18
2. Sukupuoli:
- Nainen
3. Paikkakunta:
- Tampere
- Kyrpä, kulli, mulkku, penis..
- Pillu, tussu.. - jeps
1. 18
2. Mies
3. Kokkola
4. Mulukku
5. Pillu - jou jou mään
1. Ikä: 19
2. Sukupuoli: "mies"
3. Paikkakunta:
- dikki, kalu
- pillu, pimpsa, wa'tsaina - siina
1. Ikä: 13
2. Sukupuoli: tyttö
3. Paikkakunta: -
- muna, kulli, alapää
5. Mitä termejä käytät naisen sukupuolielimestä? Laita yleisin ensin
- pillu, alapää - joro
1. Ikä: 16
2. Sukupuoli: mies
3. Paikkakunta: Helsinki
penis, kyrpä, mela, jorma
pillu, vittu- kundi!!
ikä: 15
sukupuoli: poika tai siis mies
käytän yleensä kavereitten kanssa näitä nimiä:
kulli, pippeli, kikkeli, muna.
naisten elimistä näitä: pillu, pimppi.
Huom: mulla ei vielä ole murrosikä alkanu, joten ole muita nimityksiä käyttänyt.
- ma-89
Aluks täytyy sanoo et mua kyl ihmetyttää noi aikasemmat vastaukset! Mut kai sit porukka käyttää noita nimityksii... Täs kuitenki mun käyttämät.
1. Ikä: 16
2. Sukupuoli: mies
3. Paikkakunta: (länsisuomi)
Pippeli tai virallisesti penis
Pimppi tai (naisen) jalkoväli - minäpässe
1. Ikä:
*16
2. Sukupuoli:
*Tyttö
3. Paikkakunta:
Turku
Muna, penis, alapää.
Alapää, alakerta, värkki. Todella, todella harvoin käytän pillu-sanaa yms. - m'äää
1. Ikä:
16
2. Sukupuoli:
mies
3. Paikkakunta:
tässä oulun läänissä
lerssi,mulkku,muna,jönssi,kanki ja jöpö
pillu,piiras,reikä ja turskaluola - tytteli91
1. Ikä:
15
2. Sukupuoli:
nainen
3. Paikkakunta:
en kerro. tunnistetaan muuten.
penis.pippeli. yms...
pillu, pimppi, pimpero..yms...- Anonyymi
pillu
- Anonyymi
16v jätkä olen.
Paikkakuntaa en laita, mutta Varsinais-Suomi on maakunta.
Kalu taitaa olla se yleisin, mitä käytän.. Tilanteesta riippuen siten muita.
Kulli ja mulkku tulee seuraavina, kyrpää harvemmin. No, sitä käytän lähinnä haukkumasanana. Siis jos joku on hankala tai vastenmielinen muuten käytökseltään, sanon sellaista joko täyskyrväksi tai mulkuksi.
Pillu on taas yleisin, mitä käytän naisen elimestä.
Pimppa, tussu ja tällaiset on taas jos miedompi nimitys tuntuu tarpeelliselta.
Tosin tyttöystäväni kanssa joskus tulee käytettyä vähän rivompia nimityksiä seksitilanteessa. Hän on kyllä se puheliaampi meistä, mutta olen vaan huomannut, että s on jotenkin kivaakin, jos sanoo vähän rivoa aktin aikana, joten olen oppinut siihenkin.
Niin silloin kyllä tulee vähän mitä nyt milloinkin jomman kumman suusta. Niin pilluvittua kuin kyrvällä sohimista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247