mopon kasko

---

eli missä hinnoissa liikkuu mopon vuosittainen kasko? kertokaa tietämättömälle

9

4205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma_ke

mulla on mopo vakuutus tapiolassa, ja mulla on se kaikkein laajin kasko, eli myös ilkivalta vakuutus, ja mul oli muistaakseni vuosi maksu kaskossa 127 euroa. mut mulla on tossa hinnassa jo 7% alennus, koska mulla on myös kotivakuutus tapiolassa. kaskon voi myös ottaa vain esim kesän ajaksi, jolloin kanskon hinta suunnilleen puolittuu.
      itse esim pidän täys kaskon voimassa 1.5 - 1.11 välisenä aikana. eli kaskon voit katkasta miksi ajaksi haluat, mutta liikennevakuutusta et voi.

• 15wtä odotellessa (16 yötä)

täällä näköjään liikkuu vielä ihan järkevää porukkaa... kts tiedosta... eihän se niin kammottavan kallis ole ;)

• ma_ke
        15wtä odotellessa (16 yötä) kirjoitti:

täällä näköjään liikkuu vielä ihan järkevää porukkaa... kts tiedosta... eihän se niin kammottavan kallis ole ;)

tavallisen kaskon saat vielä huomattavasti halvemmalla.
        tossa laajimmassa kaskossa on vain yksi huono puoli, eli se omavastuu, joka on 151 euroa. eli yhtä iso kuin autoilla.
        eri kaskojen valinnassa kannattaa punnita, esim tarpeen ja ottaa huomioon myös oman asuinalueen. itse esim asun melko vikkaassa helsingin lähiössä, ja kun meinaan pitää välillä mopoani ulkonakin, niin katsoin tuon täyskaskon tarpeelliseks.

• tgyh
        15wtä odotellessa (16 yötä) kirjoitti:

Onkin sitten eriasia.

Vuoden 2003, uutena ostettu ja 1100€ maksanut skootteri nyysittiin, sillä oli ajettu 7000km.

Hinnaksi sanottiin siellä 300€-omavastuu 125€ eli 175€

Mistä PERKEESTÄ hommaat vastaavan skooterin tohon hintaa? Et mistään!

• ma_ke
        tgyh kirjoitti:

Onkin sitten eriasia.

Vuoden 2003, uutena ostettu ja 1100€ maksanut skootteri nyysittiin, sillä oli ajettu 7000km.

Hinnaksi sanottiin siellä 300€-omavastuu 125€ eli 175€

Mistä PERKEESTÄ hommaat vastaavan skooterin tohon hintaa? Et mistään!

mäkin varmaan irti sanon 2 vuoden päästä sen täyskaskon, ja otan tilalle vain varkaus vakuutuksen. kyllähän se niin on, et kyllä vakuutus yhtiöt osaa kaiken laskee omaan pussiin.

• dfghj
        ma_ke kirjoitti:

mäkin varmaan irti sanon 2 vuoden päästä sen täyskaskon, ja otan tilalle vain varkaus vakuutuksen. kyllähän se niin on, et kyllä vakuutus yhtiöt osaa kaiken laskee omaan pussiin.

Teet edes varkausvakuutuksella?

Et mitään.

Liikennevakuutus korvaa itselle sattuneet vahingot, eli luitten katkeamiset jne (ja silloin puhutaan suurista summista) ja vastapuolen vahingot...

Eli oman mopon vahingot kattavat vakuutukset on turhii...

• ...pappa betalar!
        dfghj kirjoitti:

Teet edes varkausvakuutuksella?

Et mitään.

Liikennevakuutus korvaa itselle sattuneet vahingot, eli luitten katkeamiset jne (ja silloin puhutaan suurista summista) ja vastapuolen vahingot...

Eli oman mopon vahingot kattavat vakuutukset on turhii...

Turhiahan ne ovat, kun on ihan perkeleesti löysää rahaa. Kun satut kaataman uuden skootterin sopivasta vauhdista, saattaa muovihilujen vaihto maksaa 500€, töineen enemmänkin. Kaskovakuutus korvaa tämän, liikennevakuutus ei. Jos sinulla ei ole osakaskoakaan ja sinulta pöllitään mopo, et saa mistään vakuutuksesta mitään. Ostele sitten uutta mopoa. Että eihän niillä vakuutuksilla mitään tee, eihän?

• .,.,.,.
        ...pappa betalar! kirjoitti:

Turhiahan ne ovat, kun on ihan perkeleesti löysää rahaa. Kun satut kaataman uuden skootterin sopivasta vauhdista, saattaa muovihilujen vaihto maksaa 500€, töineen enemmänkin. Kaskovakuutus korvaa tämän, liikennevakuutus ei. Jos sinulla ei ole osakaskoakaan ja sinulta pöllitään mopo, et saa mistään vakuutuksesta mitään. Ostele sitten uutta mopoa. Että eihän niillä vakuutuksilla mitään tee, eihän?

Kun reilun tonnin maksnut mopo nyysitään, ja saat sieltä käteen 175€.

Juu, paljon saatana auttaakin uuden hommaamisessa, todella paljon!

Järki käteen!

• Xtreme R

Uuteen derbiin maksaa kasko reilun satasen vuodessa ja omavastuu joku 170€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      246
      8025
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      122
      3367
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      87
      2935
    4. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      9
      2845
    5. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      133
      2509
    6. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      25
      2273
    7. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2202
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      37
      1716
    9. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      24
      1690
    10. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      22